הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
did

שינוי באורך חיים


סיפור קצר ופיקטיבי כיצד שינוי באורך החיים משנה את הבריאות והביטחון ועוזר לירידה במשקל
ניסיתי הרבה דיאטות לפני שמצאתי את האחת שהתאימה לי, חיפשתי הרבה זמן את הדיאטה שהתאימה לי, ניסיתי למצוא דיאטה שתעזור לי לא רק להרזות אלא גם להתחיל לחיות אורך חיים בריא ופעיל יותר, נמאס לי לשבת במשך כל היום על אותה ספה, לקרוא את אותו הספר ולהמשיך לא לעשות כלום במשך כל היום.
 
שחברים שלי שמעו שאני רוצה להתחיל לעשות דיאטה, כל אחד מהם קפץ והציע לי דיאטות שונות ומשונות, חלקן היו קשורות לתזונה טבעונית, צמחונית או אפילו אחת אכילה של רק בשר במשך כמה חודשים. אחרים המליצו לי ללכת לחדר כושר וזהו, הם אמרו רק פעילות גופנית תספיק, בעזרתה תוכל להרזות.
 
כמובן שהקשבתי ובדקתי את אותן דיאטות שהם הציעו לי, אבל בסופו של דבר ראיתי שכל אותן דיאטות שהם הציעו לי היו סוג של דיאטות קסם אשר מציעות להביא אותך לתוצאות מהירות בלי מאמץ, לא האמנתי לאותן פרסומות ולתוצאות שהם מראים.
 
לא חשבתי שזה הגיוני שאדם יוריד מעל 10 קילוגרמים תוך חודש אחד של שינוי בתזונה, החלטתי שאני לא מקשיב לחברים שלי ולא הולך לנסות אף אחת מהדיאטות ההזויות שהם מציעים לי, הלכתי ומצאתי לי דיאטה אחרת.
 
הדיאטה שמצאתי היה הדיאטה של ענת רז, את ענת רז מצאתי במקרה, ואחרי שראיתי את הפרסומת רציתי לחפש ענת רז דיאטה, האמנתי שזו הדיאטה שתעזור לי ותביא אותי לתוצאות. שחיפשתי ענת רז דיאטה מצאתי שזו לא באמת דיאטה וזה שינוי באורך החיים, בדיוק כפי שרציתי.
 
אם תחפשו ענת רז דיאטה תגיעו לאתר הבית שלה ותבינו מה הכוונה של כשאני אומר שהיא מציע שינוי באורך החיים ולא בדיאטה, דיאטות מתחילות ונגמרות בסוף תקופה שאחריה אנחנו חוזרים ועולים במשקל בחזרה. לעומת זאת הדיאטה של ענת רז מציעה משהו אחר לחלוטין.
 
היא מציעה לנו שינוי באורך החיים, להתחיל לחיות בריא יותר, בצורה הזו אנו לא יכולים להפסיק לחיות בריא ולעלות במשקל, אנו ממשיכים לחיות בצורה בריאה יותר, שומרים על עצמנו ועל התזונה שלנו עם שילוב של פעילות גופנית מספר פעמים בשבוע.
 
בזכות אותה דיאטה הצלחתי לא רק להוריד את המשקל המיותר שלי אלא גם שיניתי את אורך החיים שלי, הייתי אוכל בצורה מסודרת, עוסק בפעילות גופנית מספר פעמים בשבוע, סופסוף הצלחתי לשמור על המשקל שלי ועל דרך חיים בריאה.


מה דעתך על שינוי באורך חיים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כדיאטה, דיאטות, ענת רז, הדיאטה, לי, לחיות, שהם, שינוי, דיאטה, שינוי באורך חיים, אכילה נכונה