הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
hiling

תגלית מסעירה -הארכיבקטריה


תגלית חשובה ומועילה בנושא אנטי אייגינג עוצמה מהטבע שלא נודע על קיומה עד למחקרים שהתקיימו במעבדה ותוצאותיהן מובאות להלן, להמשך המאמר..
דברים שלא ידעתם על ים המלח-הארכיבקטריה שסרדה
כולנו יודעים על השפעות פלאיות של ים המלח על בריאות האדם, אך המומחים עדיין לא פיצחו ממה בדיוק זה נובע. אחד הרכיבים החשובים הוא ללא ספק המיקרואורגניזמים שחיים במי ים המלח למרות תנאי סביבה קיצוניים.
 
מהי תרכובת מינרלים ביו-אורגנית של ים המלח?
ביו - ביומסה של המיקרואורגניזמים מים המלח.
אורגני - חומרי ארומתרפיה, צמחי מרפא, תמציות של חומרים אורגניים מן הצומח.
מינרלים - מלחים וביו-מתכות מים המלח, חומרים אי-אורגניים.
 
מאז ומתמיד, חלם האדם על חזרה לנעורים. כל אחד מאתנו רצה לשלב את החוויה של בריאות, בגרות ונעורים. כיום, בעזרת מוצרי ים המלח המכילים את כל הרכיבים הנ”ל, זה בהישג ידך. תרכובת מינרלים ביו-אורגנית של ים המלח שפותחה ע"י ד"ר נונה קוכינה היא הכוח שיעזור לך להיפטר מהנטל של השנים ולשחזר את הנעורים. כדי להשיג זאת, הגוף שלך זקוק לוויטמינים, מלחים ומיקרו-אלמנטים. מוצרי קוסמטיקה ותוספי תזונה המכילים את התרכובת הביו-אורגנית, יספקו לך את כל החומרים הללו בצורה מאונת וטבעית.
 
את החומרים הביו-אקטיביים מייצרים מיקרואורגניזמים קדומים שחיים בים המלח - ארכיבקטריות. האורגניזמים הללו למדו לשרוד במי מלח מרוכזים, למרות התנאים הסביבתיים הקיצוניים, במשך מאות אלפי שנים. הארכיבקטריות מתפתחות במים האלה ומפגינות עמידות יוצאת דופן למרות ריכוז גבוה מאוד של מלחים ומינרלים. המבנה של החיידק הקדום דומה למבנה של תאי הגזע בגוף האדם.
 
מבנה החלבון של תרכובת מינרלים ביו-אורגנית מכיל ויטמינים, מיקרו-אלמנטים ומינרלים החיוניים לגוף. בזכות הרכיבים הללו הגוף יחזור לסביבה הטבעית שאבדה בלידה וכעת כל כך חסרה לו.
 
מאחר וריכוז ארכיבקטריות במי ים המלח נמוך מאוד, צוות המדענים בראשות ד"ר נונה קוכינה מגדל אותן בתנאי מעבדה כדי ליצור תרכובת ביו-אורגנית בריכוז הרצוי.
 
במה מועילה לאדם תרכובת מינרלים ביו-אורגנית של ים המלח?
בראש ובראשונה היא נלחמת ברדיקלים חופשיים שמצטברים בגוף האדם.
רדיקל חופשי הוא אטום או מולקולת חמצן בלתי יציבה אשר מגיבה עם מולקולות אחרות ופועלת באופן הרסני. זאת משום שרדיקלים חופשיים "גונבים" אלקטרונים ממולקולות אחרות על מנת לייצב את המבנה של עצמם. "גניבה" זו של האלקטרונים נקראת חמצון. כאשר היא מתרחשת בשכבת השומן, זה נקרא חמצון ליפידים.
 
החמצון מתרחש בגוף תוך כדי תהליכי חילוף חומרים רגילים או מסיבות סביבתיות כגון זיהום אוויר, קרינה, עשן סיגריות, אור שמש, חומרים כימיים בסביבה, השפעת החמצן על מתכות וחומרים אורגניים (כולל מזון).
 
