הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
good_web

איך לעשות אתר מושלם?


לא מעט דברים יש לעשות בעת הקמת אתר טוב. במאמר זה נביא עבורכם את הכלים החשובים עליהם יש לשים דגש כדי להגיע לאתר הטוב ביותר איתו תוכלו להשיג תוצאות כגון כתיבת תוכן ומאמרים, פיתוח, אפיון ועוד.

 

את רבים מאיתנו מעסיקה תמיד השאלה – "כיצד נוכל ליצור אתר שיוכל להניב עבורי הכנסות או רווחים מסוימים?" כי בסך הכל המטרה שלנו היא להתקדם ולהשיג את המטרות שהשגנו עם האתר או העסק שלנו. אתרים קמים ונופלים כל הזמן ואתרים מסוימים הפכו למוצלחים בעיקר. אז מה הופך אותם לכאלה? איך הם הצליחו להגיע לאן שהגיעו?

במגזינים ובאתרי חדשות רבים אנחנו מתעדכנים מדי פעם על אתרים מוצלחים או גדולים מבחינת אמות המידה של מבקרים חודשיים, כמות הכסף שהרוויח מהאתר או בכמה הוא נרכש. אך עם כל סיפור הצלחה כזה יש עשרות סיפורים על אתרים ואנשים שלא הצליחו עם האתר שלהם ונקלעו לחובות או הפסדים. דבר שאף אחד אינו מעוניין להגיע אליהם.

אין מתכון להצלחה עבור האתר שלכם אך אם תבואו עם תקציב, מוטיבציה ורעיון טוב תוכלו ליצור אתר מצליח. ישנם שלבים מסוימים שיש לעבור עד שנוכל להפיק רווחים מן האתר כגון אפיון האתר, פיתוח ועיצוב, כתיבת תוכן ומאמרים וקידום בגוגל. הדברים הללו הם הכרחיים עבור רוב האתרים הגדולים על מנת שנוכל לקבל חווית משתמש נוחה וטובה. במאמר זה נפרט מעט על כל שלב ושלב בו תצטרכו לעסוק עד לקבלת האתר המושלם שלכם:

אפיון האתר

יש לא מעט מדריכים ברחבי האינטרנט המתארים איך לכתוב אפיון לאתר  והחלק הזה הוא החלק החשוב ביותר שנוצר על מנת שכל הצדדים יוכלו להבין מה נדרש מהם. אתן לכך דוגמה: רבים מן האתרים נעשים באמצעות תקשורת באינטרנט, לפיכך צריך להעביר את הפרטים המדויקים על מנת שהמתכנת ידע כיצד לבצע את התכנות והמערכות כנדרש. כל דבר צורך אפיון על מנת שכל הצדדים ידעו כיצד לבצע את המשימה שלהם באופן שירצה אתכם ויוביל את האתר שלכם אל המקום אליו יעדתם.

פיתוח ועיצוב

השלב הבא לאחר אפיון האתר הוא לגשת אל מתכנתים ומעצבים שאתם מכירים, בין אם זה ברשת ובין אם זה במציאות, ולהציע להם את העבודה שאתם רוצים. לאחר פנייה לאחד מבעלי המקצוע עם אפיון מפורט תוכלו לקבל הצעת מחיר מדויקת ומלאה בזמן קצר יותר מכיוון שהפרטים ברורים עבור בעלי המקצוע. את המתכנתים או המעצבים ניתן להשיג כעסקים פרטיים או כעובדים בתוך חברה לבניית אתרים. אם הדגש שלכם הוא על האיכות, אני ממליץ לכם לפנות לחברה. ואם הדגש הוא על מחיר זול, אמליץ לכם לפנות לאנשים פרטיים הנמצאים בפורומים, רשתות חברתיות וגלריות המפורסמות כמו Deviarnet ודומיו.

כתיבת תוכן ומאמרים

רוב האנשים כיום אינם מודעים לפוטנציאל הטמון במקצוע זה וחבל, מכיוון שהם מפספסים עולם שלם שרק מחכה להם מעבר לפינה. מקצוע כתיבת תוכן ומאמרים הינו מקצוע רחב היקף בעל לא מעט תת נושאים כאשר כל אחד מהם עוסק בתחום מסוים למטרה מסוימת. הכתיבה שאני בYarticles מציע, היא כתיבה המתקדמת יותר בחווית המשתמש וכמובן בהתאמה לSEO, לקידום. כתיבה באופן הזה תוכל למנף את האתר שלכם באופן משמעותי במנועי החיפוש במילות מפתח אותן תרצו לקדם. תוך כדי כך, מקצוע זה מלווה גם בכתיבה לצורך שכנוע, כתיבה לצורך ייצוג חברה או עסק ועד לכתיבת עבודות לסטודנטים, אותן תוכלו למצוא באתרים רבים.

קידום בגוגל

מלאכת קידום האתר בגוגל הינה מלאכה לא פשוטה הדורשת סבלנות, ידע וכמובן גם כסף. קידום אתרים מכליל בתוכו גם את מקצוע כתיבת תוכן ומאמרים שמהווה את האחוזים הגבוהים של המקצוע מכיוון שהמאמרים הם אלו שעושים את רוב העבודה. כמובן שגם החלפות קישורים בין אתרים, וקישורים נכנסים עוזרים לקדם את האתר אך על מנת למנף את האתר גבוה יותר כדאי לרכוש כמות מאמרים גדולה שתבצע עבורכם את העבודה ויעידו על כך עשרות החברות המתמחות בקידום אתרים.

לסיכום, להוציא לעולם אתר זה לא תהליך פשוט הדורש לא מעט יזע, דם ודמעות אך עם התמדה ורצון טוב תוכלו להגיע למקומות גבוהים ולמנף את האתר שלכם מעלה.

 



מה דעתך על איך לעשות אתר מושלם? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כאפיון אתר, בניית אתרים, כתיבה, כתיבה שיווקית, כתיבת תוכן ומאמרים, עיצוב אתרים, פיתוח אתר, פיתוח ועיצוב אתרים, קידום אתרים, קידום בגוגל, שיווק