הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
hararit

נוף הרים בהררית


חופשת הפסח שהגיעה, הביאה את הרצון לנפוש בצפון, ליהנות מנוף הרים ולהתפנק. כך הגענו להררית, ישוב קטן אי שם בגליל במקום לא נודע, צימר שקט ונעים עם נוף מרהיב שאפשר לנו להתנתק קצת מהשגרה ולהתחבר לטבע.

צימרים הם פינוק, אני באופן אישי מאוד אוהבת נסיעות לצפון ומעדיפה אירוח בצימר או קיבוץ מאשר בתי מלון. האווירה הרומנטית והשקטה, תחושת ייחודיות והשקעה עם יחס אישי בהחלט עושים לי את זה.

החופשה הסתיימה וכעת נותרה רק ההרגשה, התמונות והזיכרונות עד לפעם הבאה שנפקוד את הצפון. מה נזכור משם? את הנוף. מה אהבנו? את הג'קוזי. מה היה טעים? הפיצה. ומה היה חסר? הדברים הקטנים כמו קצף אמבטיה וכמה פמוטים לנרות... זה לא שביקשנו מקרר יינות אישי.

על הצימר: התארחנו ביחידה 1, הגדולה והמרווחת יותר עם נוף מרהיב מהחלונות. מדובר ביחידת סטודיו עם מיטה זוגית גדולה, מטבח מאובזר, הג'קוזי הענק נמצא בחדר האמבטיה שאגב הקטנה נהנתה לשרוץ בו מאוד.

מה עושים שם? בעיקר מתבודדים. כיוון שמזג האוויר לא אפשר לצאת יותר מידי אל הטבע, רוב הזמן שהינו בצימר, בילינו עם הטלוויזיה והמחשב הנייד שהבאנו מהבית, יש חיבור לאינטרנט אלחוטי במקום.

מה היה טוב?

הצימר היה נקי, מסודר מאוד, מאובזר עם פלטה חשמלית נוחה, מקרר, מיקרו גדול ומשוכלל, שולחן אוכל עגול ונעים, פינה ישיבה בחוץ, הנוף היה עוצר נשימה. בחצר גדלה שפע של צמחייה מטופחת עם שלל עשבים לחליטות שנהנו מהם מאוד וקטפנו קצת לקחת הביתה.

נוף הרים הררית

הצימר אכן נצא במקום מבודד ושקט מאוד, אין שם אפילו מכולת. הנוף מרגיע, השקיעה הייתה ממש מולנו ונהנו לראות את השמיים מחליפים צבעים. ביום, הצימר מאוד מואר ונעים, אם רוצים הרגשה יותר אינטימית יש גם תריסים חשמליים, אנחנו נהנו מהאור.

ארוחת הבוקר שהזמנו בנוסף הייתה מעולה ומלווה בתחושת בריאות, הטחינה והלבנה היו אחת הטעימות שטעמתי אי פעם, מבחר הגבינות היה מעניין בטעמים לא רגילים, לי אישית הייתה חסרת גבינת העמק.

ומה היה חסר?

נראה כי הצימר חדש מאוד יחסית ואולי גם טרם סיימו לאבזר אותו, מראה גדולה הייתה חסרה לי ואולי גם כמה תמונות על הקיר, קצת פמוטים, בקבוק יין עם שוקולדים ואולי גם פירות היו בהחלט יכולים להוסיף לתחושת החמימות שמעט נעדרה מהמקום.

לסיכום: במקום התארחנו בסוף שבוע זוג הורים עם פעוטה שישנה מעולה על המזרון הענקי, מבחינתנו זה היה מבחן התוצאה שהקטנה תישן לילה שלם במקום שהיא לא רגילה.



מה דעתך על נוף הרים בהררית ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת arik5 ב 24/12/2014 13:25 ( הפרופיל שלי ) עלי והצלחי, מאמר בקסם מילותיך והמלצתך , רצוי קצת קצר יותר לטעמי,וזה לשיקולך.תגובה לתגובה

ידוע כנוף הרים בהררית,צימרים בהררית,צימרים בגליל המערבי