הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
asdf

מדוע לבחור במשרד עורכי דין


סיפור קצר ופיקטיבי שמסביר מדוע עדיף לבחור במשרד עורכי דין גדול
כאשר החלטתי לתבוע את מקום העבודה הישן שלי ידעתי שאני אצטרך את עזרתו של עורך דין מוצלח, בהתחלה חשבתי לפנות לעורך דין מתחיל ולא למשרד עורכי דין גדול, רק לאחר התייעצות מול מספר חברים שעובדים בתחום המשפטים.
 
ומחקר ארוך באינטרנט הבנתי שעדיף שאפנה לייעוץ במשרד עורכי דין גדול ולא אפנה לעורך דין יחיד. הסיבה לכך הייתה שבמשרד עורכי דין העבודה נעשית יותר מהר ובאופן מבוקר מכוון שבמשרד עובדים מספר עורכי דין וכמובן שיש גם יותר מתמחים ועובדים אשר יכולים לזרז את התהליכים הבירוקרטים הארוכים.
 
כאשר חיפשתי משרד עורכי דין הופתעתי לגלות שיש הרבה מאוד משרדים שונים אשר מתמחים בתחומים שונים כל כך, משרד עורכי דין אחד מתמחה בגירושים משרד עורכי דין אחר מתמחה בהגנה לצרכן. בסוף מצאתי משרד עורכי דין שמתמחה בתביעות בענייני עבודה.
 
כשנכנסתי למשרד הבנתי שעשיתי החלטה נכונה, כבר בכניסה מקבלים תחושה שהמשרד מקצועי ובעל ידע רב בכל דיני העבודה השונים. משרד עורכי הדין שאני החלטתי לפנות אליו פעיל כבר מעל 15 שנה, ונמצאים בו מומחים בעלי שם עולמי.
 
פניתי למזכירה שהפנתה אותי לחדר של אחד המתמחים אשר עזר לי להכין תיק תביעה שאותו יעבירו לעורכי הדין במקום ולאחר הקריאה שלו הם יצרו איתי קשר על מנת להחליט מה עושים בהמשך הדרך. הופתעתי מאוד מהמקצועיות של המשרד וכבר לאחר שבוע יצרו איתי קשר.
 
גם בפעם השנייה שמחתי לגלות שהמשרד פעיל והתחושה היא שכל הזמן יש פעילות והם לעולם לא מפסיקים להילחם למען הלקוחות שלהם. אחרי שנכנסתי נכנסתי למשרד של העורך דין שאתו אני יעבוד במהלך התביעה. התיישבתי מולו והתחלנו לעבור על התיק תביעה שלי.
 
לאחר שסיימנו ועברנו על כל התיק, הוא לחץ את ידיי ואמר שהוא יעשה כל מה שניתן לעשות בשביל שאני אקבל את הכסף שמגיע לי ממקום העבודה הישן שלי. בסופו של דבר הוא באמת הצליח להשיג את הכסף שמגיע לי ואפילו יותר. לא האמנתי שבזכות זה שפניתי למשרד עורכי דין ולא לעורך דין אחד הצלחתי להשיג תוצאות כל כך מהירות ועוד בקלות כזו.
 
לסיכום, הייתי ממליץ בחום לכל אדם אשר מחפש לתבוע או שצריך ייצוג איכותי בתביעה שמתבצעת מולו שיפנה למשרד עורכי דין ולא עורך דין יחיד מכוון שבמשרדים הגדולים ישנם קשרים רבים אשר פועלים ביחד במטרה להשיג את מה שהם זקוקים לו בשביל לנצח בתביעה.
 


מה דעתך על מדוע לבחור במשרד עורכי דין ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כעורך דין, דין, עורכי דין, משרד עורכי דין, לערוך, עבודה, עריכת דין, משפטים