הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
color_switch_-_אפליקציה_בטלפון

Color Switch - אפליקציה בטלפון


הסבר מלא על המשחק Color Switch

Color Switch, משחק אפליקציה ממכר שיצא לא מזמן, הוא משחק שהשחקן מתחיל מעיגול קטן, כאשר עליו לעבור בין עיגולים, מעויינים, משולשים ומרובעים מסתובבים, המכילים ארבעה צבעים, כאשר השחקן אמור לעבור דרך הצבע שבצורות התואם לצבע העיגול הנוכחי שלו. במהלך המשחק ישנו עיגול מיוחד המשנה את צבעו של העיגול או הצורה הנוכחית של השחקן, מה שהופך את המשחק למאתגר יותר ועל השחקן לגלות קליטה מהירה וקורדינציה כאשר על צורתו לעבור בין הצורות והמכשולים שבמשחק.
המשחק מכיל מגוון של אפשרויות משחק שונות ומהנות כגון:
Reverse – אפשרות משחק מהנה ומאתגרת כאשר צורת השחקן נופלת בהתחלה ועל כל לחיצה במשחק, צורתו נעצרת וקופצת מעט למעלה. מה שבניגוד למשחק הקלאסי שעל כל לחיצה השחקן קופץ מעט למעלה וכאשר הוא אינו לוחץ, צורתו נופלת כלפי מטה.

Cave – אפשרות משחק מאתגרת אף יותר מהשנייה. השחקן צריך לעבור בין הצורות כמו במשחק הקלאסי, אך המסך שחור והשחקן רואה רק מעט מהמכשול הבא בתור.

Races – מירוצים. על השחקן להתחרות בכמין רובוט המופעל על ידי המשחק ולהגיע לפניו לקו הסיום. אפשרות משחק זו מהנה ביותר ונחשבת לקלות שיש.

Gravity – באפשרות משחק זו, על השחקן לעבור בין מכשולים בצורה מאתגרת ומעניינת. לאחר כל מכשול שהשחקן עובר, כוח המשיכה משתנה וצורת השחקן צריכה לעבור במכשולים בכוח משיכה שונה. לעיתים כוח המשיכה נוטה ימינה, שמאלה, באלכסון, למטה וכו'.

ישנם עוד אפשרויות משחק, אך לא נהרוס לכם את ההפתעה לאחר הורדת המשחק. רק נציין, שעם כל כוכב שאתם אוספים במהלך כל אחד מין המכשולים ואפשרויות המשחק, תוכלו "לרכוש" צורות שונות לשחקן שלכם.
להורדת המשחק לטלפון: 
https://apkpure.com/color-switch/com.fortafygames.colorswitch

תוכלו גם למצוא ב-Google Play את המשחק Color Switch ואז אתם תוכלו להוריד את המשחק לטלפון ולשחק במשחק.



מה דעתך על Color Switch - אפליקציה בטלפון ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

נכתב ע"י raz555
בתאריך: 21/03/2016
רז בורוכוב בן 24

8 מאמרים | 11129 כניסות
דירוג המאמר
54%
 השארת תֶּשֶׁר לraz555
אני אשמח לקבל כסף מהאתר הזה.
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!