הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
beauty_queen

טקס מלכת היופי 2012


מידי שנה הטקס הזה מתקיים, אני מאמינה שרוב בנות המין הנשי חושבות כמוני ומפנטזות גם הן על הכתר ועל המעמד, טקס מלכת היופי.
מידי שנה הטקס מתקיים, אני מאמינה שרוב בנות המין הנשי חושבות כמוני ומפנטזות גם הן על הכתר ועל המעמד, טקס מלכת היופי.
 
יום האישה הבינלאומי הוא יום נפלא להזכיר לנשים את מקומן,כבודן, הערכתה של החברה כלפינו. מה יש? קצת לפרגן לנו, לבנות המין יפה שגברים לעולם לא יוכלו לעמוד בפנינו ובפני הכח שבידינו, כל היופי והחכמה. יש דברים שאלהים חילק לא בצורה הוגנת ולא בצורה שווה.
 
ואם כבר לפרגן למין הנשי ועוד לפני שהגענו למועמדות ,הביצוע של סיון טלמור לImagine כל כך במקום, אין מתאים יותר מלשמוע שירים של ג'ון לנון בביצוע כזה או אחר, אחד הזמרים שתמיד סגד למין הנשי, העריך ושר עליו בכמיהה שנעימה לאוזן כל פעם מחדש.

המועמדות עצמן השנה לא עשו לי "וואו" בעיניים, אולי כי ציפיתי ליותר, יתכן ושינו משהו בקריטריונים והורידו את רמת הערכים שמחפשים במועמדות הראויות? היה לי יותר מידי שקוף בעין בעת הליכתן מתרברבות בבגדי הים , נערות צעירות כלכך,חסרות ניסיון עם תמימות נעימה בעיניים שמשכה את עיני אצל סוף אזולאי ושני חזן,ההליכה הטריה על המסלול שלמדו רק לפני זמן קצר עדין נראת לעין, גם נעלי הפלטפורמה שבחרו עבורן נראו לא נוחות במיוחד
 
אהבתי את הבחירה של יעל בר זוהר וגיא זוארץ להנחות את הטקס, שילוב של זוג מלכותי,יחד עם זאת התסרוקת ובחירת האיפור לא החמיאו ליעל בר זוהר הפעם, כל כך אוהבת לראות את יעלי הטבעית והיפה על המרקע והמראה שבחרו עבורה לטקס נראה כבד מידי שמבגר אותה בכמה עשרות שנים קדימה,חבל.
 
ואם כבר המין הנשי אז כמה שיותר,אפילו הפרסומות במהלך הטקס היו מותאמות לנשים שידוע שהן מי שצופות בתכנית הזו, לעיתים באמת לא ברור עבור מי נשים כל כך מטפחות את עצמן אם כדי להשוויץ זו בעיני זו או למשוך את תשומת לב הגברים שבכלל אינם אוהבים איפור וחושבים שעקבים זה לא סקסי כמו בעלי. נשים לנשים ובכלזאת, שק של נחשים.
 
באופן אישי המתמודדות השנה באופן חריג לא עשו עלי רושם מיוחד, לא ראיתי שם מישהי מיוחדת שתפסה את עיני, יש להן אולי את הנתונים הרזים שמחפשים היום בדוגמניות אבל יופי, כמו שצריך להיות במלכת יופי, לא מצאתי.אולי טיפה כשראיתי את סוף אזולאי אז הימרתי ובכל זאת לקראת סוף הטקס כבר קיוויתי שכיוונתי נכון, הייתי קרובה ושני חזן היא זו שקטפה את התואר, בחיוך התמים והנעורי שלה שכנראה גם גובהה המכובד נתן לה את הפלוס שלה על פני סוף אזולאי.
 
מעבר לטקס אי אפשר להתעלם מהעובדה ש"רשת" מחפשים עוד קצת ריייטינג ורוכבים על טקס מלכת היופי ומערבבים אותנו עם תכנית על גבי תכנית, עוד קצת פרומואים בחינם והפעם... The Voice שחלק מהבחירות שלהם היו מוצלחות במיוחד כמו סיון טלמור אך הנבחרת של שלומי שבת ממש לא עשתה לי את זה.
 
שמחתי לראות שוב על המרקע את אלה רן המלכה היוצאת שנראה כי הספיקה להתבגר תוך שנה, אין ספק שגובהה מרשים וגם החיוך המקסים שלה נשמר וכעת שני חזן תמשיך ותשמור על מעמד מלכת היופי עם נתונים זהים, יופי כזה שהשופטים אוהבים והצופים הישראלים כבר רגילים אליו ולא מחפשים לשנות.

אם כן, בהצלחה לשני חזן כמלכה לשנה החדשה, מחכה כבר לטקס של שנה הבאה.
 
 
 


מה דעתך על טקס מלכת היופי 2012 ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כטקס מלכת היופי 2012,שני חזן,סוף אזולאי,מלכת היופי