הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
crazyfans

מעריצים שלקחו את זה רחוק מידי


כמה זה כיף להעריץ מישהו, אבל איך זה נראה שזה הופך להיות באמת רחוק מידי ?
איזה כיף זה להעריץ מישהו, בתור ילדה קטנה אני זוכרת את הפוסטרים שתליתי בחדר ואת האלבום מדבקות שהייתי נחושה להשלים. אז אולי ההערצה של פעם היא לא כמו ההערצה של היום, אבל מה בעצם ההבדל ? כנראה המעריצים .
הנה כמה מעריצים שלקחו את ההערצה "קצת" רחוק מידי :)


ניקי מינאג' מעלה מעריצה שמבקשת ממנה ריקוד אירוטי
כולנו יודעים מי זאת ניקי מינאג' - הזמרת והתחת, היא מופיעה ברחבי העולם ובכל הופעה היא בוחרת מעריץ\מעריצה מהקהל שיעלה לבמה. הרוב מבקשים חיבוק, לשיר יחד וגם לעשות איזה סלפי.
אבל הבקשה ה"מיוחדת" של המעריצה הזו השאירה אותה חסרת מילים !

 

ג'סטין ביבר מותקף על ידי מעריץ שפורץ לבמה באמצע הופעה
על ג'סטין ביבר אין מה להרחיב, מלבד זה שיש לו מספר מטורף של מעריצים ומעריצות שיעשו הכל, אבל הכל בשביל רק חיבוק ממנו או לגעת בו. באמצע הופעה בדובאי, עולה מעריץ לבמה בזמן שג'סטין מנגן בפסנתר ומחבק אותו חיבוק "קטן". התקרית הסתיימה בטוב, אבל יכלה להיגמר רע מאוד, במיוחד כשהפסתר כמעט עף על הקהל.
 

קייטי פרי מעלה מעריצה שיכורה לבמה
קייטי פרי העלתה לבמה מעריצה שככל הנראה הייתה שיכורה/מסוממת/מתרגשת/הכל ביחד, קייטי פרי ששמרה על קור רוח ולקחה הכל בהומור גם כשהמעריצה התחילה לנשק אותה בצוואר ושלחה ידיים לאזורים מוצנעים. טוב נו ... וגם צילמה סלפי.
 


מעריץ של ביונסה חוטף אותה בחיבוק לתוך הקהל
את ביונסה אי אפשר שלא לרצות לחטוף, אבל מעריץ אחד כנראה "איבד את זה" כשהיא התקרבה עם המיקרופון לאיזור שלו ופשוט קפץ עליה בחיבוק והפיל אותה לקהל, ביונסה כמובן נשארה דיווה והמשיכה את ההופעה כרגיל, וכשראתה שהמאבטחים מוציאים אותו סימנה להם להשאיר אותו ובנוסף גם לחצה למעריץ יד.
 


מעריץ קופץ על קים קרדשיאן 
כשקים קרדשיאן, בעלה (קנייה ווסט) ואמא שלה (קריס ג'נר) יצאו מהרכב המלווה במאבטחים שלהם, הדבר האחרון שהם חשבו שיקרה זה שמעריץ (חולצה כתומה) יקפוץ על קים וינסה לגרור אותה איתו לרצפה. וכן, זה היה נראה שאפילו המאבטחים פחדו שזה ייגמר לא טוב כשקנייה רץ לקים ואמא שלה צועקת על המעריץ "תפסיק!" 
 


מאבטחים לא מצליחים לעצור את המעריצים של סלינה וגומז 
לדעת שמעריצים אותך זה כיף, אבל כשיש סביבך אלפי מעריצים שכל אחד מהם רוצה אותך לעצמו ואפילו המאבטחים לא מצליחם לעצור את זה - זה לא כיף. סלינה גומז התחילה לבכות ולהילחץ כשמעריצים יצאו מכלל שליטה והתחילו לדחוף אותה ואת המאבטחים שלה שלא הצליחו לעצור את אלפי המעריצים.
 


מעריצים קופצים על הבמה של דמי לובאטו
אז זה התחיל בנאום מרגש של הזמרת עבור המעריצים שלה, המשיך בכך שהם שברו את המחסומים ונגמר בזה שהם עלו אחד אחרי השני על במה ומחבקים אותה. ואז היא ברחה.
 


פיטבול מעלה מעריץ שיכור לבמה ונותן לו אגרוף
לא כל כך ברור מה הלך שם, פיטבול העלה מעריץ לבמה באמצע שיר, כנראה שהמעריץ היה שיכור או שהתרגש מידי ונתן מכה לזמר, הוא בתגובה לא נשאר חייב והכניס לו אגרוף.
 
 
אי אפשר לשכוח שעשרות מקרי רצח קרו בעקבות הערצה מוגזמת.
אז כן, להעריץ מישהו בגלל שאתה אוהב את המוזיקה שלו/ דעה שלו זה כיף ונחמד, אבל זה לא נחמד לאבד את הראש בגלל זה, ובסופו של דבר כולנו בני אדם.
כולל בר רפאלי.

 
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על מעריצים שלקחו את זה רחוק מידי ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה