הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
asd

איך פתחתי יקב


סיפור קצר ופיקטיבי על התהליך לפתיחת יקב
הפעם הראשונה שהייתי ביקב הייתה בכיתה ו' זה עוד אחד מהטיולים השכבתיים האלה שאף אחד לא רוצה לצאת אליהם, אבל המורים מכריחים את כולם, אז יצאתי וזה היה הטיול ששינה את החיים שלי, מהרגע שראיתי איך מייצרים יין התאהבתי בתהליך.
 
הסיור היה ביקב כל כך מעניין שהתחלתי לחפש ולבדוק כיצד מייצרים יין, איך עובד התהליך, מה מוסיפים ליין בשביל הטעם, איזה יקבים יש בארץ ובאיזה יקב מייצרים את היין הטוב ביותר. לפני הגיוס הספקתי לעבוד תקופה קצרה ביקב ולאחר הצבא חזרתי לעבוד, עבדתי ביקב קטן בצפון.
 
העבודה הייתה עבודה פיזית ומאתגרת אבל זה היה שווה את זה, למדתי בה כל כך הרבה שזה היה מדהים, כל יום שהגעתי לעבודה חזרתי עם תובנות והבנות חדשות, למדתי עוד דרכים לשפר את הטעם ולשדרג את תהליך היצור.
 
התחלתי לעבור קורסים שונים בנושאים של יינות, כיצד לטעות יין, כיצד לזהות מאיזה יקב מגיע היין, זיהוי הענבים שבהם השתמשו ועוד קורסים רבים, כל הקורסים והעבודה הכינו אותי לרגע שלו חיכיתי, לפתוח את היקב שלי. זו הייתה החלטה קשה ועם הרבה סיכון, אבל החלטתי ללכת על זה.
 
טסתי לאיטליה, קניתי שטח חקלאי גדול ופתחתי יקב. ההתחלה הייתה קשה, לא הצלחתי להביא את היינות לטעם שרציתי, והיין היה יוצא חמוץ מידי או מתוק מידי, האיכות שלו הייתה ירודה ונאלצתי לזרוק כמויות גדולות של יין.
 
למרות ההתחלה הקשה בסופו של דבר הצלחתי והוצאתי את בקבוק היין הראשון שלי, זה היה יין אדום יבש בעל ארומה מתוקה. לקח לי יותר מחצי שנה להביא אותו לטעם ולמצב שרציתי, אבל בסופו של דבר זה היה היין מעולה, אפילו זכיתי בתחרות ליקבים קטנים, זכיתי בפרס על היין אדום הטוב ביותר.
 
כמובן שזה היה תהליך ארוך ומאתגר, הוא דרש ממני מחקר רב, עד שמצאתי את האדמה החקלאית באזור אותו רציתי לקנות, עם תנאי השמש המתאימים, עד שהצלחתי לגדל את הענבים הספציפיים שמהם רציתי לייצר את היין, כל התהליך היה ארוך ודרש הרבה כוח רצון, נחישות ויצירתיות.
 
לסיכום, הייתי ממליץ לכם בחום לנסות ולשתות יין איטלקי איכותי, אין יין שיכול להתעלות אליו, וכמובן אל תשכחו לרדוף אחרי החלומות שלכם, אני חלמתי להקים יקב וכיום יש לי את היקב הקטן והמוצלח ביותר באיטליה, גם אתם יכולים להשיג את החלום ולהקים את היקב שלכם.
 


מה דעתך על איך פתחתי יקב ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כיקב, יין, היין, ביקב, אבל, יקב, מייצרים, כיצד, ביותר, אלכוהול, יינות, יקבים, פתיחת יקב,