הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
5_סיבות_להפסיק_לראות_את_המונדיאל

5 סיבות להפסיק לראות את המונדיאל


למרות שהמונדיאל הוא אירוע מרהיב ועוצר נשימה, יש סיבות רבות לחרם כללי כנגדו.

בברזיל ההתרגשות בשיאה, פיפ"א מרוצה ומליארדי צופים מרחבי העולם נרגשים לקראת עוד יום של משחקים במונדיאל. על פניו, נראה ששום דבר לא פסול בסיטואציה זו, הצופים נהנים ממשחקים משובחים ומרתקים על בסיס יומי, הרייטינג בשיאו וכולם מרוצים. אז זהו שלא. אחד ההישגים הגדולים ביותר של מונדיאל זה, הוא היכולת של המארגנים להפריד בין השערוריות הרבות שסובבות אותו, לבין מה שקורה על המגרש. בנוסף להן אנחנו מקבלים סיפורים מביכים ואכזבות לא קטנות שלא היו נגרמים במידה ולא היינו צופים במונדיאל. 

על כל אדם מוסרי לשים לב לשערוריות אלו ולהחליט "אני לא רואה עוד מונדיאל!":

1. מחאת ההמונים בברזיל- בזמן שאנחנו נהנים מטלויזיה גדולה ובירה צוננת עם החברים במהלך המשחקים בברזיל, מאות אלפי ברזילאים סובלים כתוצאה מהמונדיאל. הנשיאה החליטה שברזיל תארח את המונדיאל, פרוייקט שכרוך בהרבה מאוד כסף שמתבזבז על בניית איצטדיונים שיהפכו לפילים לבנים, תשתיות שאף אחד לא צריך ואירוח של מפורסמים. לעומת זאת בברזיל מוכת העוני ההמונים מתלוננים על הזנחת העם, איכות חיים גרועה ועוד. אנחנו צריכים לתמוך במאבק שלהם ולהזדהות על ידי חרם על המונדיאל.

2. השחיתויות בפיפ"א- כבר שנים ידוע שפיפ"א הוא ארגון מושחת. התאחדות הכדורגל העולמית ממנה אנשים לפי קשרים ולא לפי יכולות מקצועיות, היא (לכאורה) קיבלה שוחד מהמארגנים של המונדיאל בקטאר ב-2022 ולאורך השנים מציגה מונופול דיקטטורי שמדכא התאחדויות קטנות ומקדם עסקנים במקום. המונדיאל הוא הבייבי של פיפ"א ולכן חרם עליו יהווה מסר ברור לפיפ"א, הגיע הזמן להשתנות.

3. ההדחה של ספרד -אחרי שתי זכיות ביורו וזכייה במונדיאל ב-6 שנים האחרונות, ספרד עפה לאחר 2 מחזורים בלבד, כאשר צ'ילה הולנד עוקפות אותה בבית. וכיצד יתכן שהמונדיאל ימשך בלי אלופת העולם, נבחרת שחלקים רבים מהציבור בישראל אוהד נלהב שלה כבר שנים. 

4. המחסור בשדרים\פרשנים איכותיים- למרות ההופעה של אברם גרנט, שמספק פרשנות איכותית ומעניינת, אנחנו מקבלים מונדיאל כאשר האנשים שליד המקרופון אינם מספקים את הסחורה. זה מתחיל ביורם ארבל ודני נוימן אשר כאשר הם לא מתבלבלים בין השחקנים, הם ממציאים סטטיסטיקות, לא מוסיפים להבנת הצופה ולא מתכוננים כראוי. זה ממשיך עם מאיר איינשטין ונדב יעקובי שלמרות השידור היחסית מעניין שלהם לא מסוגלים להוריד את רמת הדציבלים וגורמים לכאבי ראש מיותרים. ונגמר בערוץ 1 אשר מלבד טעויות גסות באולפנים ובפרומואים, כושל בתחזוק ערוץ ה-HD ומעיב על האווירה עם תשדירי המחאה שלו. 

5. בזבוז הזמן- אדם אשר יראה מחצית ממשחקי שלב הבתים במונדיאל יגיע למאזן של 48 שעות בפרק זמן של שבוע.  בזמן זה האדם יוכל לבלות זמן עם משפחתו האהובה, לסיים את העבודה ולעשותה כמו שצריך  או להשקיע בתחביבים אשר מפיקים תועלת. מעבר למשחקים הדיבור על המונדיאל הפך למאוס, ונדמה שבגללו אנשים שוכחים מה חשוב באמת.

אף על פי שישנן סיבות טובות מאוד לותר על הצפייה במונדיאל, אני חושב ששהנאה המרובה שטורניר זה מפיק לצופיו שווה את ההתעלמות מהבעיות שקשורות אליו. לכן אני פונה אליכם בפניה נרגשת "לי לא אכפת מהבעיות מספיק ואני אראה ואהנה מהמונדיאל".
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על 5 סיבות להפסיק לראות את המונדיאל ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה