הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
bezeq_pniot_hatzibur

בזק - קחו כבר אחריות!


אני שואל את עצמי איך חברה גדולה ששורטת על דגלה שזו זכות לתת שירות לא מסוגלת לעמוד מאחורי נציגי השירות שלה? זה נכון קורה... גם נציגים טועים... וזה בהחלט מובן שחברות גדולות עושות פשלות אז מתקנים וזה מובן ונסלח אבל מה קורה אם חברה גדולה תמיד עושה פשלות? מה עושים אם יש חברה שמאכזבת פעם אחר פעם?

 

זה סיפור על משתמש אינטרנט נורמטיבי שמחובר לספקית תשתית אינטרנט גדולה זה סיפור עם התחלה ואמצע לסיפור אין סוף כי הוא חוזר על עצמו פעם אחר פעם אז אולי די כבר... קחו אחריות על מה שאתם מוכרים!, סליחה... אני אתחיל מהתחלה

אוגוסט 2011 צהריים, קרני שמש חמימות מפזזות על חלוני אין מאושר ממני בעולם, העולם מחייך ואני  אליו בחזרה, דינג דונג הגיע אימייל חדש טרהלהלה אולי זה חבר חדש בפייסבוק? סקרן שכמוני פתח את האימייל, זה החשבון החודשי מבזק כיף! ירוק שכמותי דואג לסביבה לקבל תשלומים באימייל זה בזק פניות הציבורגאוני חשבתי לעצמי בזמן פתיחת קובץ ה PDF עם הפירוט החודשי... מממ... אולי זו טעות אבל זכור לי בבירור שלבזק אני אמור לשלם 50ש"ח והנה שחור על גבי מסך אני רואה מחיר מנופח כמעת פי שתיים ממה שסוכם.

אה זה בטח טעות, בטח יזכו אותי צ'יק צ'ק, בטח יתנו לי חודש גלישה חינם רק בגלל שעליתי על הטעות לפניהם, בטח הם מנסים לתפוס אותי בדיוק עכשיו להתנצל על הטעות והקו שלי תפוס כי אני מחייג אליהם, בזק החמודים האלה רק מבצעים ודאגות לשלומי יש להם על הראש, "בזק שלום לשירותך בלהבלה" עונה לי הנציגה החמודה בזמן שאני שורק לעצמי את אחת ממנגינות ההמתנה הטובות ביקום, "שלום וברכה נציגה נחמדת אנא בררי מהיכן נובעת הטעות בחשבוני נראה שקרתה תקלה וחוייבתי בסכום חורג ממה שסוכם בחבילה" מאושר לשמוע את יצירת ההמתנה בשנית וממתין לתשובת הנציגה מחוייך ואופטימי מריץ שלל מחשבות על הא ודה ו"אני מצטערת אדוני החבילה מיועדת לעובדי בזק בלבד" הודיע הנציגה, יכולתי להשבע ששמעתי רעם מחוץ לחלון כשאמרה "בלבד", את בטוחה ? "כן" אז למה לא אמרתם מהתחלה או הודעתם שאתם מתכוונים לגבות יותר ממה שסוכם הרי חבילה זה כמו חוזה לא? "אדוני אני מצטערת לא תוכל לקבל את החבילה של עובדי בזק" זוהי תחילתה של מנטרה שליוותה אותי לאורך כל שרשרת הדרגים בבזק.

הסברתי לכולם ש:

1 . נציג של בזק ב199 הציע ומכר לי חבילה לעובדים מכיוון שאשתי עובדת בקבוצת בזק, אחד מתנאי חבילת העובדים דרש לשלוח בפקס את כרטיס העובד ולאחר מכן התקשרנו לוודא שהחבילה נקלטה ונציג נוסף אמר ש"אין בעיה והחבילה נקלטה".

2. עשיתם נסיגה חד צדדית בלי ליצור קשר עם הלקוח לחבילה שנסגרה עם נציג, במידה והמצב היה הפוך כמובן שתגבו קנס יציאה.

