הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
diet

מה עושה הבגד ים במקרר?


עונת הקיץ מתאפיינת במטרות בתחום המשקל וההופעה החיצונית. במידה ואתם נמנים על השואפים למשקל נמוך יותר, במאמר מספר דוגמאות לתזכירי מטרות שיעזרו לכם לזכור את מטרתכם ברגע האמת
עד שנרכשים הרגלים חדשים, מאוד קל לשכוח את העשייה הנדרשת מול המטרה. אחת הדרכים להתגבר על מכשלה זאת, היא בניית תזכירי מטרות. אלו הם אלמנטים שעוזרים לזכור את המטרות ברגע האמת.  
 
עונת הקיץ מתאפיינת במטרות בתחום המשקל וההופעה החיצונית. במידה ואתם נמנים על  השואפים למשקל נמוך יותר, הנה מספר דוגמאות לתזכירי מטרות שיעזרו לכם לזכור את מטרתכם ברגע האמת:

את ההליכה היומית בת חצי שעה ניתן להצמיד להליכה יומית שבמילא מתבצעת. למשל ניתן להוסיף רבע שעה של הליכה, להליכה עם הכלב. ההליכה עם הכלב תזכיר את המשך ההליכה הנדרשת.
 
תרגילי שיווי משקל ניתן לבצע כשמחזיקים את הצינור בגינה. קיבעו לעצמכם כלל: בכל פעם שאתם מחזיקים את הצינור בגינה, עימדו על רגל אחת. עמידה על רגל אחת (ואחר כך על הרגל השנייה כמובן) במשך 5 דקות ביום משפרת את שיווי המשקל. התרגיל חשוב במיוחד לבני 50 ומעלה.
 
לגבי אכילה: הכניסו למקרר בגד שאתם מעונינים לחזור ולהצליח ללבוש. הבגד מזכיר מייד את האוכל, שרצוי לאכול ברגע האמת. יש שמכניסים למקרר חליפה שכבר לא מצליחים להיכנס אליה  ויש שמכניסיים למקרר את ה...בגד ים.

בהצלחה! 
אודות הכותבת:
עינת גרוס-ברונר הינה הבעלים של מכון מראות אסטרטגיה להכשרת מאמנים/ות, אימון לבעלי עסקים ומחפשי עבודה, סדנאות ניהול זמן ויומן אישיות וקבוצתיות, הרצאות בנושא רשתות חברתיות, לחץ ושחיקה, אינטליגנציה ריגשית, פיתוח צוות, מנהיגות ועוד. 
בקרו באתר   
http://www.mirror-strategy.com/

מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על מה עושה הבגד ים במקרר? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כתזכירי מטרות, משקל, בגד ים, אימון, שיווי משקל, מקרר, בני 50, הליכה, רגע, שעה