הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
cant_sleep

הטוב הרע והלא נורא ללא שינה


שלושה אירועים הקשורים אחד בשני, הפעם על בעיות שינה במיוחד כשאין לך יותר מידי הזדמנויות להשלים שעות והעייפות רק צוברת מטען. האלכימאית מפהקת.

 

הטוב: לישון שנת לילה רציפה של 8 שעות. ללא ספק מדובר בגן עדן. להיכנס למיטה בשעה סבירה, לקום בבוקר רעננה ומלאת אנרגיות ליום מלא עשייה. זו השאיפה שלי כל ערב מחדש, להיות במיטה עד עשר כדי לקום בקפיצה בשש. איכשהו, השעה תמיד מתאחרת אבל בכל זאת בשש בבוקר מתעוררת.

הרע: נדודי שינה. ללכת לישון בשעה המיועדת ולהתעורר באמצע הלילה כאילו הבוקר הגיע, את מתפתלת מצד לצד, סופרת כבשים, עד אלף ומיליון, עוצמת עיניים חזק, קמה, עושה סיבוב בחושך, סיבוב במחשב ורק מגלה שאת מתעוררת יותר ויותר. בסופו של דבר את שותה כפית רגיעון של הדס וחוזרת למיטה, כמעט מכריחה את עצמך להירדם. ולקראת חמש כשסוף סוף עצמת עיניים והתחלת להרגיש עייפות, השעה שש הגיעה, הקטנה מעירה אותך כמו שעון מעורר. זמן לקום. רשמית הלך היום וכעת את מעופפת רוב הזמן. הבעיה הקשה שנדודי השינה ממשיכים גם ללילה הבא, רחוב בלי מוצא.

הלא נורא:  ללכת לישון בזמן ולקום מאוחר. משהו כל כך נדיר וחריג שלא קרה לי חודשים אם לא שנים, כשהכול נראה בסדר רק שהשעון שכח לצלצל או שהעיניים פשוט לא נפתחו והזמן להגיע לעבודה כבר עבר ועכשיו רק התעוררת. כיוון שזה כל כך נדיר אצלי, באמת שזה לא נורא.

יש עוד שפע וארציות, שינה הוא מצרך יקר בביתי אם יש מתנדבים ותורמים, אשמח לקבל כמה שעות במתנה.



מה דעתך על הטוב הרע והלא נורא ללא שינה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת שירול ב 16/04/2011 20:48אם היתי יכולה היתי נותנת לך המון שעות שינה במתנה... במיוחד אחרי הסופש הזה שביליתי את רובו במיטה...תגובה לתגובהמאת KeyMan ב 16/04/2011 20:35כמו שאמרו הגשש החיוור פעם "תקומי שעה קודם..." אני לא יכול לישון יורת מחמש שעות בלילה. מרגיש שמשהו חסר לי, כלומר חסרה לי עשיה. בשישי שבת אני אוהב את השעתיים האלו של שנת צהריים אבל חוץ מזה מעדיף להיות ערני. לא יודע אם שאלתי פעם, זה בלוג שלא נכתב בישרא. זה אתר? או משהו אחר? אני מקנא באנשים כמוך שעושים דברים כאלו לבד. הלוואי והיה לי את הזמן לעשות את זה ככה. שבוע טוב.תגובה לתגובהבתגובה לKeyMan מאת האלכימאית ב 16/04/2011 21:29תודה רבה:) הדומיין הוא שלי והאתר נבנה עבורי ע"י החצי לאחר עבודה קשה שלא נתתי לו מנוח

ידוע כנדודי שינה,בעיות שינה, הטוב הרע ולא נורא