3. זה לא יפה להכניס יד לארנק שלי ולקחת יותר ממה שסיכמנו. במידה והמצב היה הפוך הייתי נחשב לגנב ועומד לדין.

חברת בזק כנראה לא הפנימה שהעולם השתנה והשטיקים שעבדו על הורינו לא עובדים עלינו קרי: "איזה כיף כיופק אפשר לערוך התקשרות עם אנשים ויש חברה שמספקת שירות שכזה מהרו חברים ושלמו לענקית הטכנולוגיה כסף משובח כמה שתדרוש הרי היא מספקת לנו חיי חברה כיפאק היי"

אני לא רואה את עצמי כטיפוס דכאוני אך ניפוץ אשלייה שכזו יכולה לצלק את הבן אדם. את השבוע לאחר מכן העברתי לרוב ברחמים עצמאיים העדפתי לישון רוב היום ולהתקלח רק ביום שלישי לא משהו רציני אולי קצת נטיות התאבדתויות וגם רק כשאני ער לא משהו שאמור להדאיג... איפה הערכים שעליהן בזק אינטרנטגדלנו? אם חברת בזק לא עומדת במילה שלה לאן פנינו כחברה? מה הדבר הבא שהממשלה לא תקיים הבטחות שפוליטיקאים הבטיחו בבחירות או חובשי כיפה שלא יקיימו את עשרת הדברות? בהחלט מחשבה מצמררת די! כמו סרטן ריאות למעשנים השינוי צריך לבוא מבפנים לקחתי את עצמי בידיים ושמתי פעמי לחפש את "נציג פניות הציבור של בזק"

שמתם לב שכשמחפשים "פניות הציבור בזק" מקבלים את פניות הציבור של בזק בינלאומי שכידוע (בדיעבד) אלו גופים שונים לגמרי.

לאחר חיפוש קצר מצאתי את האימייל של פניות הציבור הארצי שלהם כתובת האימייל לא רומזת שמדובר בפניות הציבור של בזק אבל בכל זאת לא מדובר בחברת תקשורת גדולה שיכולה להרשות לעצמה כתובת אימייל ברורה... או שכן...

בכל מקרה הנה הפרטים ליצירת הקשר:

אימייל פניות הציבור בזק: ca-2@bezeq.co.il

פקס פניות הציבור בזק: 1800-222110

זו זכות לתת שירות! יותר נכון כדי לקבל שירות אתה צריך להשתמש בזכויות שלך... אז שלחתי מכתב זועם לפניות הציבור שלהם עכשיו הראתי להם מזה!

והנה אחרי 4 ימים זכיתי לטלפון מנציגת פניות הציבור של חברת בזק יוהוו הנה עכשיו יתקנו על האוולה באיחור קל אבל איזה כיף שיש אוזן קשבת גלגלי הבירוקרטיה מחליקים להם על תמצית ההגיון והצדק והנה אני מתחיל לפנטז על אישור החבילה שכבר אושרה ואז הגיע המשפט "מצטערת" שמעתי אותו בזק לוגובערך 20 פעמים ואחריו "לא תוכל לקבל את החבילה שהובטחה לך עם הנציג" באמאאאת יופי שהתקשרת מזמן לא הרגשתי נדרס ע"י חברה גדולה ולמה אני לא יכול לקבל את המחיר שנקבע עם הנציג שלכם? נציגת פניות הציבור אמרה: "מותר לנו לשנות זה מאוגד" זה מה?! מאוגד? באמת מותר לכם לגבות סכום שונה ממה שהוחלט עם הנציג? נתקלתי בקיר שצף מילים שיצאו מפיה הרגיש לי כאילו הנציגה מקריאה מתוך תבנית שהכינה מעוד מועד תחת הכותרת "לא תקבל" או "קפוץ לי ועדיין לא תקבל" הבנתי לאן השיחה זורמת ומה שנראה כשבריר תקווה לעשיית הדבר הנכון נגמר ברחש ענווה חרישי של ניתוק.

אפשר להבין אותה היא שומרת על האינטרס של החברה שלה... עובדת למופת באמת כל הכבוד הרי ברור שעדיף לסכן את המוניטין של בזק בפני לקוח אחד מאשר להפסיד כסף במיוחד כאשר מדובר על סכומים אסטרונומיים של כ30ש"ח בחודש ואני בטוח שהנציגה של פניות הציבור תקבל אות הצטיינות "מנפנפת החודש" מאחר והיא במו ידיה הצילה את חברת בזק מקריסה כלכלית, עלי והצליחי!

אני שואל את עצמי איך חברה גדולה ששורטת על דגלה שזו זכות לתת שירות לא מסוגלת לעמוד מאחורי נציגי השירות שלה? זה נכון קורה... גם נציגים טועים... וזה בהחלט מובן שחברות גדולות עושות פשלות אז מתקנים וזה מובן ונסלח אבל מה קורה אם חברה גדולה תמיד עושה פשלות? מה עושים אם יש חברה שמאכזבת פעם אחר פעם?

למשל בתחילת השנה נאלצתי להסביר לנציגת בזק מה לא בסדר בזה שהחשבון בנק של אבי משלם על הגלישה שלי שהרי הגדירו לי חבילה עם הכרטיס אשראי שלי מי החליט שאבא שלי שחי מקצבת הפנסיה רוצה לשלם עלי? להגנתם אמרו שזו טעות שכיחה מאחר שאנחנו מוגדרים כבני משפחה הם החליטו לגבות ממנו... נו באמת באותה מידה יכולתי לשלם על חשבון הטלפון של שכני רק בגלל שאנחנו שותפים לכתובת.

 

בזק היא מהחברות הבודדות שעדיין צריך "לבדוק אותם" בזק משתמשת המון בשיטת המצליח שלרוב הצליחה על הורינו. הטקטיקה מאוד פשוטה אנחנו נגבה כמה שבא לנו ואם יש טעות אז תגיד לנו איפה וכבר נתקן... זאת אומרת ננסה לשכנע אותך שאנחנו צודקים... אח"כ תקבל החזר חלקי על הסכום... אולי...

נכון שבזק מספרים ש"הכי טוב בבית" אני דווקא מציע לצאת מהבית ולנשום קצת חמצן ולהבין כמה מחניק היה להתחייב לחברה שגורמת לך להיות עירני ותמיד לבדוק אותם בזק צריכה להבין שיש אלטרנטיבה לכל שירות שהם מציעים וככול שיקדימו לקחת אחריות על נציגיה כך יחזור האמון האבוד. 



