הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
banot

​ימי הולדת מקוריים לבנות מיוחדות


אמא ואבא, חולמים לארגן לבתכם יום הולדת מקורית ובלתי נשכחת במיוחד? היום אפשר להזמין הפעלה נחמדה הביתה, לחגוג עם דיג'יי במועדון, או שאפשר להקפיץ את המסיבה מדרגה ולקחת את כל החברות והחברים לפעילות אתגרית באמת מיוחדת. בואו לשמוע הכול על לייזר טאג, פיינטבול, קיר טיפוס ועוד הרבה הפתעות.

פעילות אתגרית – לא לבנים בלבד

חשבתם שרק לבנים מותר לטפס על קיר אתגרי או להתחרות עם רובי צבע אחד בשני? כדאי שתחשבו שנית! כי הבנות של היום יכולות ליהנות מפעילות תחרותית שכזו בדיוק כמו בנים, ולא חייבות כבר להסתפק רק במסיבות איפור או ספא. כמובן שפעילויות מסוג כזה יכולות להתאים במיוחד למסיבות שיש בהן שילוב של בנים וגם בנות.

 יום הולדת מקורית – מה בתפריט?

זה לא סוד, לילדים בגיל ההתבגרות של היום כבר קשה להסתפק במסיבה עם קצת ומוסיקה, במבה ביסלי ועוגת שוקולד עם נרות יום הולדת. הם מחפשים את האתגר, את הפעילות שתחזיר אותם הביתה בסוג של אופוריה, וזה בדיוק מה שכל פעילויות האקסטרים של היום משיגות. יש מגוון פעילויות שירתקו את הילדים משך כל יום ההולדת, ולמשל רובי לייזר טאג, משחק הישרדות, קיר טיפוס ועוד. בחלק מן המשחקים יחלקו את הילדים לקבוצות והם יתחרו קבוצה בקבוצה, ובחלקם כל אחד יפעל לבד ויתחרה בשאר החברים. 
מדובר במשחקים מלאי אדרנלין, כשהילדים מתחרים בקבוצות בשטח שהפך לאזור לחימה אחד גדול, עם עמדות מסתור ומגוון משימות. בכל מערכה מארגני המשחק יכריזו על משימה שונה שהילדים צריכים לצלוח, יסבירו אותה עד שכל הילדים מבינים, וידאגו לשלב כל אחד ואחת מהבנים והבנות במשחק. תחושת הסיפוק שיש לילדים לאחר השלמת המשימה שווה הכול, ותהיו בטוחים שזו תהיה מסיבת יום הולדת שאף ילד בכיתה לא ישכח גם שנים ארוכות.

יום הולדת אתגרית - רק בשטח

הכיף הגדול בים הולדת שכזו הוא שהכול מתקיים בחוץ, בשטח הפתוח תחת כיפת השמיים. הילדים חוגגים בחוץ בדיוק כמו שהם אוהבים, ויכולים לצעוק ולהשתולל מבלי לחשוש שהם מפריעים לשכנים או לשאר דיירי הבניין. בשטח אפשר להשתחרר באמת, וגם אתם ההורים פחות תחששו שהילדים מחריבים לכם את הבית, מכתימים את הספות או שוברים את הטלוויזיה.
אם יש בקרבת ביתכם פארק שעשועים או גינה ציבורית, ניתן לקיים את הפעילות ליד הבית ואין הכרח להגיע עד החברה שאחראית על ההפעלה האתגרית. שיהיה במזל טוב!


מה דעתך על ​ימי הולדת מקוריים לבנות מיוחדות ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה