הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
ella_ran

המלכה שלי הכי יפה בעולם


טקס מלכת היופי לא השאיר אותי אדישה ולא נתן לי להיכנס למיטה לפני שגיליתי מי היא מלכת היופי החדשה. הן מתוחכמות, לא כל כך רזות, צבע העור שלהן עדיין חלבי והחיוך שלהן כובש והן כבר לא רק בלונדיניות, הן בהחלט יפיפיות. האלכימאית מרשה לעצמה לפנטז גם היא על כתר יהלומים וסרט שעוטף את גופה.

 

 

יש משהו מלכותי בטקס מלכת היופי השנתי, מדברים עליו הרבה בתקשורת, שפע של הכנות וחזרות, טיסות לחו"ל ושפע יפיפיות, כל כך קשה לבחור. כל האירוע הזה מדגיש בכמה רמות מעל את יופייה של האישה, מעצים אותה ואני  אשקר אם אגיד שאני לא מקנאה. עוד בימי הילדות צפיתי בטקס השנתי כמעט עם ריר על השפתיים, על הפרס, על כל המתנות, התואר הנכבד והאומץ לעלות על במה בבגד ים או בשמלת ערב ולהרגיש מיליון דולר, הרגשה חלומית. מעולם לא היה לי האומץ להגיש מועמדות.

ולטקס עצמו, טוב אני משוחדת כי אני לגמרי בעד. היופי של הבנות האלה עוצמתי כל כך, יש בהן עדין משהו תמים והבגדים שמלבישים אותן הופכים אותן למתוחכמות עם מראה מסקרן כשהשיער יוצא מגבולותיו והשמלה היא בצבעי שחור אפור שנראית לי כל כך לא בפרופורציה עם חשק לראות עוד.

אהבתי  את אווירת הזוהר וקסם הפיות שהצליחה לנתק אותי מהמציאות.

הייתה מיותרת היציאה של הילה שהנחתה את הערב על דנה ספקטור, המבוכה הורגשה היטב. מה קורה כששתי גרושות מנהלות שיחה שכתובה להן בתסריט והן בכל זאת מנסות להראות שזה בא להן בטבעיות... להתחתן שוב וללבוש לבן. דנה יצאה מזה יפה, רק שרן שריג ימשיך לאהוב אותה כשתהיה גם בת 80 בשונה מגרושתו הטריה שנשבע לה אמונים ולא היסס לעזוב את הבית.

וכשמגיע רגע האמת ונשארו רק חמש מתמודדות, פתאום מגלים מקרוב שהן יפות עם כל מיני חסרונות קטנים, שהאיפור מכסה את היופי והתשובות הטיפשיות של "מרגישה הכי יפה מבפנים" ולהגיד על הגבר הישראלי שהוא סבבה היה רק סימן להראות שהיא רווקה,  הרגיש לי כל כך בנאליות, ואיך יתכן שיש שתי מתמודדות בשם "קים" עד כמה העולם הזה קטן?

התשובות שלהן עוד לא בשלות, הן בתוך הקסם התמים עם אימא שעומדת מאחור ומייחלת שלפחות ביתן תגשים את החלום. תוהה ביני לבין עצמי מה יקרה כשביתי תגיע לגיל המתאים והאם אהיה בצד הדוחף כיוון שאני את חלום הנסיכה שלי לא הגשמתי?

ולרגע המאושר ואינספור פרסומות קודם, הזוכה. הזוכה האישית שלי עוד לפני ההכרזה הייתה , אלה רן, היופי שלה נראה לי הטבעי והיפה ביותר בלי שפע איפור שמכסה את העיניים הבורקות שלה והחיוך הנעים שלה עם גומות החן, ההליכה הנשית שלה ומבנה הגוף המפוסל שלה, אמתית כזו.

ואיך שמחתי וחייכתי לעצמי כשגברת מוזס עלתה לבמה והודיעה על המלכה החדשה שאני בליבי ייחלתי שתזכה. ועכשיו אפשר להרגע, מלכה חדשה נולדה, אלה רן, בהחלט ראויה. ואני יכולה להתפנות לשנת היופי שלי בא אחלום לרגע איך הייתי מגיבה לו היו מכריזים עלי בתור מלכת היופי החדשה.

מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על המלכה שלי הכי יפה בעולם ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת אנה ב 30/03/2011 08:46לדעתי הטקס הזה קצת מיושן, גם לא עושים כלום עם התואר הזה, להיות דוגמנית אפשר גם בלי כל זה או שם כל שפע תוכניות הריאליטי, אז דרך תוכנית ריאליטי כלשהי...
במשך שנים הייתה זוכה המכוערת ביותר, ואת הילה נחשון אני בכלל לא יכולה לסבול עם הצביעות שלה ואני לא יודעת אם היא טיפשה באמת אבל היא כל כך שיכנעה אותי שכן!
תגובה לתגובה

ידוע כאלה רן,מלכת היופי,חיפה,ראש עיריית חיפה,מה נחשב יפה,איך בוחרים למלכת היופי,להשתתף במלכת היופי,ידיעות אחרונות,עיתון לאישה