הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
cochav_nolad

כוכב נולד מת


האלכימאית נפלה קורבן וצפתה בפרק של כוכב נולד שנתן סימנים לכמה שהסדרה דועכת ומישהו שם מנסה להתרגש למרות שכבר לא ממש נותר ממה, כוכב נולד? ערוץ הבא בבקשה.

כוכב נולד אחד בכל עונה, נבחרת שלמה שעברה שבעה מדורי גהנום כדי להיות מי שהיא היום ואבא שמפסיק לעשן כי הבן שלו נכנס לנבחרת, נכדה מקסימה בוכה ושרה בסלסול מרגש, ביצוע מתוק מידי, האיפור של מירי מסיקה ליצני מידי ובכלל כל ההרגשה מהתכנית שכל המיץ כבר יצא, מיצינו, ראינו, נהנו, ולא באמת כל כוכב נבחרת נשאר להיות כוכב מספיק זמן בעולם התהילה והברנז'ה.

עם כוכב נולד אני מרגישה את מה שקרה לערוץ 24 ובעצם יש קשר חזק בין השניים. פעם ערוץ 24 היה מלא באמנים מכל הסוגים אך לאט לאט המיינסטרים של הערוץ הפך למזרחי יותר ויותר ולי גרם פחות ופחות לצפות בו, כך קורה לי גם עם כוכב נולד. וחלילה, אני לא לועגת לזמר המזרחי, אני פשוט פחות מחוברת אליו וסלסולי הקולולו והליליליייי לא כל כך עושים לי  את זה.

אבל הערב הגיע ורציתי לרוקן את הראש אחרי היום העמוס בעבודה ולא מצאתי משהו אחר לראות וכשנעמה עלתה להופיע עוד חשבתי שעובדים עלי ובכל זאת יש משהו שכדאי לראות בתכנית הזו, השופטים קראו לה רוקרית אבל בדיעבד זה לא היה מספיק בעיניי.

ובכלל, אני מאוד אוהבת תכניות ריאלטי, כל כך קל וכייף לצחוק על אחרים ובמיוחד על אלה שרוצים להופיע ולהיות זמרים מפורסמים, משהו שאני לעולם לא אהיה, לי כבר יש את המודעות שאין לי קול מתאים ואני לא מספיק פרפורמית לדברים הללו. בכוכב נולד מגיעים טיפוסים עם מספיק אומץ לעלות לבמה עם שורשים שחורדיניים וקצוות ורודים צועקים ולא, היא לא בת 16 נערת הנבחרת, היא כבר בת 32 ואני חשבתי שבגיל הזה מתבגרים, טוב נו, אני לא השופטת בכוכב נולד, אז אין לי מילה בעניין.

כוכב נולד או לא, מלי שלום הצליחה להפתיע אותי, לגרום לי לחייך וליהנות מהביצוע שלה. פריקית כייפית צהובה ומצחיקה שכייף לראות אותה על המרקע.  התכנית התדרדרה ובכל זאת העבירה לי שעה ריקה בערב ואפשרה למוח שלי לנוח ואולי להוריד מעצמי כמה רמות אינטלגנציה ומנות משכל, יותר קל ככה.ומירי, אני מקווה שלא באמת התכוונת לזרוק את החזיה, חסכי את המבוכה.

 

 



מה דעתך על כוכב נולד מת ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע ככוכב נולד,מירי מסיקה,ערוץ 2, תכנית ריאלטי