הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
air-conditioner-tips

התקנת מזגן חדש - טיפים


כשאנחנו מזיעים או כשממש קר לנו, עולה רכישת מזגן לראש סדר העדיפויות שלנו. להלן כמה עצות כיצד לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת.

  1. לכו על מזגנים עיליים – הרבה אנשים מתלבטים איזה סוג מזגן לרכוש לדירה. מצד אחד, מזגן מיני מרכזי ומצד שני, מזגנים עיליים לכל חדר. בסופו של דבר הניסיון מוכיח שהפעלת כמה מזגנים עיליים הרבה יותר חסכונית מבחינת צריכת החשמל מאשר מזגן מיני מרכזי אחד. הסיבה היא שברוב המקרים רק חלק מחדרי הבית מאוישים ואז אין סיבה למזג את כל החדרים. מבחינת עלות הרכישה וההתקנה אין פער גדול בין כמה מזגנים עיליים לבין מזגן מיני מרכזי אחד ולכן מזגן עילי הוא הבחירה המועדפת (בהנחה שיש לכם מספיק מקום עבור כל המעבים).
     
  2. האיכות חשובה מן המחיר – כמו כל דבר בחיים. כשאתה קונה בזול – אתה משלם אח"כ ביוקר. ולכן, במיוחד כשקונים מזגן, שזו רכישה לטווח ארוך, חשוב להשקיע במשהו טוב ואמין. כיום, בעידן האינטרנט, יש כל כך התקנה, התקנת, הרבה חנויות שמציעות מזגנים אלמוניים במחירים נמוכים ומהם חשוב להתרחק. מצד שני, רשתות השיווק הגדולות מפליאות במבצעים עבור המותגים הגדולים וכאן יש לשים לב מה בדיוק מוכרים לכם והיכן טמון הקאטץ'. בסופו של דבר, המחיר הוא הגורם הכי פחות חשוב ברכישת מזגן ומה שחשוב הם ההתאמה לצרכי הלקוח, האמינות וכמובן שירות הלקוחות.
     
  3. עלויות ההתקנה – כשאנו מחפשים לקנות מזגן יש לקחת בחשבון שעלות המזגן עצמו היא רק חלק מהעלות הכוללת. ישנם מקרים שההתקנה אינה פשוטה ועלותה יכולה להגיע עד לכדי שווי המזגן עצמו. להלן פירוט התוספות שיש לקחת בחשבון בהתקנת מזגן: תוספת צנרת, תוספת צינורות ניקוז, קידוח בממ"ד/קיר בטון, חציבה בקיר, מסילות PVC לכיסוי צנרת חיצונית ועוד.
  1. תכנון ההתקנה מראש – לפני שמגיע מתקין המזגנים לביתנו, חשוב שאנו נחליט היכן אנו רוצים שהמזגן והמעבה שלו ימוקמו. בבתים משותפים חדשים, בד"כ המעבה תופס את מקומו במסתור הכביסה ובבתים ישנים יותר ניתן להתקינו על הקיר החיצוני של הבניין. הבעיה העיקרית היא אסטתית. אם אין לכם הכנה בתוך הקירות או מתחת לריצוף, אז תאלצו להעביר צינורות בקיר החיצוני ואת זה צריך לתכנן מראש. כל טעות תעלה לכם ביוקר...
  1. עיתוי רכישת המזגן – זמן רכישת המזגן הוא דבר חשוב מאוד. באופן טבעי, רוב האנשים נזכרים שהם צריכים לקנות מזגן כשחם להם או כשממש קר להם. לכן, חשוב לא לרכוש מזגן על בסיס אינסטינקטים אלא בתכנון מראש ורצוי בעונות המעבר  - בסתיו או באביב. החודשים הגרועים ביותר לרכישת מזגן הם יוני עד אוגוסט ולא רק בגלל המחיר. חברות המזגנים עמוסות מאוד בחודשים אלו ושירות הלקוחות שלהם הופך ממש בלתי נסבל. תיאום ההתקנה מאוד בעייתי, קשה מאוד להשיג את מוקדי השירות לאחר הרכישה והמתקינים עמוסי עבודה ומאוד ממהרים, דבר שמשפיע לעיתים קרובות גם על איכות עבודתם.
 
       
קניה נעימה!!


מה דעתך על התקנת מזגן חדש - טיפים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת עמיצ ב 23/05/2013 11:36יכול להיות שמזגן חזק הוא בסה"כ חלק מעקרון ההכבדה?תגובה לתגובהמאת אורי ב 03/08/2012 01:11 ( קישור לאתר שלי ) אני לא יודע מה הייתי עושה בלי המזגן שלי..תגובה לתגובה

ידוע כמזגנים, מזגן, התקנת, התקנה, רכישת, קניית, טיפים, מחיר, מיני, מרכזי
נכתב ע"י FreeAgent
בתאריך: 11/09/2013
סטודנט חופשי בן 43

13 מאמרים | 64170 כניסות
מאמר זה נקרא 4479 פעמים 2 תגובות למאמר זה - להוספת תגובה
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!