הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
curcumin

כרוכומין - מדריך למתלבטים: מידע, מחירים והמלצות חשובות


שוקלים להתחיל ליטול כורכומין? הנה כמה דברים שכדאי לדעת לפני כן
ראשית, כדאי לנפץ מיתוס: כורכומין אינו כורכום! סביר מאד כי במגירת התבלינים שלכם ישנו מקום של כבוד לתבלין הכורכום האהוב, אך בעת שאתם תוהים מהו כורכומין – דעו כי מדובר על דברים שונים לחלוטין.
 
מה חשוב לדעת?
 
  • כורכום הוא התבלין האבקתי שבאמצעתו אתם מתבלים תבשילים שונים
  • כורכמין מגיע במצב צבירה שונה – של מיצוי איכותי ומרוכז
 
שימו לב: ישנם פערים אדירים במחיר שבין כורכומין ובין הכורכום. לא מעט חברות מנסות לשווק את תוסף התזונה כורכום, וכך למנף את הרווחים שלהן. בעת שאתם מחפשים אחר התועלות והמיצוי הגבוה ביותר, יש לבחור אך ורק בכורכומין איכותי.
 
הכירו גם אתם: יתרונות בריאותיים של כורכומין
סביר להניח כי גם אתם נחשפתם לאחרונה לשלל כותרות המשבחות את הכורכומין. עוד סביר להניח כי כנראה מכר שלכם, קולגה לעבודה או בן משפחה צורכים את הכורכומין לטובת מינוף הבריאות. ואכן, מדובר על תוסף שבאמצעותו אתם יכולים להעניק לגופכם לא מעט:
  • הכורכומין פועל ביעילות אל מול תאים סרטניים
  • נעשה שימוש בכורכומין לטובת טיפול משלים במחלת האלצהיימר
  • כורכומין מסייע בריפוי דלקות שונות בגוף
  • מפחית משמעותית את הסיכוי לחלות במחלות מוח
  • הכורכומין מסייע במניעת מחלות לב
 
כורכומין והשפעות מנטליות – האמנם?
רבים מופתעים לגלות כי נמצא קשר בין צריכת הכורכומין, ובין הטבה מנטלית בדמות הפחתת תופעת הדיכאון. על פי מחקרים שבוצעו, גילו קשר ישיר בין צריכתו של הכורכומין ובין הפחתה בסימפטומים של דיכאון. מדובר על בשורה של ממש בקרב הלוקים בדיכאון האקוטי או הכרוני, המחפשים דרך קבע אחר פתרונות טבעיים שאינם מייצרים תופעות לוואי.
 
"אם אוכל רק מאכלים מתובלים בכורכום, זה מספיק?"
כידוע, תוספי התזונה מבקשים להשלים חוסרים שלא נצרכים בעקבות אספקת המזון השוטפת. כך, רבים סבורים כי אכילה מוגברת של מאכלים מתובלים בכורכום, תשפיע עליהם לטובה ותספק להם את היתרונות המאפיינים את הכורכומין. לכן, ישנם אלו התוהים באילו מזונות ניתן למצוא כורכומין, רק בכדי לגדוש את תפריט התזונה במאכלים רלוונטים. בפועל, צריכת הכורכום לא באמת יוצרת את אותו האפקט שנוצר בעקבות צריכתו הטהורה של הכורכומין בדמות תוסף מזון. לכן, ההמלצה היא על צריכת כמוסות כוכרומין איכותיות.
 
כמה יעלה לכם תוסף מזון של כורכומין?
ישנם מותגים שונים המוצעים למכירה, כאשר הכלל די ברור: בחרו אך ורק בתוסף המתחייב לספק לכם כורכומין – ולא כורכום! כך, לדוגמא, ישנם תוספים איכותיים כדוגמת תוסף מומלץ בשם כורכומין אפקט של ברא צמחים. ומה באשר למחירים הצפויים? לבריאות שלכם אין מחיר, אך במקרה הזה מדובר על מחיר נגיש שמאפשר לכם לעשות צעד נוסף לטובת שימור הבריאות:
 
טווח מחירים של תוספי תזונה המכילים כורכומין נע בישראל בין 50 שקלים ל-150 שקלים. מדובר על טבליות שניתן לצרוך בנגישות ובקלות, כך שאינכם צריכים לחשב מבוקר ועד ערב כמה כורכומין צרכתם באמצעות התפריט היומי שלכם. לבריאות!


מה דעתך על כרוכומין - מדריך למתלבטים: מידע, מחירים והמלצות חשובות ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת מירונה ב 29/07/2019 15:40 ( הפרופיל שלי ) שלום! א) מעניין מאד. ב) שאלה שלא קשורה לגוף המאמר- איך מפרסמים מאמר שיהיה פעיל, שלחתי מאמר לפני כחודש והוא עדיין ממתין ולא קיבלתי תגובת מערכת. ג) לא הבנתי מה שיטת התגמולים. תודה רבה.תגובה לתגובה

ידוע ככורכומין