מה דעתך על בזק - קחו כבר אחריות! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת אופירה כהן ב 27/06/2016 19:07בזק חברה שהשירות בה גרוע ...לא אמינים וקרה לי מקרה דומה לזה שבכתבה למעלה...לא היה עם מי לדבר ועוד כנסו אותי כשעזבתי אותםתגובה לתגובהמאת אילה ב 24/02/2014 16:58בזק היא החברה הכי שקרנית, הכי דורסנית, הכי חצופה. שירות לקוחות זבלי. הלקוח תמיד אשם ויש לתקוף אותו בכל דרך אפשרית מרגע שהעז לפנות לשירות ולהתלונן על גביית יתר בשיטת מצליח או בעיות בגלישה. אין שירות טוב בישראל. פשוט אין. עניין של מנטליות ושל תרבות. ובעניין תרבות - בבזק לא למדו להתנהל מול לקוחות, או ליתר דיוק למדו לתקוף לקוחות שמעזים לבקש שירות. גם את תשתית האינטרנט שיש לי בבזק אני מנתקת. תשתית מחורבנת, מהירות גלישה אטית להחריד, האינטרנט נתקע בלי סוף וגם מתנתק. זוהי מסתבר בעיה ידועה בבזק בגלל החיווטים הגרועים ובגלל מרחק מהארונות שלהם. ראו הוזהרתם! למה לא שמעתי לטכנאי שלהם שהזהיר אותי שהגדלת המהירות רק תקטין לי את המהירות?!?תגובה לתגובהמאת עינבר עזרא ב 09/12/2013 18:16השרות גרוע בלשון המעטה אין עם מי לדבר פרט למזכירה האלקטרניתתגובה לתגובהמאת שלומי ב 31/07/2013 09:42יש להפיץ דבר אחד עיקרי, עלינו להעניש את בזק גם במחיר של חוסר נוחות שלנו. להביא את בזק להבנה שאנחנו כבר לא פראיירים!!! מה גם שעם חבילות הסלולרי היום ניתן לוותר על כל שירותי בזקתגובה לתגובהמאת שיאן אוריאל ב 12/09/2012 23:51 ( קישור לאתר שלי ) חשבתי שבזק הוותיק,עולה " במידותיו "ביושר" "אמינות" "מקצועיות" "שירות לקוחות" " קידום בפירסום באינטרנט"שוכנעתי למסור אמצעי תשלום באשראי כתנאי לפרסום ותראו איזה קסם קורה בחברה שכל הקסמים הוקוס פוקוס לטובתם ואני צריך בכח "כל דין" לשלם עבור כל המחדלים הניסיונות והתריקים בפרסום להראות "כחברה מובילה"תגובה לתגובהמאת מרגלית חיון ב 25/08/2012 21:22בזק מפרסמים בטלביזיה את האינטרנט ווי פיי עם גידי גוב ואיזה פליטת תוכנית ריאליטי שאינני זוכרת את שמה, בלונדינית צחקקנית. שניהם משתמשים במילה הערבית "קרחנה" שאני בטוחה שהם לא מבינים את משמעותה. קראחנה בערבית זה בית זונות, כן זו המילה בתרגום מילולי והם מזמינים את הצעירים למסיבת קרחנה, ז"א מסיבת בית בושת. ממש מביש!! לדעתי לפני שמוציאים פרסומת לאויר צריך לבדוק את הפירוש המדויק של המילים לפני שמשתמשים בהן. אני מקווה שיעשה משהו להורדת המילה מהפרסומת. תודה.תגובה לתגובהמאת צביקה ב 06/06/2012 18:12אם לא הייתי כועס מאוד (על בזק) הייתי כותב תגובה ארוכה ומפורטת אבל בשתי מילים, פשוט אין להם שירות לקוחות (לפחות בצד הטכני). אתי דווקא דיברו בנימוס אך במשך למעלה משבועיים לא פתרו בעיה טכנית של ניתוקים חוזרים על קו הטלפון. תחילה ניסו "להאשים" את המכשיר ואת החוטים בקירות, אח"כ הצהירו ש"עד מחר ב-6 יושלם התיקון" (הצהרה שחזרה כלשונה, יום אחר יום). בקיצור אין אם מי לדבר וצריך לחפש ספקים חלופיים.תגובה לתגובהמאת אנטיבזק ב 21/05/2012 18:23המוקד הטכני שלהם פשוט גרוע דיברתי עם בחורה בשם שי שדיברה בגסות ובסוף ניתקה כשביקשתי מנהל, יש להם כח אדם לא מיומן שדואג רק לתחת שלו אני ממליץ להתרחק מהםתגובה לתגובהבתגובה לאנטיבזק מאת מגיבה ב 21/05/2012 18:26מתוך 5 שיחות איתם היום 4 התנתקו באורך פלא - הם אמורים להבין בתקשורת לא?מאת miketi ב 26/02/2012 11:08 ( הפרופיל שלי ) נראה שהוט טילטלו אותם, פתאום 50ש"ח ל15 מגה לא נשמע כזה אטרקטיבי :)תגובה לתגובהבתגובה לmiketi מאת אילה ב 24/02/2014 17:00כשיהיו לך בעיות גלישה ב-15 מגה, ותקבל בערך 8 מגה אחרי שהאינטרנט בכלל לא זהה - הם יספרו לך שהתחייבת למהירות של "עד" 15 החל מ-7.5 מגה, ולכן הם עומדים בהתחייבות שלהם. אלו השקרים של בזק בפרסום. את זה הם לא מספרים, רק כשאתה מקבל חרא של מוצר וחרא של אינטרנט.מאת ירון ב 09/10/2011 18:20החברות דורשות גישה חופשית לחשבון הבנק או לכרטיס האשראי שלנו, ומנצלות גישה זאת כדי לגזול את כספנו. זה כדאי להם כי חלק מהלקוחות לא מבחינים בגניבה, או מותשים ומוותרים. רק חלק קטן מהכסף הגנוב מוחזר לבסוף ללקוח. כדי שלא יהיה כדאי להם לגנוב, צריך לקבוע "חוק למניעת גזל כרטיסי אשראי": כל חיוב של כרטיס אשראי או הוראת קבע, שהלקוח לא הסכים לו במפורש, יזכה את הלקוח בפיצוי של פי 20 מהסכום הנגזל. חוק כזה ישנה את מאזן הכדאיות, כבר לא יהיה כדאי לחברות לגזול את כספנו. תגובה לתגובהבתגובה לירון מאת אסתי ב 24/08/2012 10:46מניחה שכלל הציבור יהיה בעד הצעת חוק זו...
גם אני חווה בימים אלה מלחמת התשה מול בזק ...
על פשלה שהם עשו...
חייבו בתעריפים גבוהים בטענה לשינויי מחירים מבלי ליידע.... ואני הלקוחה הקטנה צריכה לשלם את המחיר...
דיברתי בהתאם לתעריף שאני יודעת מסלול שפל ושיא והם חייבו מתאריך:24/5 תעריך אחיד של 15 א'ג לדקה ..מה שהכפיל את תשלום הקווי ומגיע לי זיכוי מלא של 550 ש"ח והם היו מוכנים לזכות רק 230 ש"ח ..מה על זה את אומרים??----אין גבול לחוצפה!!1

