הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
beach

אטרקציות בחופי ישראל


עונת החופים בעיצומה, וזה הזמן לגלות שהמקומות בהם סביר להניח שתבלו הקיץ הם הרבה יותר מחול, מים, מטקות (ומדוזות), לפניכם מספר אטרקציות בחופי ארצינו שאתם פשוט חייבים לבדוק.
עונת החופים בעיצומה, וזה הזמן לגלות שהמקומות בהם סביר להניח שתבלו הקיץ הם הרבה יותר מחול, מים, מטקות (ומדוזות), לפניכם מספר אטרקציות בחופי ישראל שאתם פשוט חייבים לבדוק.

חוף הריביירה- בת-ים
החל מיום שלישי ה-23.7.2013,  מזמינה אתכם עיריית בת-ים לבקר ב"תערוכת המצילים" הנמצאת על חוף ריביירה שבטיילת המקסימה של העיר. בתערוכה המרגשת של האוצרת טלי חולדאי, אתם מוזמנים לצפות בפורטרטים של מצילי חופי ארצנו.
תערוכה נוספת במקום היא תערוכת "גרפיטי על גלשנים", התערוכה, גם היא של האוצרת חולדאי, מציגה גלשנים או שברי גלשני עם ציורי גרפיטי עוצרי נשימה של אומנים שונים, בסגנונות שונים של הז'אנר. אתם מוזמנים להינות מצבעוניות מהנה של תערוכה מקסימה.

חוף קיסריה – המוזיאון הלאומי לעתיקות קיסריה
חוף הים בקיסריה הוא אחד החופים היפים ביותר בארץ. מימיו כחולים וצלולים, והנוף בסביבתו עוצר נשימה, מה שנותן לבילוי בו תחושת חוץ לארץ מענגת. מעבר לרחצה במקום הקסום, תוכלו לבקר בגן הלאומי לעתיקות קיסריה, המציע סיורים מודרכים בין העתיקות במקום. החוויה הלימודית כוללת סרט על ההיסטוריה של העיר - המלך הורדוס ועיר הנמל העתיקה, ביקור באמפי בקיסריה, מבנים מיוחדים ועוד.

פארק גן לאומי חוף אכזיב – צפון נהריה
המקום מיועד כולו לפיקניקים וקמפינג, וזו הסיבה שיגבו מכם תשלום בכניסה.     בנוסף, תוכלו ליהנות מבריכות מים טבעיות ובתוספות מלאכותיות, שולחנות, ספסלים, פינות מיוחדות לפיקניק, מתקנים ומשחקים לילדים, ברזיות מים, שירותים, מקלחות ועוד. בין חוף אכזיב לראש הנקרה, פועלת גם "רכבת הילדים", המיועדת לילדים ומבוגרים, כחמישים נוסעים בכל נסיעה. מדובר במסלול של כחמישה וחצי קילומטרים (כארבעים דקות נסיעה) הנעשים בסיור מודרך, בו תוכלו ללמוד על ההיסטוריה של המקום, על הצמחיה ועל בעלי החיים.

ראש הנקרה
אי אפשר לדבר על חופים קסומים עם תחושת חו"ל מבלי לדבר על החוף של ראש הנקרה. ואם כבר החלטתם הקיץ הזה ליהנות מחוף מיוחד מאוד, כדאי שתדעו שתוכלו לבלות גם מרכבל ממנו תוכלו לתצפת מטה על המקום. במקום חנות מזכרות, מזנון. בנוסף, בעבור תשלום נוסף, תוכלו לקחת סיור מודרך המתחיל בסרט על ההיסטוריה של ראש הנקרה, והסבר מפורט (המותאם גם לילדים) על איך נוצרות נקרות. אטרקציה נוספת במקום היא הצלילה בנקרות, זאת תלויה במזג האוויר, שכן חלק מהצלילה נעשית בחושך, בעוד שברובה תוכלו לעבור בין גווני התכלת והכחול השונים של המים. בעת הסיור, תעברו בין מרפסות תצפית שונות, מהן תוכלו לראות גם כן את הגוונים של המים.


מה דעתך על אטרקציות בחופי ישראל ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כאטרקציות, חופים, ישראל