הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
easy-sites

בניית אתר חינם


אם אתה לא שם, אתה לא קיים. פעם התכוונו לדפי זהב, היום מדובר ברשת האינטרנט. וכדי להיות שם - אתה חייב אתר. להלן השלבים בדרך...
  1. הגדרת צורך ומטרה – תחילה מחליטים לשם מה מקימים את האתר. אם מדובר בעסק, יש לברר האם הצורך הוא תדמיתי או עסקי ולרשום על גבי נייר או מסמך את מטרות האתר. בכל מקרה, חשוב שלכל עסק יהיה אתר אינטרנט שיהווה בעצם את חלון הראווה שלו.
  1. סקיצה – לאחר שהחלטתם מה המטרה והצרכים, מציירים סקיצה שתדמה את האתר הנדרש. הסקיצה תכלול את תכולת תפריטי הניווט (עליון וימני), שטחי תוכן, סרגל תחתון וכו'. בקיצור – דמו של האתר.
     
  2. אפיון – אין מדובר באפיון מפורט וארוך אלא רק פירוט של הנושאים אותם כתבתם בסקיצה וזאת כדי שהכול יהיה לכם מול העיניים ולא תשכחו כלום בשלב ההקמה.
     
  3. כתיבת תכנים – בהתאם לאפיון כותבים לפחות 10 דפי תוכן כדי שאיתן תוכלו להעלות אתר ראוי לאויר. מלבד הדפים המקצועיים, השיווקיים והתדמיתיים, חובה לכלול באתר דפי צור קשר, מדיניות פרטיות, מפת אתר ואודותינו. את כתיבת התוכן ניתן לרשום בעצמנו או להיעזר בכותבים מקצועיים.
     
  4. רכישת דומיין (שם מתחם) – זהו שלב מאוד חשוב כיוון שבד"כ דומיין לא משנים.
    הדומיין צריך לשקף את שם העסק או את התחום בו הוא עוסק. חשוב שהדומיין (באנגלית) יהיה קריא ולא יהיה ארוך מידי. מבחינת הסיומת, הדבר תלוי בסוג העסק/האתר עליו מדובר. אם האתר הוא ישראלי רצוי לרכוש דומיין עם סיומת co.il. 
    אם האתר הוא בינלאומי אז עדיף סיומות כמו .com או .net ואם מדובר בארגון אז ניתן להשתמש ב-org או org.il . חברות לרכישת דומיין יש המון, בארץ ובעולם. חיפוש קטן באינטרנט ומצאתם.
  1. רכישת Hosting (שטח אכסון/אירוח) – ההוסטינג הוא בעצם אחסון אתרי ודפי אינטרנט ומאפשר הקמת האתר כולל תמונות, סרטונים ומסמכים. בד"כ חבילת הוסטינג כוללת כמה עשרות אתרים ושטח אכסון נכבד. ניתן לרכוש את ההוסטינג באותה החברה בה רכשתם את הדומיין.
     
  2. הקמת האתר – נכון להיום יש אפשרויות רבות להקים אתרים באופן עצמאי. אחת הדרכים המומלצות ביותר היא באמצעות מערכת שנקראת WORDPRESS.
    המערכת מיועדת בבסיסה להקמת בלוגים אך מכילה אפשרויות רבות ולכן ניתן להקים בעזרתה אתרים יפים, טובים ויעילים (גם עבור קידום במנועי חיפוש). על מנת ללמוד כיצד מקימים אתרים באמצעות וורדפרס, ניתן להיכנס ל-YOU TUBE ושם יש מדריכים מעולים ללימוד עצמי.
     
  3. עיצוב גרפי – העיצוב הכללי של האתר תלוי בתבנית אותה בוחרים, אבל לעיתים מעוניינים לעצב אלמנטים נוספים כגון לוגו, באנרים וכו'. עיצובים אלו ניתן לרכוש באתר בשם FIVERR המאפשר רכישת כל דבר כמט תמורת 5 דולר בלבד. מומלץ.
     
  4. קידום האתר – קידום אתרים הוא תורה בפני עצמה ועל כך אכתוב בכתבה נפרדת.
 
 
בהצלחה!


מה דעתך על בניית אתר חינם ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת אריק ב 04/04/2013 00:12=]]תגובה לתגובהמאת davidb ב 03/02/2013 15:40 ( הפרופיל שלי ) מאמר מעולה... תודהתגובה לתגובה

ידוע כאתרים, אתרי, אינטרנט, דומיין, הוסטינג, אכסון, איכסון, בניית