הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
eyes

דייט במושכות שלך


טיפ קטן לקריאת נתונים בדייט הראשון שלך עם בחורה.
כיום חלק נכבד של החיים שלנו מוקדשים לאינטרנט. רוב הזמן אנחנו "נמצאים" בפלאפונים, בטאבלטים ובמחשבים. רושמים פוסטים על אירועים חיובים ושלילים בפייסבוק, בטוויטר ומעלים תמונות מכל מקום ובכל שעה (יש כאלו שלוקחים רחוק ומצלמים את עצמם בזמן שהם בשירותים). הכרות שלנו עם אנשים חדשים מתבצעת ע"י הוספתם לפייסבוק והתקשורת שלנו איתם היא ע"י התכתבות אינסופית שמתבטאת עם סמיילים וסימני קריאה. והכי אבסורד, אתם עד קורא להם "חברים טובים" למרות שאף פעם לא ראיתם אותם פנים מול פנים!
הנקודה היא שאנשים שכחו איך לקרוא את הבן אדם שממולך כי התרגלנו כבר למשהו אחר, ואתן דוגמא להדרדרות זאת. יש הרבה אנשים שמרבים בשליחת סמיילים בזמן התכתבותם כי הם אוהבים ל"הקצין" את רגשותם, כידוע קשה להבין ב-100% מה אתה מרגיש כשאתה רושם למישהו ללא סמיילים. וכשמגיעים למציאות, פנים מול פנים, מתגלה בן אדם מופנם וכשהוא מחייך חיוך קטן בצד על משהו שבחורה אמרה לו, היא מפרשת את זה כעלבון כי לא מספיק חייך כמו שהסמיילים בוואטספ מחייכים."דברים שרואים מפה, לא רואים משם", משפט זה מתאר את המצב העגום שלנו וכל זה נובע מתקשורת וירטואלית שלנו.
ומכאן מתחיל המסע שלנו ואנחנו מתחילים לצאת מהשריון שלנו, האינטרנט, לעולם האמיתי ובפתחה ניצב ממולנו דייט.  דבר ראשון שאני ממליץ לכם הוא לשנס מותנים ואגור אומץ ולהתחיל להסתכל לאנשים בעיניים! מי שלמד פסיכולוגיה יודע שאנשים שלא מסתכלים בעיניים של אנשים מראה על חוסר ביטחון, אולם יש כאן סוג של אינטריגה, "כיצד אנשים מסתכלים בפלאפונים ובטאבלטים שלהם?".
כשעברנו את ההרגל הרע הזה, חיזקנו את שרירי הצוואר שלנו ע"מ שהעיניים יהיו בגובה העיניים של הבן אדם שממול, ונוכל להכיר את הבן אדם לפי עיניים. בעיני, העיניים הם סיפור החיים שלנו ואפשר לקרוא דרכן את הכל! למרות שהרבה אנשים יחלקו על הדעה הזאת, אני מאמין שאם אתה מספיק מנוסה בתחום זה תוכל להבין את אופי של האדם דרך עיניו.
כלי ראשון והכי חשוב הוא כיווני העיניים. כלומר, כשבן אדם חושב על משהו מסויים אז עינייו יכולות להמצא באחד מששת הכיוונים האפשריים. כיוון העין תלוי באיזה אונה הוא משתמש ואחרי זה על איזה סוג שאלה הוא עונה. דגש חשוב באיזו יד הוא כותב גם. כשתנסו זאת על מישהו תראו שאין עד כיוונים שאליו העיניים זזות בזמן שהם חושבים. הכיוונים הם: ימין, ימין למעלה, ימין למטה וכך גם לצד השני.
כשאתם מדברים עם מישהו שיד החזקה שלו היא ימין:
·         ימין ולמעלה – מייצג זיכרון צילומי שחקוק בראש -  כששואלים אותך: "מה הצבע של המכונית הראשונה שהייתה לך?", אז תראו שהוא ינסה להזכר בצבע והעיניים שלו יזוזו לצד הנ"ל.
·         ימין – מייצג זיכרון קולי שחקוק בראש – כששואלים אותך "איך קולו של אבא היה נשמע?", אז תראו שהעיניו יזוז לצד זה.
·         ימין למטה – מייצג דיבור פנימי שלך – כשאתה מדבר אל עצמך.
·         שמאל למעלה – מייצג זיכרון צילומי נבנה – כששואלים אותך: "תדמיין פרפר ירוק", אז אתה מתחיל לחבר זיכרונות ביחד (פרפר וצבע ירוק) וכך זה מראה שאתה בונה את הרעיון הזה.
·         שמאל – מייצג זיכרון קולי נבנה – כששואלים אותך: "תנסה לדמיין את הצליל הכי גבוה שבן אדם יכול להוציא מפיו", אז הוא מנסה לדמיין מה שאף פעם לא שמע ותראו שכיוון העיניים שלו זזות לצד הנ"ל.
·         שמאל למטה – מייצג את הרגשות שלנו – כששואלים אותך: "אם אתה זוכר את הריח של הבושם הראשון שלך?", אז כיוון העיניים שלו יזוז לצד זה.
·         אם בן אדם הוא שמאלי אז הכיוונים של העיניים יהיו ההפך!
·         אם בן אדם מסתכל באמצע זה מראה על זיכרון ויזואלי.
 

השאלה שנשאלת: "בשביל מה אני צריך זאת?", כשתתעמקו בזה תבינו שכל הדייט שלנו מבוסס על שאלות אחד כלפי השני וכך אנחנו יודעים באמת אם הבן אדם משקר או דובר אמת. כזכור לכם, דרך האינטרנט הכל אמיתי כי תחום זה מפותח מאוד, אולם בני אדם לא מתפתחים בקצב מסחרר כמו המחשבים ולכן אנחנו צריכים לפחות להיות כנים עם עצמנו ועם שאר האנשים. 


מה דעתך על דייט במושכות שלך ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת ג׳ודי ב 06/02/2014 15:07קראתי את המאמרים שלך ועל פי כתיבתך ניתן להבין כי אתה בן אדם יהיר ומתנשא.בנוסף להכל אתה ממליץ לגברים ״לתרום זרע״ בישביל לקבל כסף וסיפוק כלכלי. האם חשבת פעם על ההשלכות הרבות של תרומת זרע?מה אם הילד יחפש את האבא הביולוגי שלו לאחר שנים רבות בהם הוא גדל ללא דמות אבהית והוא גם לא מבין איך יכול להיות שלכל הילדים בגן יש אבא חוץ ממנו. לגבי ״הדייט במושכות שלך״ אתה אולי מאמין שמבטים למעלה למטה או לצדדים יעזרו לך לפענח בחורות,אבל אתה לא מבין אתה כמה אתה טועה. בכל אישה מסתתרים הרבה צדדים וכשאני קוראת את הדברים שאתה כותב,הרצון היחידי שיש לי זה לגלגל עיניים ולסגור את האינטרנט. תגובה לתגובהבתגובה לג׳ודי מאת igvedmak ב 28/09/2015 13:05 ( הפרופיל שלי ) תודה על התגובה ג'ודי. אך אני נותן נקודות ספציפיות בודדות בכל מאמר שיעזור רק לחשוב, אני לא רושם כאן סיפור שלם עם כל ההשלכות ובנוסף, אני לא מנסה להיות יהיר או מתנשא אלא לתת דעה בצורה משכנעת, וזה לא אומר שזאת דרך חיים הנכונה. ואני יודע שאנשים כמוך יכולים לקחת לצאת הקיצוני כי כנראה על משהו מסויים נתפסו. אבל זאת דעתך ותודה ששיתפת!