הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
dream

חלומות צלולים


היי מה המצב אני אורי , אני חדש באתר הזה , ודוגרי אני כותב פה רק כי שמעתי שמרוויחים כסף מהפרסומות ;) בקיצור אני רוצה לכתוב על משהו די מגניב שגיליתי שנה שעברה , קוראים לזה חלום צלול , וזה סוג של דרך לשלוט בחלומות שלך , בקיצור משהו מגניב אז... אם זה מעניין אותכם תמשיכו לקרוא...
תדמיינו שיש עולם מקביל שבו אתם יכולים לבקש כל משאלה , והיא תתגשם. להרביץ מכות לילד שאתם שונאים , לעוף באוויר , לגור באחוזה ענקית , כל מה שבא לכם. נשמע כמו חלום? טוב תכלס זה באמת חלום , רק שהכל בו מרגיש אמיתי ואתם שולטים בו.
אוקיי אני יתחיל איך גיליתי את הדבר הזה.
שנה שעברה היינו במחנה של בני עקיבא ואני וכמה חברים קראנו על החלום צלול. בערב ניסנו לעשות את זה ואני היחיד שכמעט הצליח.
מה זאת אומרת כמעט? אז קודם כל אני יסביר לכם איך נכנסים לזה.
לכל מי ששומר תורה ומצוות - זה מותר לפי התורה , שאלתי רב ואין מה לדאוג (למרות שזה נשמע כמו איזה משהו מיסטי)
בקיצור שוכבים על הגב (חשוב מאוד על הגב! ניסיתי על הצד או על הבטן וזה לא עבד), עוצמים עיניים וצריך להתרכז באיזה רעש שחוזר על עצמו (כמו צרצר או שעון) אני אישית שם אפליקציה בפלאפון שעושה רעש של שעון ושם אוזניות - קשה מאוד לא להתרכז ברעש הזה.
אחרי זה מתחילים לספור: 1 אני בחלום , 2 אני בחלום וממשיכים ככה. (בלב כמובן)
ועוד משהו חשוב (!) אסור לזוז בכלל אפילו לא שריר קטן (לבלוע רוק מותר) אם תזוזו הכל יתפקשש וזה לא ילך.
עכשיו הקטע המפחיד , אחרי כמה דקות שאתם עושים את זה (זה די משעמם אבל זה שווה את זה) אתם מתחילים להרגיש עיקצוצים בגוף כמו שנרדם לכם חלק בגוף - רק בכל הגוף , ותחושות כאילו אנשים נוגעים בכם.
לאט לאט אתם מתחילים לשמוע קולות של אנשים קוראים בשם שלכם ולראות צבעים - זה מלחיץ , אבל אל תפתחו את העיניים!
אחרי זה אתם מרגישים כאילו מישהו יושב לכם על החזה , זה טיפה מקשה על הנשימה , אבל תתעלמו מזה.
ואל תפחדו מכל הקטע הזה , זה דבר טבעי שקורה לכם כל לילה - קוראים לזה שיתוק שינה , ההבדל היחיד בין הפעם הזאת לשאר הלילות זה שהלילה אתם מודעים לזה.
לאט לאט הצבעים יתגבשו לצורות עד שאתם תמצאו את עצמכם שוכבים במקום כלשהו (בדרך כלל המקום שהלכתם לישון בו) זה ירגיש כמו מציאות , אבל זה ממש לא - אתם בחלום!
אתם תגלו לאט לאט שאתם יכולים לשלוט על החלום הזה ב100 אחוז , תדמיינו משהו - והוא אשכרה יקרה!
ועוד משהו קטן - אם תפתחו עיניים בקטע של השיתוק שינה , אתם תראו משהו מפחיד יושב לכם על החזה , לא ממליץ בכלל - זה מה שקרה לי בפעם הראשונה שניסיתי.
היום אני שולט בחלומות שלי כמעט כל לילה , גיליתי עוד שיטה איך לחלום כל לילה חלום צלול (אולי אני יפרט עליה מתישהו) ותאמינו לי זה כיף אדיר.
למקרה שהצלחתם להכנס הנה כמה עצות:
*למקרה שהצלילות של החלום לא משהו , אפשר לצעוק "הגבר צלילות!" (זה נשמע דפוק אבל זה עובד) , או להסתובב ממש מהר - זה יעבוד.
*אם בא לכם לצאת מהחלום תתחילו לשיר , להתפקע מצחוק , או משהו אחר שיגרום לכם להתלהבות.
*בחלום צלול אתם יכולים לעשות מה שבא לכם , הגבולות היחדים זה הדימיון שלכם , כמה רעיונות: לשחק gta , לעוף באוויר , לדמיין שאתם חיה כלשהי , לאכול (לשמנים שבינינו) הכל מרגיש אמיתי.
*אל תסתכלו במראה (אם תסתכלו במראה אתם תבינו לבד למה אמרתי את זה)

אוקיי אז לסיכום , מקווה שזה יצליח לכם , זה דבר קטלני רצח ויש בזה מלא יתרונות חוץ מלהגשים את המשאלות שלכם (אולי אני יפרט במאמרים הבאים) אז שיהיה לכם בהצלחה , ואל תשכחו להשאיר טיפ!
 


מה דעתך על חלומות צלולים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת אורי ב 07/07/2016 11:49נשמע מגניב אני ינסה את זה חחתגובה לתגובהמאת shlomo ב 26/06/2016 14:30 ( הפרופיל שלי ) נחמד, צריך לבדוקתגובה לתגובה

ידוע כאיך להכנס לחלום צלול,מה זה חלום צלול,שיתוק שינה