הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
bitcoin_-_המטבע_האינטרנטי_החדש!

BITCOIN - המטבע האינטרנטי החדש!


ביטקוין הוא מטבע ממוחשב ומבוזר, הוא נוצר ע''י סאטושי נקאמוטו בשנת 2009. ניתן לשלם במקומות רבים עם המטבע הזה וגם ניתן להמיר אותו למטבעות אחרים! הכירו את הלהיט החדש.. BTC.
הקדמה - קצת מידע על המטבע

ביטקוין הוא מטבע ממחושב ומבוזר שנוצר ע''י ''תכנת'' יפני ששמו היה סאטושי נקאמוטו(כנראה זה היה שם בדוי). וכבר היום אנשים רבים מרחבי העולם כבר משתמשים במטבע זה בעזרת תוכנה המכונה 'ארנק(מולטיביט)'' הנמצאת במחשב מקומי או על שרת מרוחק. ניתן לסחור, לקנות וכן גם למכור את מטבע זה בכל עת ובכל זמן. להבדיל ממטבעות אחרים, זה אינו מטבע שמופק ע''י הממשלות או גורמים אחרים כמו בנקים, זהו מטבע שמבוסס על קרפיטוגרפיה(תחום שמשלב בין מדעי המחשב למתימטיקה שבו עוסקים וחוקרים שיטות אבטחה ותקשורת נתונים) וגם רשת ''עמית לעמית''(רשת שבה שני הצדדים משמשים כלקוחות והן גם כשרתים).

מידע נוסף בנקודות


*מדינות רבות כיום מזהירים אותנו מפני השימוש במטבע זה בשל העובדה שמטבע זה אינו שייך לאף ממשלה או בנק, דבר שיכול להוביל להונאת ענק, לכן יש להיזהר מהשימוש במטבע זה. לדעתי יש לבדוק מאמרים רבים או כל מיני מקורות מידע וכן גם מהי דעתם האישית של אנשים שרכשו ביטקוין ולהצליב מידע ורק כך נוכל לדעת האם מטבע זה הוא באמת סכנה או שמא הוא המטבע שיכול לשנות הכול.

**רבים סוברים כי הביטקוין יכול להוות כפתרון לבעיות תשלומים רבות באינטרנט, עצם היותו מטבע שניתן להמיר בכל לעת למטבע אחר, לדוגמא - כאשר ביצעת פעולה שבה שילמת לאדם מסויים X ביטקונים, לא תוכל לבטל את הפעולה הזו(דבר שיכול למנוע גניבות/אי נעימויות).
יתרון נוסף שיש לביטקוין הוא עצם העובדה כי המערכת של המטבע הזו לא תיפול בשל תקלה אחת במערכת(כמו שקורה בהרבה ממערכות הבנקים בעולם) אלא הוא יכול ליפול רק אם ייפגעו בכל המחשבים שמהם בנוייה הרשת.

***אומר לכם כי, אני אישית עדיין לא רכשתי מטבע כזה וכמו שגם הסברתי לך בפסקה הקודמת יש קודם לוודא האם מדובר במטבע בטיחותי ביותר וזאת נוכל לדעת רק אם נבקר במאמרים שונים,נראה את דעתם של הכותבים וכן גם נצליב ממידע ממקורות מידע שונים!
אני מקווה שיתברר לבסוף שמטבע זה הוא בטיחותי כי הוא למעשה יהיה הגשר לעולם חדש! עולם שבו כבר לא יהיה צורך במערכת הבנקים של הממשלות אלא הכול יהיה בתחום הסייבר אך עדיין שתהיה שמירה ממשלתית על נותני הנתונים שלנו.

**** לבסוף אתן לכם אתר שבעזרתו תוכלו לדעת מהו הערך העדכני של הביטקוין לאחר העליות והירידות בערכו במהלך היממה. 
http://preev.com/

מקווה שנהנתם!  - הכתוב כאן הוא טור דעה.
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על BITCOIN - המטבע האינטרנטי החדש! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת yoos ב 27/09/2014 20:06 ( הפרופיל שלי ) אבל מה נותן לי ביטקוין כל עוד הוא לא מקובל אצל הכלל? איך אוכל לקנות בו משהו כשהמוכר לא מכיר בביטקוינים? נראה לי בינתיים מדובר רק בסחר מט"ח..תגובה לתגובהבתגובה לyoos מאת YaiR ב 29/09/2014 13:30 ( הפרופיל שלי ) ככל הנראה אתה צודק, אבל במהלך הזמן המטבע הזה תופס תאוצה והרבה יותר אנשים מכירים אותו.. אז עם הזמן תוכל לסחור ולהמיר מטבעות אחרים במטבע זה.מאת pacifica525 ב 07/05/2014 15:34 ( הפרופיל שלי ) מה אתה אומר האם מסחר בביטקוין שווה את הסיכון או שכבר פיספסנו את הרכבת כי הייתה עלייה רצינית וכנראה שהיא לא תחזור על עצמה (ביטקוין שלם היה איזה 14 שקל)תגובה לתגובהבתגובה לpacifica525 מאת YaiR ב 07/05/2014 16:01 ( הפרופיל שלי ) לדעתי, כל עוד ערכו של הביטקוין הוא גבוה אין שום טעם להשקיע בו כיוון שהוא כבר נמצא בפסגה, אך עם הזמן הוא בטוח יירד(עד אז אני ממליץ לך להצליב מקורות מידע ולבדוק האם זה שווה ולא מסוכן). מאת Da ב 01/05/2014 08:56מדהים! מאמר מרתק ומראה שאתה בוגר.תגובה לתגובהבתגובה לDa מאת YaiR ב 07/05/2014 15:59 ( הפרופיל שלי ) תודה רבה לך!