הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
fdf

איך הפכתי למיליונר באמצעות הציורים שלי


סיפור קצר ופיקטיבי על כיצד נער צעיר יכול להפוך למיליונר באמצעות הציורים שלו
התחלתי לצייר שהייתי בתיכון, באמצעות הציורים שלי הבעתי את עצמי, עזרתי לרגשות שלי להשתחרר. לא חשבתי איך אני מצייר, איך הציורים יראו, כלום, רק חשבתי על זה שאני רוצה להוציא את כל מה שאני מרגיש על הנייר.
 
לא הלכתי לשיעורי ציור, לא למדתי בשום מקום, כל מה שעשיתי היה להיכנס לחדר שלי, לנעול את עצמי בפנים להפעיל את רשימת ההשמעה שלי ולזרום עם המוסיקה ועם מה שהיא גורמת לי להרגיש. מה שהמוסיקה גרמה לי להרגיש אני העברתי לנייר.
 
היה קשר ישיר בין הציורים שלי לבין המוסיקה אותה שמעתי באותו היום, כששמעתי שירים שמחים ציירתי דברים שמחים ששמעתי שירים עצובים הייתי מצייר דברים עצובים, הציורים שלי תמיד הביעו את מה שאני מרגיש בזמן השיר.
 
לעולם לא חשבתי להתפרסם או להרוויח כסף מהציורים שלי, אבל יום אחד ידידה שלי, מאיה, נכנסה לחדר וראתה את הציורים שלי, היא הציע לי להירשם לתחרות ציורים באינטרנט שהפרס שלה זה תערוכה באחת מהגלריות הגדולות בעולם בנוסף לפרס כספי בשווי של 50,000$.
 
לא האמנתי שאני אזכה אבל למאיה יש כוח שכנוע מעולה, אז נרשמתי. אחרי חודשים, שכבר שכחתי מהתחרות קבלתי מכתב הביתה, היה כתוב בו שאני הזוכה המאושר לתחרות הציור ושאני מוזמן שימלא את הפרטים שלי ואשלח להם ועוד מספר ימים הם ישלחו לי את כרטיסי הטיסה.
 
שהגעתי לגלריה התרגשתי כל כך לראות את הציורים שלי תלויים על הקירות מוכנים שאלפי אנשים יצפו ויראו אותם כל יום. הייתי האדם המאושר בעולם, התעקשתי בגלריה יתנגנו השירים ששמעתי בזמן שהייתי מצייר את הציורים שלי.
 
בסוף התערוכה ניגשו אלי מספר אנשים שביקשו לקנות את הציורים בסכומים שלא האמנתי, המחיר הזול ביותר שהציעו לי היה 150,000$. לקח לי זמן עד שהסכמתי, אבל בסופו של דבר החלטתי למכור חלק מהציורים שלי.
 
כיום אני חי על הציורים שלי, אני שומע מוסיקה, מצייר ומוכר את הציורים, כמובן שחצי מהרווחים אני תורם לעמותות שונות במטרה לעזור ולהקל על אנשים שלא יכולים להגן על עצמם, ובכל יום אני מודה למאיה ששכנע אותי לפנות ולהירשם לתחרות.
 
בחיים לא יכולתי לחלום שאני אצליח למכור את הציורים שלי במיליוני דולרים להתפרנס בכבוד, ולהפוך מאותו ילד עצוב ובודד שהיה מסתגר בחדר ומביע את עצמו למיליונר צעיר שמוכר את היצירות שלו במיליונים. 
 


מה דעתך על איך הפכתי למיליונר באמצעות הציורים שלי ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת הילל ב 07/12/2023 20:17יש לי ציור אם סיפור מיוחד ואני רוצה למכור אותו אם הציור ימכר בזכות העזרה שלך תקבל סכום תגובה לתגובהמאת Ayala ב 15/01/2023 00:04היי אשמח לדעת אם אתה מכיר עוד תחרויות או איך אפשר להגיע אליהם זה הקישור לציורים שלי ‏יש ללחוץ על הקישור כדי להציג את הקטלוג שלנו ב-WhatsApp: https://wa.me/c/972549196355תגובה לתגובהמאת רחלי אור ב 27/08/2020 10:24 ( קישור לאתר שלי ) בוקר טוב שנים שאני מחפשת איך למכור את הציורים שלי. אתה עשית נכון שציירת מגיל צעיר והתפתחת. וטוב שמצאת מי שיכוון אותך. גם אני מחפשת מי שיעזור לי למכור את הציורים שלי תגובה לתגובהמאת YaronGo ב 21/11/2016 21:38 ( הפרופיל שלי ) שתי שאלות לי אליך: אם אתה כותב כל כך הרבה מאמרים מתי יש לך זמן לצייר? אם אתה מרוויח כל כך הרבה מציורים מה אתה מחפש במנטליקה?תגובה לתגובהמאת עודד ב 16/09/2015 14:40שלום רב. רציתי לדעת איתך אני יכל למכור ציורים. ולמי אפשר למכור אותם. הציורים השלי הם סגנונות אחרים. ציורים על עור של חיה הקשורים לתורה וכתוביות עליהם. משהו מדהים. אני אשמח אם תוכלו לעזור לי למכור אותם. כמובן לא בחינם. פרטים על הציור במיילתגובה לתגובהמאת דורין ב 04/09/2015 04:54הי, יש לי אחות בת 16 ציירת מטורפת יש לה כישרון מדהים רציתי לדעת איך היא יכולה לפרסם ולמכור את הציורים שלה? אשמח לקבל תשובה במייל. תודה רבה.תגובה לתגובהמאת ישראל ב 21/06/2015 01:42שלום רב. אני מצייר ציורים מאד יפים ועמוקים ואני גם שואל איך אני יכול להרויח כסף ממכירת ציורים. אשמח לקבלת תגובה במייל. תודה רבהתגובה לתגובהמאת אביבית ב 08/04/2014 00:04ערב טוב לך אני יושבת ושואלת וענית לי על השאלה יש לי ילדה בת 16 ציירת מדהימה והיא רוצה להתחיל לפרסם את הציורים שלה ואולי גם למכור איך עושים זאת?תגובה לתגובה

ידוע כשלי, הציורים, שאני, מצייר, ציורים, ציור, צייר, יצירות, אומנות, מיליונר, כסף