הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
centralcity

הסנטרל סיטי!


הכל על העיר המרכזית ביותר בהיסטוריה!
הסנטרל סיטי הוא משחק אשר מדמה מציאות וירטואלית. אתם משחקים בתור תושב בעיר, אשר יכול להרוויח כסף, להצטרף לארגונים ואגודות, לבנות מבנים ולהתחרות מול תושבים אחרים על משאבים ושליטה.
המשחק מותאם לכל סוגי השחקנים!

רקע

משחק מלחמה: אלו מכם שאוהבים להלחם, לכבוש ולשחק "אגרסיבי"- יכולים לקחת חלק בעולם המלחמות שבמשחק, לבזוז תושבים וארגונים, מפלצות אימתניות, וכמובן- לקחת חלק בכיבוש נרחב של איים. 
פוליטיקה וממשל: לאלו מכם שמעדיפים להפוך לשליטים בלתי מעורערים בצורה "דמוקרטית"- יש את האפשרות להקים מפלגה ולהשתתף בבחירות העירוניות, וכך לקבל שליטה בפרלמנט של העיר- להעביר חוקים ולשלוט על כמות בלתי מוגבלת של כסף ומשאבים!

כלכלה ריאליסטית: ולאנשי העסקים מביניכם- יש את המסלול העסקי: תוכלו לפתוח ארגונים וחברות, להקים קזינו ולאפשר לתושבי העיר להמר בו (ואתם תרוויחו מכך הון!), ליצור בנקים ולסחור בשוק העירוני!

בצורה קצת יותר מפורטת

במשחק אתם מגלמים תושב בעיר הנקראת "סנטרל סיטי". התושב שלכם יכול להרוויח כסף, לעבוד, להלחם בתושבים אחרים, להצטרף לארגונים, לכבוש איים- ובכל אחת מהדרכים להרוויח כמה שיותר כסף. המטרה האולטימטיבית שלכם  היא להפוך לכמה שיותר בעלי השפעה בעיר- בין אם זה בדרך המלחמה, בדרך הפוליטית (אתם יכולים ליצור או להצטרף למפלגות ולרוץ בבחירות למועצת העיר, דרכה ניתן לחוקק חוקים שמשפיעים על צורת החיים בעיר!) או בדרך הכלכלית- ליצור מפעלים, למכור מוצרים וכו'.

 

היתרון במשחק הזה הוא שהמפתחים מאוד מחוברים לקהילת השחקנים. ככה שכל הזמן יש פיתוחים חדשים בעיר, עדכונים ושיפורים. יש דברים שעדיין חסרים במשחקיות של העיר- אבל ככל שעובר הזמן כך העיר מתפתחת יותר ויותר!

משאבים

– מטבעות הסנטרל סיטי: הכסף הרשמי של הסנטרל סיטי- ניתן לקנות איתו חפצים, לבנות מבנים ולסחור עם תושבים אחרים.
– עצים וקריסטלים: ניתן להפיק מהאיים שאתם כובשים. משמשים לבנייה של מבנים, יצירת מגילות מיוחדות ותחזוקת מפעלים.
– זהב: המשאב האקסקלוסיבי של העיר. ניתן להשיג רק בדרכים מיוחדות (לוטו, גלגל המזל, פעילויות מיוחדות)- וניתן לבצע איתו פעולות שמקדמות אתכם בצורה מהירה יותר בעיר.
 

ניהול העיר

 
המועצה העליונה היא השליטה הראשית של העיר ומהווה את מקור הכוח שלה. היא מבצעת את השינויים בעיר, הפיתוחים, היא מקור הכסף והמשאבים, והיא דואגת לשמירה על החוקים (במועצה העליונה יושבים מנהלי המשחק והמתכנתים).
מועצת העיר היא הפרלמנט של הסנטרל סיטי. במועצת העיר יושבים תושבים שנבחרו על ידי חבריהם בבחירות הנערכות אחת לחודש, והם יכולים לחוקק חוקים המשפיעים על ההתנהלות בעיר. החוקים כוללים השפעה על המיסים של העיר (בכל העברה של כספים בעיר יש כמות מסויימת של מס שמועברת למועצת העיר), על מינוי ראש העיר, העברות כספים לארגונים, ארגון פעילויות ועוד.
בנוסף ישנם תתי ארגונים, ולמועצת העיר בפרט ישנם משרדים כמו משרד האוצר, משרד התרבות וכו', שמנהלים את ענייניהם בעיר.

עובדות על הסנטרל סיטי

  • המשחק כבר רץ תקופה לא מעטה בגרסת בטא ויש לו קהילת שחקנים מצומצמת שמונה בין 20 ל30 משתמשים פעילים.
  • מחזיק בדומיין ישראלי ופועל על שרתים חזקים.
  • כתובת המשחק היא: http://central-city.co.il
  • חשוב להדגיש המשחק חינמי לחלוטי! (מכל הבחינות)
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על הסנטרל סיטי! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כמשחק דפדפן, הסנטרל סיטי, משחקי דפדפן,
נכתב ע"י DipDark
בתאריך: 07/06/2016
יעקב רבינוביץ בן 28

7 מאמרים | 13454 כניסות
מאמר זה נקרא 1298 פעמים 0 תגובות למאמר זה - להוספת תגובה
 השארת תֶּשֶׁר לDipDark
כל אדם שני שגולש כאן שם פה שקל.. זה שלפניך לא נתן
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!