הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
big_brother

לקראת גמר האח הגדול


אחרי לא מעט חודשים הגיעה גם זמנה של העונה הזו להסתיים. היה טוב? היה רע? כולם מתלוננים על התכנים הירודים והזלזול בצופה האינטליגנטי. האמנם האח הגדול באמת מלא בכל כך הרבה רדידות ? דעה אישית

 

האח הגדול, רק השם של התכנית הזו כבר מחמם בלב, כל כך אישי, כל כך אינטימי ומרגיש בבית. הוא  נמצא בכל בית, הוא זמין, הוא נח והוא תמיד כאן להקשיב לנו כשאנחנו רואים את הפרקים השבועיים על הספה בסלון, בסוף היום לפני שהולכים לישון "רק לראות מה שלום סיון ועמיר" וגם בבוקר לראות שוב את פרידה המעצבנת מעשנת ואם לא הספקנו, טוב שיש את העדכונים בפייסבוק.

בכל מיני שיחות על טלוויזיה האח הגדול זוכה באופן גורף להשמצות וזלזול, "הזבל הזה" ,"נו באמת, את רואה את זה?" אז כן, אני גאה להכריז שאני צופה באח הגדול. אני צופה בזבל הזו, בתכנים הרדודים הללו, באנשים המשועממים הללו.

והתירוצים: בסוף היום אחרי שכל היום המוח עובד, העיניים לא נחות לרגע מצד המחשב, האוזניים קצת נרגעות מקרינת הסלולרי, בא לי משהו שירגיע אותי, שלא אצטרך לחשוב, שלא אצטרך להתעמק, שמישהו יעשה את העבודה בשבילי. וואלה, לא תמיד החצי נמצא בערב בבית לשמוע את כל הקיטורים שלי, ולא תמיד מבשלים לי את ארוחת הערב עם מסאז' לאור נרות, אז האח הגדול הוא הפינוק הקטן שלי שדואג לבדר אותי ולגרום לי לראות צרות של אנשים אחרים, קצת פרופורציה בחיים על כמה אומללה ליהיא שלי עוז תלה את כל הלאנג'רי שלה בכל הסלון של האח הגדול וכמה מסכנה סיון שעמיר שוב לא דיבר אתה כל היום, המשימות ההזויות שלהם וכמה שהאנשים האלה הם מסכנים בגלל התלות שלהם בסיגריות שזה מעורר בחילה. כל כך כייף וקל להעביר ביקורת על אחרים.

לקראת סיום העונה, זמן ההימורים הגיע. מי יקח? רק לא ליהיא.

 אני חושבת שההתנהגות שלה לא מביאה לה נקודות זכות, אמנם היה הרבה אקשן בזכותה בתכנית אבל יש תחושה שהיא זולה מידי וגם ככה היא תעוף בחזרה ללוס אנג'לס בסוף התכנית ותוך שבוע נשכח ממנה.

ג'קי לעומת זאת במידה ויזכה, ימשיך להיות פרצוף הליצן שתמיד נעים לראות על המרקע ושוב להגיד "אוי אוי, כמה נופר מתעללת בו" כל כך יגיע לו לזכות.

 נופר, היא כבר אגדה בפני עצמה. בחורה כוחנית ודעתנית שיודעת בעיקר לצעוק, לא בטוחה עד כמה בא לי לראות אותה יוצאת אחרונה.

 אז מי נשארו? הצמד חמד. על סיון אני בכלל לא חושבת כאופציה לזכיה,יש בה משהו שלא נפתח כל כך או שפשוט לא מצאתי בה מספיק עניין, עמיר לעומת זאת יתאים לצאת אחרון, קצת פרפקציוניסט וקצת לא סגור על עצמו, מזכיר את אלירז, בא טוב לעין עם לב רחב שטרם נפתח.

לסיכום, זו הייתה עונה סטנדרטית, פרידה אמנם העלתה לכולנו את הסעיף ואולי היחידה שגרמה לתכנית הזו להיות מעניינת ומעצבנת ביחד (עצבים מביאים רייטינג?) , אני מודה שגם נהניתי לצפות בכדורים של דנה ולשמוע את רם מדבר שטויות בגרמנית. והיה חבל לי שאלעד ולי עוז הודחו לפני הגמר, אותם באמת הייתי רוצה לראות בגמר.

ועד העונה הבאה? שלום האח הגדול. בתקווה שהפקת התכנית תסיק מסקנות והעונה הבאה תהיה יותר אמתית עם פחות אנשים שתלויים בסיגריות אחרת אין חמצן למוח  וגם לי יגמרו כנראה התירוצים לצפות בתכנית.

מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על לקראת גמר האח הגדול ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כהאח הגדול,ריאלטי,התמכרות לטלויזיה,תכנית ריאלטי,אסי עזר,ארז טל,