הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
easycash

כיצד להרוויח כסף ממילוי סקרים?


האם אתה רוצה להרוויח כסף בעבודה מהבית ובלי מאמץ רב? אני שמח להכיר לך את הפאנל של המדינה! פאנל מסחרי, פרויקט המדגם - הדרך שלך להרוויח וגם לעזור!
קודם כל על מנת שנוכל להתחיל להרוויח, עלינו לדעת מה עושים באתר הזה בכלל וכיצד מרוויחים כסף?

אז בואו נתחיל!

שלב ראשון -


*קודם כל, אנחנו צריכים להירשם לאתר עצמו, את הקישור להרשמה תוכלו לקבל דרך הודעה פרטית, אני זמין כל היום אז תפנו אליי דרך תגובה,הודעה פרטית או הודעה באימייל ואני אענה לך בהקדם האפשרי!
תעתיקו ותדביקו את הקישור לכתובת של הדפדפן שלך ואז ייצא לכם חלון ששם תוכלו לראות את ההרשמה.



שלב שני - 

* נרשמים וממלאים את כל הפרטים האישיים הדרושים להרשמה.

שלב שלישי  - 

*לאחר ההרשמה אנחנו כעת אמורים לקבל הזמנות לסקרים בכל זמן נתון, את ההזמנות נקבל לאימייל שלנו ומשם נוכל לענות על הסקרים השונים ולקבל תגמול שווה על כל מענה!
*יש לדעת כי מס' ההזמנות הוא מוגבל לכל סקר ולכן אם מכסה ההזמנות כבר הושלם לא תוכלו לענות על הסקר הנדון יותר, לכן יש עלינו להיות מהירים וזריזים.


שלב רביעי  - 

*כאשר כבר התחלנו לענות על סקרים רבים וקיבלנו תגמולים שווים נוכל למשוך את הכסף אלינו, כאשר הגענו למספרים כמו 50, 100 200 נוכל למשוך את הסכום אלינו דרך כרטיס מיוחד או אל חשבון הפאיפאל שלכם.
*ישנה גם אפשרות להזמין חברים שגם הם יוכלו לענות על סקרים ולהרוויח ואתם תוכלו להרוויח כ20 אחוז מכל תגמול שהם מקבלים, כלומר לא 20 אחוז מהתגמול שלהם אלא 20 אחוז בנוסף!



מקווה שנהנתם מהמדריך וגם שתוכלו להירשם ולהרוויח כסף מהסקרים!

כל אדם שמתקשה בהרשמה או שמרגיש קצת מבולבל וחסר ביטחון בנוגע לנושא זה, מוזמן לשלוח לי הודעה פרטית!
אני אשמח לעזור לכל הפונים, ובהצלחה! :)




מה דעתך על כיצד להרוויח כסף ממילוי סקרים? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת YaiR ב 19/10/2014 22:13 ( הפרופיל שלי ) כל מי שצריך עזרה בהרשמה מוזמן לשלוח לי אימייל - chloride9912@gmail.com או שיבקש עזרה דרך הודעה פרטית!תגובה לתגובהמאת masin ב 13/10/2014 14:50אהבתי את כתבתך! מאמר קליל וקולע נרשמתי וקיבלתי הזמנה לסקר תודה רבה לך.תגובה לתגובהבתגובה לmasin מאת YaiR ב 13/10/2014 14:52 ( הפרופיל שלי ) על לא דבר חבר, שמחתי לעזור! אני מקווה להמשיך וליצור כתבות ומדריכים שיוכלו לעזור לכולם!