הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
girush_ofek

אופק חמודה את מגורשת קישטה


גם אני קראתי על אופק הילדה החמודה מהפיליפינים וגם אני התרגשתי כשבית המשפט בחר לדחות את גירושה מהארץ וכששרה נתניהו השתמשה בכוחה כדי להשאיר אותה הרגשתי גאווה לאומית, היום אופק ואימה ננסי קסטיליו יגורשו חזרה לפיליפינים בהחלטת בית המשפט וזה גרם לי קצת לחשוב אז מה היה כאן בעצם?

צעד פופוליסטי של שרה נתניהו הרי אין רגש מדביק יותר מהצלת ילדה... ובכל זאת האם הכוונה באמת להציל את אופק או נסיון להציל את המוניטין של אשת ראש הממשלה

האם הגירוש בהכרח הולך לעשות רע לילדה? מצד אחד רגליה הקטנות לא דרכו באדמת הפיליפינים ומצד שני מה יקרה אם רגליה הקטנות ידרכו על אדמת הפיליפינים... היא כנראה תגדל להיות פיליפינית תקנית עם ידיעה שגרה בישראל 4 שנים... עד כמה זה באמת נורא?

ברור שהתקשורת תאהב לסקר ולעלות לראש סדר היום סיפור מרגש על ילדה מגורשת אני רק לא מבין איך אמא של הילדה מוכנה לחשיפה כזו שמציגה אותה כמשתמשת בביתה כמגן אנושי לטובת אינטרס השהיה בארץ.

ולמה השר אלי ישי ממשיך למשוך אליו אש? כאחראי על מחדל השריפה בכרמל ב2010 אתה מצפה מהבן אדם שיתרחק מהאש. יתכן והילדה היתה גודלת להיות כפליים מכבודו ואישיותו של אלי ישי זה לא משנה היא לא כשרה ולכן תזרק,

אז יש לפיליפינים תרבות אחרת והם "לא משלנו" אז מה? אני בתור אוהב רוק כבד סולד ממוזיקה מזרחית מבחינתי רוב האוכלוסיה בארץ "לא משלנו" אז יאללה ערסים הביתה לארצות הערב קישטה מפה, האמת שאני מעדיף להכיר וללמוד על התרבות הצבעונית של הפיליפינים מאשר ללמוד על יהודי עירק ואירן, גם ככה העם מתבולל עם אוהבי החריף והמסבחה אז מה מפריע לך הפיליפינית הקטנה?

אלי ישי היקר רוצה לעשות נקיון, תנקה כמו שצריך יש הרבה שוהים בלתי חוקיים מסתובבים חופשי ודרום תל-אביב ובדרום כל עיר בארץהשר אלי ישי גירוש הילדה אולי מקנה לך נקודות זכות אצל היהודים הכשרים מבני ברק אבל שונאיך (המגזר הפרודקטיבי) שנמאס להם לראות צביעות ופופוליזם ישנאו אותך יותר.

ולסיכום הטענות בעד להשארת הילדה הם קצת הגיוניות והרבה רגשיות

הטענות בעד גירוש הילדה הם רק הגיוניות

העובדה שהילדה תגורש תעצבן את חצי מהאוכלוסיה ותשמח את החצי השני מי שיוצא נשכר מהסיפור היא התקשורת שנגעה בעצב פתוח ומי ש(כביכול) תפסיד מהסיפר היא ילדה קטנה.



מה דעתך על אופק חמודה את מגורשת קישטה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כגירוש הילדה אופק ננסי קסטיליו והילדה גירוש אלי ישי פופוליזם