הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
atheism

אתאיזם במיטבו


היי שמי דניאל אני אתאיסט ומקווה שאתם תהנו לקרוא את הכתבה הזאת לחלק 2 http://www.mentallica.co.il/article/atheism2

אתאיזם במיטבו

היי, קודם כל אני רוצה להיתנצל מראש אם יש לי שגאות כתיב או פסיקים ונקודת לא במקום שצריך.

אני רוצה לספר את הסיבה שאני אתאיסט.

אני לא אתאיסט מזמן שנולדתי(כלומר לא חינכו אותי לאתאיזם ), במשפחתי אף אחד לא אתאיסט חוץ ממני, המשפחה שלי אפילו חינכה אותי כן להאמין לא שהינו מסורטיים או משהו אבל הינו מאמינים . כשהיתי ב10 בערך הכרתי ילד שהיה אתאיסט אני לא יודע אם מלידה או שהוא הפך לאתאיסט מתישהו. הוא סיפר לי שהוא לא מאמין בה' (אם זה היה פורום אטאיסטי היתי רושם את השם המפורש אבל מתוך כבוד אילכם אני לא אעשה זאת), שאלתי אותו למה. התשובה שלו היתה  בהתחלה שהוא לא יודע.

כמה ימים לאחר מיכן שהענו כבר חברים טובים הוא העלה את הנושא מחדש, ושאל אותי למה אני כן מאמין . 
לא ידעתי מה לענות לו , בהתחלה אמרתי לו שזה החינוך שלי מהבית לאמונה , אבל זה לא סיפק אותו ,אז שאלתי אותו שוב על למה הוא לא מאמין. הפעם הוא נתן לי תשובה . התשובה שלו היתה: "הקיום של אל כל יכול לר  הגיונית " והוא נתן לי כל מיני פרדוקסים כמו "אם ה' כל יכול אז האם הוא יכול ליצור אבל שהוא לא יכול להרים".
דיברנו על זה כמה זמן ואז חזרנו לשחק .

אחרי השיחה הזאת כאשר חזרתי הביתה חשבתי על זה המון , וזה הזמן שבו הפכתי לאתאיסט? לא עוד לא, הפכתי ל
אגנוסטי (בן אדם שמאמין אבל לא בטוח בקימו של האל) . 

פעם הבאה שיצאנו הוא הצליח לשכנע אותי.

הוא התחיל להסביר לי על עצמות דינוזאורים שמצאו . העצמות האלה בני יותר מ65 מיליון שנים!!!!! למרות שלפי התנ"ך העולם  קיים "רק" בערך 6000 שנה . וכל מני תופעות שפעם האמינו שהאל גרם להן וכיום יודעים את הסיבה האמיתית . 
 
תודה לכל מי שקרא אשמח לתגובות 

 



מה דעתך על אתאיזם במיטבו ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת אמרלד ב 24/08/2016 17:36 ( הפרופיל שלי ) עדיין אתה לא יכול להיות בטוח שאין אלוהים. יכול להיות שיש אלוהים שברא הכול ככה שייראה כאילו אין אלוהים (כדי לבחון אותנו, כמובן). ממש כמו שיכול להיות שיש חד קרן ורוד בלתי נראה שמרחף מעל הראש שלך. שני הרעיונות לא ממש סבירים, אבל הם לא בלתי אפשריים. בגלל זה, לדעתי, כדאי להישאר אגנוסטי.תגובה לתגובה