הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
candycrushsaga

Candy Crush


נקודת מבט של מכורה למשחק.
עוד יום עובר לו, עוד עבודה, עוד סידורים.. החיים הרגילים.
ימים עמוסים יכולים להיות, מרגע הקימה מהמיטה ועד לרגע השכיבה חזרה. יש אנשים שאין להם זמן למשחקים ודברים שיכולים לזלול להם מהזמן הפנוי היחידי שיש להם, אבל יש דבר אחד שרוב האנשים כרגע בעולם מעדיפים לעשות בזמנם הפנוי היחידי שיש להם בלו"ז העמוס שלהם. מה הוא הדבר הזה אתם שואלים? זהו המשחק הממכר ביותר שכרגע קיים : הקדי קראש.
משחק שכל מה שצריך לעשות בו הוא לפוצץ שלשות של סוכריות במספר מוגבל של צעדים ובכל שלב יש משימות קטנות לבצע.
אז מה כל כך ממכר במשחק כה פשוט שוהיו כמוהו עוד הרבה לפניו?
בדיוק אותן המשימות הקטנות שיכולות להשאיר את השחקן באותו השלב לשבוע או יותר. המשימות שיכולות לשגע את השחקן מכיוון שהוא לא מצליח לעבור אותן לא משנה מה הוא עושה. אותן המשימות שבגללן הוא יכול להרגיש מובס על ידי המחשב, על ידי מכונה [במקרה כזה השחקן כנראה כבר ממש התמכר למשחק כמובן].

א
ני גם מכורה. נערה בת 18 לחייה, אחרי בית ספר, לפני הצבא. אני מבזבזת את זמני הפנוי בלשחק במשחק הזה.
ברגע זה אני תקועה בשלב 163 מזה כבר שבועיים. אמנם אני לא מרגישה מובסת על ידי המחשב, אבל אני כן מרגישה מתוסכלת מכך שאינני מצליחה לעבור אותו.
אני מניחה שהתמכרותי למשחק מגיעה מכך שאני אוהבת אתגרים ולא משנה מאיזה סוג. והאתגר שהמשחק הזה נותן הוא אמנם פשוט, אך בכל זאת גורם לאיזו שהיא הרגשה של הבסה אם איני מצליחה לעבור אותו.

הקנדי קראש הוא משחק שמעביר את הזמן ומהנה, אך ממכר מאוד.
אני ממליצה בחום על משחק זה לכל אדם שהלו"ז שלו היומיומי לא עמוס כל כך ושהוא יכול להרשות לעצמו לבזבז כשעה ביום על המשחק.

תודה על זמנכם :)

 
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על Candy Crush ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת amitoch11 ב 10/08/2014 23:03 ( הפרופיל שלי ) מסכים עם כל מילה, אני רק בן 13 אבל קנדי כראש הוא משחק חשיבה ממכר מאוד. אני התיאשתי ממנו בשלב מסויים. מאמר מעולה. תגובה לתגובהמאת האלכימאית ב 08/10/2013 20:32 ( הפרופיל שלי ) משחק ממכר!! שלב 65 הארור.... יש לך טיפים איך לעבור את השלבים יותר בקלות?תגובה לתגובהבתגובה להאלכימאית מאת אלינה ב 09/10/2013 06:55 ( הפרופיל שלי ) אממ.. זה תלוי בסוג השלב. יש שלבים שצריך כמה שיותר להתמקד באיזור התחתי כי זה גורם להתפוצצויות בחלק העליון לקרות לבד ויש שלבים שלא משנה מה חייב לשים לב לפצצות ויש שלבים שחייב לשים לב לחלק העליון. זה ממש תלוי באיך נראה השלב המסויים הזה. אני כבר לא ממש זוכרת את שלב 65 חח אני ב100 שלבים אחריו כבר

ידוע כקנדי קראש, משחק, התמכרות, משחקים ממכרים