הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
cheap-hotels-and-flights

איך להשתמש באינטרנט להשיג חדרי מלון וטיסות בזול.


עד לפני עשרים שנה, כשרצית לטייל וחיפשת מקומות זולים ללון בהם, לא היו לך ממש ברירות. יכולת לפתוח מדריך כמו לונלי פלאנט או לדבר עם מישהו שהיה שם, להתקשר לסוכנות נסיעות שניסתה לדחוף לך דילים הזויים או פשוט לנסוע בלי לתכנן כלום, לחפש את עדר הישראלים המקומי ולקבל מהם את כל המידע הרלוונטי.
השיטה האחרונה עדיין וכנראה תמיד תהיה רלוונטית. אבל היום יש גם כל כך הרבה אתרים שאתה יכול לגלות בהם את מחירי הטיסה הנמוכים ביותר ואת מחירי המלון/אכסניה הזולים ביותר והגבולות הגיאוגרפים כבר מזמן לא משחקים תפקיד בסיפור. אתה יכול לשבת בבית שלך בכפר סבא או חיפה ולסגור ישירות עם המלון הנבחר שלך ברומניה אחרי שהשווית אותו עם עשרים מלונות אחרים באיזור.
השאלה הראשונה שצריך לשאול היא: מה אנחנו מתכננים? טיול ירח דבש באירופה, טיול ירוק באכסניות של אמסטרדם עם חברים מהצבא או חופשה משפחתית נחמדה ביוון? השאלה הזאת קובעת את הסטנדרטים שאנחנו מצפים מהם. חדר במלון חמישה כוכבים עם ג'קוזי מפנק, חדר משפחתי יעיל עם אמבטיה סבירה או חדר באכסניה של צעירים עם מקלחת משותפת ורעש לא נגמר של גיטרות? אחרי שקבענו את הסטנדרטים שאנחנו מחפשים הגיע הזמן לחפש.
אז מה עדיף? חבילת נופש שמרכזת גם את הטיסות וגם את חדרי המלון או לפרק את הטיול לגורמים ולחפש בנפרד מלון וטיסות? אין לזה תשובה קבועה. פעם זה יהיה ככה ופעם אחרת זה יהיה ככה והדרך היחידה לדעת מה עדיף היא לצלול פנימה ולחפש גם פה וגם פה.
בתחום חבילות הנופש (וגם דילים נהדרים על טיסות ומלונות) האתר המוביל בישראל הוא "הדקה התשעים":  האתר מרכז בתוכו גם שלל הצעות של הופעות ומשחקי כדורגל שאם אתם יכולים להזמין אותם תקופה מראש תוכלו להשיג במחיר נמוך יותר דרך אתר המפיקים או העמוד הרישמי של הקבוצה. אם אתם לא שולטים בשפה האנגלית ואין לידכם מי ששולט, אז עדיף שתרכשו כרטיסים במסגרת חבילה.
איך אנחנו מוצאים מלון זול ברמה גבוהה? תמיד כדאי להתחיל בהשוואת מחירים. אתר השוואת המחירים המוביל בעולם שתומך גם בעברית ומסקר את כל בתי המלון בישראל הוא הוטלס: http://bit.ly/1ohl1FJ  האתר גם מכיל מבצעים מיוחדים שהמלונות מתאמים איתו כדי להופיע ברשימת המבצעים. אפשר לסנן לפי מחיר, מספר כוכבים, מיקום או זמינות. המטרה שלנו היא למצוא מלון זול שעדיין מתאים לסטנדרטים שלנו. אם אתם שולטים בשפה האנגלית אז תמיד גם כדאי להיכנס לדף הפייסבוק או האתר של המלונות ולראות איזה מבצעים הם מציעים למי שמזמין ישירות מהם.
טיפים נהדרים שנכונים לכל העולם:
מלונות חדשים תמיד יעניקו מחירים נמוכים בחודשים הראשונים לפתיחה. כולם לחוצים וצריכים לראות זרימת אורחים כדי להצדיק את ההשקעה המטורפת בבניית מלון. ההנחה במלון כזה תהיה  משמעותית.
אם אתה עושה  booking למלון חודש חודשיים לפני, כמעט תמיד המחיר יהיה הרבה יותר נמוך.
אם אתה מטייל בחורף, המחירים יהיו נמוכים יותר. הילדים בבתי ספר וקשה יותר לטייל בשלג או בגשם אבל זאת יכולה להיות ההזדמנות שלכם לטיול רומנטי זוגי שאחרת לא הייתם מרשים לעצמכם או לטיול של חבורת צעירים שמזג האוויר לא ממש מזיז להם ולא מחפשים בטיול הספציפי הזה את החופים.
על ביטוח רפואי בחו"ל לא חוסכים. נקודה. אתם לא יכולים לדעת איזו מכונית תדרוס אתכם או איזה זקנה ששוקלת מאתיים קילו תחליט להתאבד מהמרפסת ותנחת בול עליכם. אתם פשוט לא רוצים להיתקע בחו"ל בלי ביטוח. 
 


מה דעתך על איך להשתמש באינטרנט להשיג חדרי מלון וטיסות בזול. ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת שמרית ב 07/11/2014 10:10איך אני מפעילה את העברית ב הוטלס ?תגובה לתגובהבתגובה לשמרית מאת mentalfire ב 11/11/2014 21:03 ( הפרופיל שלי ) יש לך למעלה את הכיתוב "ראה את הדף בעברית"

ידוע כלטוס בזול, מלון בזול, איך טסים בזול, איך מוצאים חדר מלון בזול,