הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
1111

פרק-ב משלבים ידיים


פרק-ב בנישואים הוא שפה שונה מהתקשורת שהכרנו בנישואינו הקודמים. לוקח הרבה מאוד זמן עד אשר ניתן לשלב את כל מעגלי המשפחה והקרובים של שני בני הזוג.
פרק - ב, משלבים ידיים
אין כמו שילוב ידיים כדי להמחיש אחדות, כח ושיתוף. כאדם החווה את פרק-ב בנשיואין מעל 20 שנה, ומלווה הרבה זוגות פרק- ב בהדרכה, אני יודע כמה מאמץ ונחישות צריך להשקיע בקשר הזוגי והמשפחתי כדי להרגיע להרמוניה של שילוב מקסימאלי.
כדי שנגיע לשילוב נכון ואופטימאלי של הזוגיות והמשפחה החדשה יהיה נכון לעשות לאורך הדרך מספר דברים שאבקש כאן להסביר .
אשתמש בסיפור של זוג, שאני מלווה ומדריך, (כמובן שהשמות אינן נכונים). צילה ואמיר, בני 30+ לצילה תאומים בני 6 ואמיר אב לבן בגיל 5. שניהם התגרשו לפני יותר משנתיים, כל אחד מסיבותיו הוא, ומכירים כ-8 חודשים לפני שהגיעו אלי.
שניהם שכירים במישרות עם שכר סביר+, לאמיר דירה משלו וצילה גרה בשכירות. השניים מאוד אוהבים ועם זאת קשה להם להסכים על מגוון נושאים הקשורים לילדים, האקסים וגם המשפחה הסובבת. מעבר לכך, הם מתלבטים האם לעבור למגורים משותפים ומה לעשות עם ההתנהלות הכספית. אמרנו כבר, שפרק-ב, היא שפה שונה ומרוכבת?
לא אלעה אתכם בכל הנושאים והפרטים. אני מלווה את הזוג המקסים הזה מספר חודשים ואני רואה כבר שינוי. בשלב הראשון החלטנו שלא עוברים לגור עדיין יחד, אלא מפגישים יותר את הילדים, ויוצרים בילויים וטיולים משותפים, כדי לאפשר לילדים להרגיש משוחררים יותר מחד גיסא, ומאידך למצוא אחד את השני. בד"כ בטיול, בפעילות, קל יותר יותר להעביר זמן איכות ולשלב בין הילדים. מעבר לכך, הם סיכמו שלגבי התלבטויות, מורכבויות שיש לפעמים עם בני הזוג לשלעבר, מתייעצים ומנסים להגיע לפתרון נכון לילדים, לעצמם, וכך הם יצרו שילוב עמוק יותר בשותפות הזוגית שלהם.
צילה ואמיר מלבטים לגבי ארועים וחגים משפחתיים. לאחר שדברנו קצת על המשפחות והבנו היכן כל משפחה עומדת ביחס לקשר הזוגי שלהם, הם בחרו לחשוב יחד כל פעם מחדש, ולבחון אם מתאים להם לבוא יחד, עם או בלי הילדים. עד אשר ירגישו מספיק בטוחים בעמידה מול השאלות, העיניים המתגלגלות, וחשיפת הילדים. 
מכל מה שהזכרתי כרגע, אני מבקש להדגיש כי החשוב הוא התקשורית הזוגית, ההתלבטות יחד, העמידה במשותף בכל מורכבות והתלבטות. התקשורת וההתייעצות הם גורם ראשי ביכולת שלנו לעמוד בטלטלות הזוגיות.
בפרק-ב אנו עומדים כמעט יום יום מול התלבטויות ומורכבויות שלא הכרנו בנישואים הקודמים ולכן הסטיסטיקה מראה כי קרוב ל70% מזוגות פרק- ב, נפרדים שוב בשלב מסויים. 
נסו לשב ידיים, לדבר, להתלבט, להחליט יחד ולא לשמור בבטן. בהצלחה

 


מה דעתך על פרק-ב משלבים ידיים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כשיתוף במשפחה,פרק-ב זוגיות שנייה,