הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
doing-dropshipping

דרופשיפינג: איך למכור מוצרים באיביי ולהרוויח כסף מבלי להחזיק מוצר אחד


דרופשיפינג באיביי הוא הדבר הכי חם היום במסחר באינטרנט. רוצים להתחיל להרוויח הכנסה נוספת מהבית מבלי להחזיק מוצר אחד ואף ללא השקעה כספית? כל הפרטים במאמר הבא.

 

  • מהו דרופשיפינג?

אחת השיטות המרכזיות על איך לעשות כסף באינטרנט היא מסחר דרופשיפינג. דרופשיפינג הוא מצב בו מוכר מתקשר עם יצרן או ספק של מוצר, כדי שזה האחרון ישלח אותו לקונה של המוכר. במצב הזה המוכר לא נוגע במוצר, הוא לא זה שמחזיק אותו במלאי והוא לא זה שמייצר אותו. הוא רק המתווך בין הקונה לספק\יצרן. עכשיו אתם בטח שואלים, למה הקונה פשוט לא ניגש ליצרן וקונה את המוצר ממנו? אז לפעמים ליצרן אין את אמצעי השיווק והפרסום המתאימים כדי להגיע לקונה, או שפשוט הקונה מעדיף את השירות והפלטפורמה שלכם (זהו המצב העיקרי באיביי, הקונה מעדיף לקנות באתר מסוים אפילו אם המוצר שהוא רוצה, נמצא במקום אחר במחיר זול יותר).
 

  • איך הדרופשיפרים נכנסים לתמונה?

 על הדרופשיפרים לנצל מצב זה, ובעצם לדאוג לכך שהמוצרים של היצרן\ספק ייחשפו לקונים פוטנציאלים רבים. בין אם זה ליצור קשר עם ספק מיוחד בסין או לשלוף מוצרים מאתרים כמו עליאקספרס ובנגוד ועד ספקים אמריקאים שונים כמו אמזון, וואל-מארט ואחרים. אם מחיר המוצר אצל הספק הוא 10 ₪ כולל השילוח ללקוח למשל, הדרופשיפר יכול למכור אותו בכמה שרק ירצה על מנת להרוויח (לאחר שיקזז הוצאות ועמלות). מבחינת הקונה, אתם הוא המוכר והספק של המוצר, כך שבכל בעיה עם המוצר, אתם הכתובת. לכן חשוב לבחור ספקים אמינים עם מוצרים איכותיים. במאמרים הבאים נמליץ על כמה ספקים כאלה, ועל סגנון מוצרים שלדעתנו עדיף יותר למכור אותם בדרופשיפינג וכאלו שממש לא רצוי למכור בדרופשיפ.

 

  • למה דרופשיפינג הוא דרך מעולה ליצירת הכנסה נוספת מהאינטרנט?

 

  1. פשטות: לאחר שתמצאו מוצר שאתם רוצים לנסות למכור, כל תהליך העלאת המוצר למכירה באיביי אורך 15 דקות בממוצע (אצל המנוסים פחות, אצל המתחילים קצת יותר).

  2. סיכון והוצאות: חינם! להעלות מוצר לאיביי לא עולה לכם שקל אחד (50 מוצרים ראשונים הם בחינם, לאחר מכן כל העלאת מוצר עולה 30 סנט). בנוסף, אתם לא צריכים לייצר את המוצר, לא להחזיק אותו ואפילו לא לשלוח אותו. את כל זה עושה עבורכם הספק\היצרן. אתם מתחילים לשלם רק לאחר שהקונה הזמין את המוצר שהעליתם. לכן, עם הכסף שהקונה זה עתה העביר לכם, אתם רוכשים את המוצר מהספק, מזינים את הכתובת של הקונה ומותירים בידכם את ההפרש בין מחיר המוצר אצל הספק למחיר המוצר כשהעליתם אותו לאיביי.

  3. רווחיות: אתם משלמים רק כשהמוצר שהעליתם נמכר! מהסיבה שרוב העלויות נופלות על הספק, ובידכם מחיר המוצר הסופי כולל השילוח, יש לכם את החופש לקבוע את מחיר המוצר שתעלו לאיביי. כמובן שיש להתחשב בשוק עצמו, כמה ביקוש יש למוצר והתחרותיות בו. אך בידכם הכוח לקבוע עם כמה רווח תישארו בהנחה שהמוצר יימכר.

 

טוב אין מצב שזה כל כך ורוד, מה הבעיות בשיטת הדרופישפינג?

 

  1. תלות בפלטפורמה שבה אתם פועלים: כאשר אנו פועלים בדרופשיפינג באיביי, אנחנו נתונים למלוא חסדיה ורחמיה של איביי. לפעמים בחוסר ידיעה, יכול לקרות מצב שנפר את אחד מסעיפי התקנון, דבר שיגרום לחסימת המשתמש שלנו באיביי לאלתר. ב- 4.7.16 ישראלים רבים דיווחו שאיביי אף הסירה אותם ללא סיבה והפסיקה את פעילותם הענפה כחלק מהתייעלות שביצעה באתר. עם זאת, יש מגוון דרכים למזער נזקים ולהימנע מחסימות החשבון, אותם נפרט במאמרים הבאים.

  2. תחרותיות: שוק הדרופשינג מאוד תחרותי, ומאות אלפי ישראלים ומשתמשים בעולם יתחרו בכם על המחירים ועל מוצרים שונים. זה הזמן להיות יצירתיים, לבדל את עצמכם ולמצוא ספקים אמינים של מוצרים איכותיים.

  3. תלות בספק: מאחר ואינכם היצרנים ואף לא השולחים של המוצר, אתם נתונים לחסדיו של הספק שבחרתם. אם המוצר לא טוב, או שהספק שלח את המוצר לא כראוי או באיחור ניכר, אתם האחראים על הנזק הזה כלפי הלקוח. בנוסף, אם הספק לא עדכן אתכם שנגמר לו המלאי של מוצר מסוים, וקרה וקונה הזמין אותו ממכם, תיאלצו לבטל מכירה ולספוג עונש של דירוג נמוך יותר מאיביי. עם זאת, גם כאן יש דרכים למזער נזקים ואף למנוע מצבים כאלה.

ענף הדרופשיפינג מאוד משגשג בארץ, ועבודה נכונה בתחום הזה תוכל להניב לכם הכנסה נוספת בעבודה מהבית.



מה דעתך על דרופשיפינג: איך למכור מוצרים באיביי ולהרוויח כסף מבלי להחזיק מוצר אחד ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת יונתן_אאודור ב 21/05/2019 04:56 ( הפרופיל שלי ) מאמר יפה מאוד כתוב מצויין! רואים שהכותב הוא בעל ניסיון בנושאתגובה לתגובה

ידוע כאיך לעשות כסף, כסף באינטרנט, עבודה מהבית, למכור באיביי, דרופשיפינג