הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
adf

איך התחלתי לאהוב טיולי שטח


סיפור קצר ופיקטיבי על איך אדם אחד למד לאהוב טיולי שטח וכמה טוב טיולים בשטח עושים לנו
טיולי שטח זה אחד התחביבים הכי מהנים, מרגשים ומדהימים שיש, רוב האנשים מפחדים לנסות ולצאת לטיולי שטח, רוב האנשים מחפשים את התחביבים הבטוחים, לשבת בבית לצייר, לתפור, לסרוג. כל אותם תחביבים לא מושכים אותי.
 
אני נהנה לצאת לשטח, לעשות טיולי שטח, לטפס על הרים, להגיע לפסגה ולהכין לי כוס קפה שחור בוץ שהארץ פרוסה לרגליי. רוב האנשים חושבים שטיולי שטח הם מסוכנים, הם לא מבינים שאין באמת סיכון כפי שהם חושבים, רוב האנשים מאמינים שטיולי שטח דורשים כושר גופני מעולה, שרירים חזקים.
 
כל הדברים האלה לא נכונים, טיולי שטח לא מחייבים אותנו לצאת ולטפס על הרים גבוהים או לעבור נחלים ואגמים. טיול שטח יכול להיות גם מסלול רגוע של כמה שעות, יש אפילו מסלולים של שעה וחצי הליכה איטית ורגוע שבסופם אתם מגיעים לנקודת תצפית מדהימה בה אפשר לאכול ולנוח.
 
רוב האנשים מתחילים מהטיולים הקצרים שלא דורשים מאתנו הרבה, ואז מתאהבים בתחושה ואדרנלין שזורם לך שאתה עושה את הטיול בשטח, שאתה מוקף בטבע, כל הצמחים המדהימים או הדיונות של המדבר. בטיול אפשר למצוא גם חיות, מנחשים ואף פעם נעמדתי במרחק של 30 מטר מחזיר בר. 
 
אני מאמין שאנשים שמפחדים מטיולי שטח ופונים לעסוק בתחביבים שבהם אתה יושב בבית הם אנשים פחדנים שלא מבינים מה הם מפסידים. כאשר אנו יוצאים לטיולי שטח אנחנו לוקחים אתנו את כל ציוד הבטיחות שנדרש מאתנו, אנחנו לוקחים כמות גדול של מים בשביל שלא נתייבש.
 
כמובן שאנחנו לוקחים גם מפה ומצפן למקרה שנאבד את הדרך. אני אישית לוקח איתי גם סכין טובה, אבן אש וערכת עזרה ראשונה לכל מקרה. לעולם אי אפשר לדעת לאיזו סיטואציה נכנס ומה יהיה אלינו לעשות בשביל לצאת ממנה.
 
לסיכום, למרות מה שנהוג לחשוב טיולי שטח הוא אחד מהתחביבים היותר בטוחים כאשר מסתכלים על תחביבים מתחום האקסטרים. בטיולי שטח אנו יכולים להביא אמצעי בטיחות רבים כך שגם במקרה בו אנו נקלעים לצרות או בעיות להן לא ציפינו יש לנו אפשרות לפתור אותן בקלות יחסית. כמובן שחשוב לזכור שאלינו לדאוג ולהיות מוכנים לתרחישים ולא לצפות שמישהו יגיע ויעזור לנו, אבל בשונה מרוב התחביבים בתחום האקסטרים, בטיולי שטח הרבה יותר קל לנו להיות מוכנים.
 


מה דעתך על איך התחלתי לאהוב טיולי שטח ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כשטח, אנשים, טיולי, טיולים בשטח, לצאת לטייל, לצאת, טיולי שטח