אסתר כהן
בתגובה לירון מאת דני ב 09/10/2011 18:48צריך להפיץ את הרעיון הזה לתפוצה רחבה ככל האפשר, ולשלוח אותו גם לכל חברי הכנסת. אולי מישהו מהם (השר כחלון?) ירים את הכפפה.מאת מירב ב 13/09/2011 13:09אוף! אצלי הם החליטו שאני חייבת להם כסף על חוב קודם והעבירו למשרד גבייה של עו"ד. כשבקשתי לברר למה ועל מה?? קבלתי תגובה מהממת - קודם תשלמי אח"כ נסביר! בבזק לא מוכנים להסביר ומפנים לעו"ד. את סיבת החוב הם החליפו כבר שלוש פעמים והעניין עכשיו בבירור. הם פשוט מאיימים על אנשים בהוצל"פ ומי שאין לו כוח להתמודד פשוט מעדיף לשלם.תגובה לתגובהבתגובה למירב מאת רסלאן ב 22/02/2012 18:53מירב אני אתך אני אדם חולה וזקוק להשתלת כבד ואני מועמד בתור בגלל חוב לבזק ואני מעוניין בהסדר אך הם לא מעונינים לך לעורך דין והעורך דין הו בלתי אנושי לא מעניין אותו מה יש לך תשלם ותשלםמאת אביאל ב 13/09/2011 11:41אני כל חודשיים משלם לבזק כ150 שח כמו שסוכם. יום אחד אני מקבל חשבונית על סך 515 שח!!! התקשרתי לברר מה קרה פשר הענין והם הסבירו לי שבגלל שאיבדתי ציוד. הם טוענים שהם ספקו לי מודם גלישה למרות שקבלתי מהם ראוטר והראוטר עדיין חי וקיים לאחר ריבים רבים מאוד (מעל 7 שעות שיחה עם נציגים) הבינו את טעותם. ואני שואל למה לחייב זה הכי פשוט ובשביל לבטל חיוב לוקח 7 שעות...תגובה לתגובהבתגובה לאביאל מאת אסתי ב 24/08/2012 10:51קטסטרופה איתם///הם טוענים שהשיחות מוקלטות לצורך בקרת איכות איזו בקרה ואיזו איכות ברוך שפטרני מהם...בזק כמובן....

ידוע כבזק פניות הציבור בזק תלונות הציבור בזק שירות לקוחות בזק תלונה על בזק