הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
firstart

סביר להניח שהקהל יעד שאני פונה אליו לא יטרח בכלל לקרוא את זה.


תסכול שיוצא החוצה מפיסת הנוער שיצא לי להיתקל בו בטעות לחלוטין.
סביר להניח שהקהל יעד שאני פונה אליו לא יטרח בכלל לקרוא את זה.
סביר להניח שההורים של הקהל יעד הזה בכלל לא מעוניינים לקרוא את זה.
אולי אם אצליח לתפוס את תשומת הלב שלכם, אולי אתם תוכלו להביא לשינוי.
תמיד קראתי בעיתונים, שמעתי בחדשות, קראתי מאמרים על עוד אונס, עוד רצח, עוד דקירה.
וזה חלף כהרף עין אולי הוצאתי לפעמים איזה צ'וצ כזה מהפה של "עוד הפעם?" והמשכתי בדרכי...
עד שיום אחד זה היכה בי, זה התחיל בכלל לפני משחק כדורגל ברמת גן. בני דודים שלי ישבו לשתות לפני משחק קבוצת אוהדים כהרגלם לפני כל משחק. הגיע קבוצה של חלאות אדם אוהדי בית"ר ירושלים והתחילו מכות ללא דיבורים מקדימים. בן דוד אחד שלי יצא כולו עם כחולים בכל הגוף והבן דוד הקטן שרק בן 18 קיבל בקבוק בירה לראש שהתנפץ ופספס את העין ב2 מילימטר. 15 תפרים בין הגבות לעין.
חודש לאחר מכן , אחי הקטן בן 17 נדקר במהלך בת מצווה! של אחות של חבר שלו.
הפלוץ הקטן והמושתן שעשה את זה רק בן 15.
החיידק הזה דקר את אחי בעורק ברגלו וברח, לאחר זריקת מילים משני הצדדים, הגועל נפש המהלך הזה ניגש כמה רגעים אחרי זריקות המילים ודקר אותו מאחורה כאשר אחי לא היה מוכן למתרחש.
אחי כבר חודש וחצי בבית חולים, הובא לבית החולים במצב קשה, מצנתור לצנתור, לניקוז, לבכי לצעקות ללילות ללא שינה, והגרוע מכל חוסר הידיעה.
והחרפת אדם הזאת שאם אפשר בכלל לקרוא לה אדם, נמצא כרגע ב"מעצר בית" עם תנאים מוקלים.
המשטרה סגרה כבר את התיק, לא מצאה ראיות, הדבר הזה לא מודה באשמה וגם החברים של אחי מפחדים או שהם לא רוצים שיקראו להם "מנייאק" או "מלשינים", הם אומרים שהם לא ראו אותו דוקר. את האמת? אני לא מאשים אותם. וקשה לי לשפוט אותם כי לא הייתי במצבם. אך אני בטוח הייתי פועל אחרת.

ואז זה הכה בי שוב. שראיתי את הכתבה על נער בן 16 שדקר בגב ופירק את הפנים לאדם בן 59. ללא סיבה!!!!

למה?? מה זה נותן לכם? להרגיש חזקים? שיתייחסו אליכם בכבוד? אתם אנשים חלשים! קטנים! ואני מרחם מעכשיו על האישה שיש\תהיה לכם, כי בטח אם זה ככה ברחוב כדי להראות לאשה שלכם שאתם צריכים לקבל כבוד תפרקו לה את הפנים ותתנו לה לחיות בפחד! אני מרחם על הילדים שלכם שיגדלו בסביבה כזאת ויהפכו להיות פרא אדם כמו שאתם גדלתם להיות, אני מרחם היום על המשפחה שלכם שסובלת את החיידק המדבק שהם גידלו. אבל אליכם אני לא מרחם! אני מאחל לכם שייקחו מכם את זכות הקיום! האנסים, הרוצחים, הילדים הקטנים והמושתנים שחושבים שלמי שיש סכין בגרב זה כח.
אבל אין מה לעשות, אלה הם החיים וחיידקים כמוכם תמיד יישארו ומקרים כאלה תמיד יקרו כי אתם לא שונים מאיידס ואתם מתפשטים ואת התרופה עדיין לא מצאו. או שמפחדים להגיד שכן מצאו אותה? ולא רוצים להכניס אותה לתוקף? איפה המשטרה?
איפה אתם? מגיעים, כותבים את הטופס שלכם, שמים סרט אדום סביב הזירות, מאריחים מעצרים ומה? שולחים אותם לחופשי???
למה? למה הענישה רק בארץ מתחת לכל ביקורת??? איפה "למען יראו ויראו"? אתם נותנים לגיטימציה לילדים להסתובב עם סכין בגרב כי הם "קטינים" אתם נותנים לאנסים את הלגיטימציה לאנוס שוב! אין דבר כזה קטין שמדובר בניסיון לרצח, אין דבר כזה קטין שמדובר בילד ששבר לבנאדם את הפנים ולא מצליחים לשחזר לו את הפנים. אין דבר כזה קטין! קטין זה ילד שנתפס בשנות ה60 גונב ברד מהמכולת בשכונה והזמינו לו שוטר שיעשה לו נו נו נו!
קטין זה ילד בשנות ה90 שגונב לחם ושוקו בשש בבוקר כמו שכולנו עשינו ונתפס ומזמינים לו שוטר כדי שיזהיר אותו לפעם הבאה!
הגיע הזמן שתתחילו להבין ששנות ה50 ושנות ה90 כבר לא יחזרו! ואנחנו בשנות ה2000.
מקום שבו ילדות קטנות שמות לקים, מדביקות ריסים, הולכות עם בגד ים ביקיני. וילדים שמעשנים בגיל 12 ושותים אלכוהול בגיל 15 וההורים מרשים!
אז אני מבקש מכם בכל לשון של בקשה! תגדירו שוב את המילה "קטין".
בבקשה, מי שזה דיבר אליו שישתף.


מה דעתך על סביר להניח שהקהל יעד שאני פונה אליו לא יטרח בכלל לקרוא את זה. ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת 007 ב 19/12/2012 22:26 ( הפרופיל שלי ) כל מילה בסלע וכמה שזה מחזק את הכתוב במאמרי מהיום בנושא נשיאת נשק בארצנו ...תגובה לתגובה