הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
health_insurance

ביטוח בריאות מה זה ? ומי צריך את זה?


ביטוח בריאות הינו מטרייה של שירותים רפואיים במגוון תחומים הנותנת לך ולמשפחתך שקט נפשי יחסי שכן דבר אינו ידוע מראש בחיים. הביטוח הוא הגנה למקרה שאחד מבני משפחתך או אתה תחלה\יחלה ויזדקק לשירותים רפואיים שלצערנו רבים מהם אינם כלולים בביטוח הבריאות הבסיסי שהמדינה וקופת החולים מספקות כדוגמת הביטוח המושלם של הכללית.
השירותים הרפואיים העיקריים הניתנים במסגרת הביטוחים הינם: תרופות שיכולות לעלות אלפי שקלים ואינן נמצאות בסל הבריאות, טיפולים  ע"י רופאים מומחים בקליניקות ללא המתנה של חודשים לתור ובירוקרטיה מיותרת,ניתוחים,השתלות ואשפוזים בבתי חולים פרטיים וגם פיצויים מכובדים במקרה וחליתם.
הנתונים המדאיגים המצביעים היום בוודאות על עומס אינסופי בבתי החולים בישראל הזועקים עקב מחסור בכח אדם ,תשתיות ישנות וירודות ומחדל כללי עקב חוסר תקצוב ממשלתי מספיקים די והותר לידיעת האזרח המודאג על מנת שירצה לעשות ביטוח בריאות.
אבל בשביל מה אני צריך ביטוח בריאות אם אני צעיר ובריא?
קודם כל ברוך השם וכמובן שהיינו רוצים שהמצב ישאר כך. אך כולנו יודעים שבלתי אפשרי להיות צעירים לנצח כמו כן בנוסף אין אנו יכולים לנבא כבני אנוש לפחות איזו מכונית תצוץ בסיבוב חד במהירות על הכביש או אילו אופניים\אופנוע יצוצו מסמטת הרחוב אל המדרכה.
כשאנחנו צעירים בד"כ אנחנו בריאים וחזקים אך עם השנים אצל רובנו מתחילות מחלות כאלו ואחרות.
בואו וניזכר במשל הנמלה והצרצר המפורסם שכולנו למדנו שהיינו קטנים אבל הספקנו אותו לשכוח:
הנמלה החרוצה שאוספת את האוכל שלה בקיץ בשביל ימות הקור והרעב בחורף ולא מתדפקת על דלתות אחרים בחורף לעומת הצרצר העצלן שנח בקיץ כי חשב שיצליח להסתדר בחורף.
כשאנחנו צעירים ובריאים זה הזמן לעשות ביטוח! הדבר נותן לנו שקט נפשי וביטחון שכבר שווים את הכסף , על אחת כמה וכמה אם יהיה חס וחלילה מצב שבו אכן נזדקק לכיסוי ביטוחי במקרה של מחלה או תאונה לשירותי ביטוח הבריאות.
כששואלים אותנו באירועים וביום יום "מה נשמע?" ובאיחולי ברכות כולם  אומרים " העיקר הבריאות" . אנו צריכים גם לחשוב כמה באמת אנחנו מקדישים לה ? עלות ביטוח חודשי היא כלום לעומת הוצאות ביתיות אחרות שהמשפחה מבזבזת עליהם מבלי לשים לב :
סעו פחות באוטו, יש הרבה סידורים שאפשר גם לעשות בהליכה רגלית – חסכו דלק ועשו ביטוח בריאות ,מה שבין היתר יהיה גם טוב לבריאותכם.
צפו פחות בטלוויזיה אינכם באמת צריכים את כל הערוצים הללו – חסכו כסף ועשו ביטוח בריאות.
קנו פחות חטיפים ושתייה ממותקת -ועשו ביטוח בריאות  .
אם אתם מעשנים תגידו  לעצמכם : אני אוהב את עצמי? אני שווה הרבה?
, הבריאות שלי חשובה? – אני מפסיק לעשן ועושה ביטוח בריאות.
עם מעט העצות האלו כבר תהיו יותר בריאים ואולי לא תזדקקו להשתמש בביטוח אבל תנו לעצמכם את השקט הנפשי שאתם תהיו מוגנים ותזכו לטיפול הולם ומסור ברגעים הכי קשים.
ולסיום כפי שנאמר תמיד בכל שיחה :
שנהיה רק בריאים. 
 מאור יואל


מה דעתך על ביטוח בריאות מה זה ? ומי צריך את זה? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כביטוח בריאות,השתלות,תאונות,מחלות קשות,כיסוי