הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
eggspicking

הילדים בקטיף הביצים


השבוע, בעיצומה של עונת הקטיף, לקחתי את הילדים לראות מקרוב ואף להשתתף בקטיף ביצים

השבוע, בעיצומה של עונת הקטיף, לקחתי את הילדים לראות מקרוב ואף להשתתף בקטיף ביצים. הגענו לחוות הדוגרת העליזה שאיננה מאוד מרוחקת, שילמנו 25 שקל לראש (של בן אדם) והרשו לנו לקטוף ככל יכולתנו ולקחת הביתה, ובלבד שלא נשתמש בשום כלי אחסון, כלומר שניקח את כל הביצים שאנחנו מסוגלים לקחת בידיים חשופות.
הקטיף היה מהנה מאוד. מומלץ לכל המשפחה. שיחי התרנגולות שתולים בצפיפות רבה, כך שאין צורך להתרוצץ הרבה כדי ללקט ביצים. בשונה משיחים אחרים, הביצים פשוט נושרות מעצמן משיח התרנגולת, וכל מה שנותר לך הוא לשלוח יד או להושיטה ולאסוף אותן בקלילות. שיחי התרנגולת הם שיחים קוצניים, אבל בחוות הדוגרת העליזה דואגים לקטום את קוצי השיחים כדי שהמבקרים לא ידקרו וכדי שהשיחים לא ידקרו זה את זה, כי מסתבר שהדבר פוגם בפוריותם של השיחים.
ביקורים בחוות כאלה חביבים עלי במיוחד ויש בהם ערך מוסף רב, שכן בצורה שכזאת הילדים נחשפים לתהליך החקלאי ולומדים איך בדיוק מגיעה הביצה לצלחת שלהם. מעתה והלאה בכל פעם שיאכלו ביצה, הם יזכרו תמיד את החוויה הנעימה שהיתה להם בחוות הביצים הדוגרת העליזה , ויבינו את המשמעות האמיתית שיש לאכילת פרי הביצה – מניסיון בלתי אמצעי ולא סתם רק מקריאה באינטרנט, צפייה בסרטונים או שיעורים בגנים ובבתי הספר.
קטיף ביצים מומלץ לכל המשפחה!



מה דעתך על הילדים בקטיף הביצים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת להביור ב 20/10/2013 21:45 ( הפרופיל שלי ) שיעור ב"אנושיות", המנוגדת כמובן ל"חייתיות"). הבעיה היא שלכל אשר תפנה לא תוכל להתחמק מניצול תוצרת שהופקה באכזריות מבעלי חיים (בשר, ביצים, מוצרי חלב, מוצרי עור, תרופות המופקות מן החי) או מעבדים המועסקים בתנאים מחפירים. הפגנות אולי מעלות את הנושא לתודעה ו"עושות לא נעים" לרגע, אבל מתי מעט מוכנים לוותר על מנעמי העולם המודרני למעןעקרונות רחוקים מהעין.תגובה לתגובהמאת אביגיל ב 17/10/2013 14:07צודק, לא ניתן לתאר זוועה,רק בכלים סאטירים.תגובה לתגובהמאת uri ב 17/10/2013 13:47חד וחזקתגובה לתגובהמאת יובל ב 16/10/2013 17:31מעולה!תגובה לתגובה

ידוע כביצה, תרנגולת, חקלאות, טבעונות, אפרוחים,