הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
djdima

חשבון משותף\Identity Thief - אחד מסרטי הקומדיה המצליחים בארצות הברית


"חשבון משותף" היא קומדיה פרועה על איש עסקים המגלה כי מישהו משתמש בזהות שלו לרעה. דיאנה (מליסה מקארת'י) חיה את החיים הטובים במיאמי, היא מתגוררת בדירה יפה, קונה המון בגדים במחבר חנויות ועושה כל העולה על רוחה. הבעיה היחידה שכרטיס האשראי לא שלה, הוא שייך, למעשה, לאדם בשם סנדי ביגלו (ג'ייסון בייטמן). איש עסקים אשר חי בצד השני של ארצות הברית בדנבר. במשך חודשים ארוכים משכה דיאנה כסף
חשבון משותף\Identity Thief - אחד מסרטי הקומדיה המצליחים בארצות הברית
שם הסרט:"חשבון משותף"\Identity Thief.
זאנר: קומדיה.
שנת יציאת הסרט: 2013.
משך זמן הסרט : 112 דקות.
במאי: סת גורדון.
שחקנים: אמנדה פיט, ג'ון פאברו ג'ייסון, בייטמן, ג'נסיס רודריגז, מליסה מקארת'י.
- - - - -
עלילת "חשבון משותף" מחברת בין דמות פראית (דיאנה), הנוהגת לחטוף זהותם של אנשים ולחגוג על כרטיסי האשראי שלהם. דיאנה קונה כל מה שחפץ בליבה, לעומת זאת סנדי פאטרסון, עובד זוטר בתעשיית הפיננסים האמריקנית ואב מצוין, שהופך בתחילת הסרט לקרבן האחרון שלה. במהלך הסרט עולים באופן ברור עצבים אחד על השני. דמות אחד פועלת ממקום של חוסר רגשי הקשור למשפחה (אישה שמתה, נתק מהבת,גרושים), ודבר זה מאפשר לגלות עוד על דמות. בסרטים אלו נוצר זיווג בין שני אנשים האחד - פרוע ובזבזן (דיאנה), והאחד שמרן ומסודר (סנדי). בסוף הסרט מגלים דיאנה וסנדי כי הם כבר חברו להיות חברי נפש. אמנם בסרט יש המון קטעים מצחיקים ואלימים במהלך הנסיעה הארוכה חזרה מתפתח קשר רומנטי קטן בין הדמויות, מכיוון שסנדי נשוי.

חשבון משותף\Identity Thief - אחד מסרטי הקומדיה המצליחים בארצות הברית
ג'ייסון ומילסה במהלך הסרט


הפעולות והתעלולים של דיאנה לא רק מרוקנים את חשבון הבנק של סדני ומובילים את המשפחה שלו לחורבן כלכלי ופיננסי, אלא גם גורמים לדניאל (ג'ון צ'ו), הבוס של סנדי, לפטר אותו בגלל חשד במערבות בסמים שבכלל לא ביצע מעולם. סנדי מבין שעד שהמשטרה תתפוס את דיאנה יעברו כמה חודשים, ובעקבות זאת מחליט לצאת למיאמי כדי למצוא אותה, לתפוס אותה וכדי שתתוודה שהיא השתמשה בכרטיס האשראי שלו. סנדי מגיע לפלורידה ומנסה להביא את דיאנה איתו - דבר המוביל לרצף של תחמונים ולמצב של קומדיה אלימה מצידה של סנדי. היא משתכנעת לשתף עם סנדי פעולה, בגלל שהיא צריכה לברוח משני פושעים מריסול (ג'נסיס רודריגז) וג'וליאן (אמן ההיפ-הופ T.I), להם היא מכרה כרטיסי אשראי מזויפים ושאינם בשימוש כבר המון זמן. למדרף אחרי דיאנה מצטרף "סקיפ טרייסר" (רוברט פטריק), צייד ראשים משוגע ששני הפושעים שולחים לסנדי ודיאנה.

חשבון משותף\Identity Thief - אחד מסרטי הקומדיה המצליחים בארצות הברית
של מי הזהות הזאת?

המסע בדרכים של שניהם כמו שעולה בסרט היינו חף ממתחים מינים הומו-ארוטיים. מסע של גבר ואישה מוביל לרוב לקשר רומנטי בין הזוג מבחינה זו המשקל העודף של מליסה מציב אותה כאובייקט א-מיני לפי הטעם של סנדי. סנדי מגובה במשפחה אוהבת הכוללת אישה יפה (אמנדה פיט) ושתי בנות, כך שאין סיכוי שייתפתח קשר בין שתי הדמויות. לו הסרט היה מעז להתקיים במחוזות הלא צפויים של הסטירה ערכים אלו היו מתערערים, אבל זה לא מה שקורה בסרט- בסרט הדמות של מקארת'י מעצבן במיוחד לא רק את סנדי, אלא גם את הצופים. מתחילת הסרט יש רמיזה שדיאנה פועלת ממקום של כאב אישי ועמוק, וסנדי פועל ממקום משפחתי אוהב ודואג כדי להציל את משפחתו מאובדן כלכלי קשה.


חשבון משותף\Identity Thief - אחד מסרטי הקומדיה המצליחים בארצות הברית
מי האשם כאן? תשאלו את סנדי

לסיום, הסרט הוא מצליח בארצות הברית, הוא סרט קומדיה המספר על פעולות שנגרמות מכאב אישי, אך שפוגעות בסנדי, סנדי מנסה לעשות הכל כדי למנוע אובדן כלכלי ומראה דאגה רבה כלפי משפחתו. הסרט הוא אמנם קומדיה. אך יש קטעים שהם גם דרמטיים במהלך המרדף של צייד הראשים כדי לתפוס את דיאנה מראה על שילוביו של דרמה עם קומדיה שהם לרוב שני דברים שונים לגמרי.




מה דעתך על חשבון משותף\Identity Thief - אחד מסרטי הקומדיה המצליחים בארצות הברית ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כסרטים מומלצים