עודף של רדיקלים חופשיים עלול לגרום לגוף נזקים במידות שונות התלויות בסוג הרקמות המותקפות. רדיקלים חופשיים אשר תוקפים את ה-DNA עלולים לגרום לסרטן; כאשר הם תוקפים את הלבלב הם עלולים לגרום לסוכרת; בכלי הדם הם עלולים לגרום למחלות לב וכלי דם, וכו'. הגוף בדרך כלל מגן על עצמו על ידי ייצור חומרים הנקראים נוגדי חמצון, אך בהיעדר תנאי סביבה טבעיים הם נוצרים בכמויות בלתי מספיקות.
 
תרכובת מינרלים ביו-אורגנית מהווה נוגד חמצון עוצמתי אשר נלחם ברדיקלים חופשיים ב-4 רמות:
1. מעכב היווצרות של אוקסידנטים, מעביר חמצן רק לאזורי הגוף בהם זה מועיל אך לא  לאזורים בהן הוא יכול לגרום נזק.
2. לוכד אוקסידנטים ומפסיק תגובת שרשרת של ריבוי רדיקלים חופשיים.
3. מבטל הפרעות שנגרמו על ידי חמצון.
4. מחליף את המולקולות שנהרסו.


שילוב ארכיבקטריה במוצרים לשימוש מתמשך וכתחזוקה יומיומית
 
ארכיבקטריות בפני עצמן לא מהוות נוגדי חמצון, אבל:
1. הן מעורבות בתהליך הפירוק של חומרים ביוכימיים שיכולים להיות מקור של חמצון.
2. בעת היווצרות אוקסידנטים מופיע אזור ההגנה השני אשר מורכב מאנזימים (מולקולות חלבון של ארכיבקטריות) שהורס את האוקסידנטים המסוכנים ביותר לפני שהם מתחילים בתגובת שרשרת.
 
אולם, לטובת פעולה יעילה יותר של האנזימים דרושים חומרים נוספים כמו קו-אנזימים או קו-פקטורים. נוגדי חמצון קו-פקטורים מכילים סלניום, נחושת, ציסטאין, מנגן, אבץ (מינרלים מים המלח או ביו-מתכות), וכן ביופלבונואידים (כלולים בתרכובת מינרלים ביו-אורגנית).
אנזימים גם מזרזים חדירת תרכובת מינרלים ביו-אורגנית דרך העור.
ביומסה של ים המלח מהווה מקור בלתי נדלה של חומרים פעילים ביולוגית, אנרגיה ומידע אנרגטי, לדוגמה:
- ליפופרוטאינים, השומנים שמהווים המרכיב העיקרי של הקרום הביולוגי, מייצרים את הרזרבה האנרגטית של הגוף ותורמים לעלייה ברמת החדירות המחסומים הביולוגיים.
- לציטין, מקבוצה של שומנים מורכבים. ברפואה משמש לשיקום לאחר אובדן הכוח, אנמיה ונוירוזה.
- ליזוזים, האנזים הפועל בדומה לאנטיביוטיקה, אשר הורס את מעטפת תא החיידק. בגוף האדם הוא יוצר מחסום נגד חיידקים מזיקים. ברפואה ליזוזים משמש לטיפול בכיב ורידי, פצעים, אסטמה, אנגינה, דלקת אדר וכו'.
- מטלופרוטאינים, קומפלקסי חלבונים עם מתכות כבדות (ברזל, אבץ, נחושת, מנגן).
- רכיבים נוספים בעלי ערך ביולוג כגון חלבונים, פפטידים, חומצות אמינו ואנזימים.
 
בנפרד, כל אלמנט של התרכובת אינו יכול להשפיע באותה מידה כמו התרכובת כולה בה הם נמצאים יחד בפרופורציות מחושבות. לכן, תרכובת מינרלים ביו-אורגנית של ד"ר נונה הינה ייחודית.
 

נוסחת ה-™Halo Complex, שפותחה על ידי Dr. Nona, מאפשרת לנו לרתום עבורך, בפעם הראשונה, את כוח החיים מים המלח. בבסיס הנוסחה ניצבת הארכיבקטריה – צורת החיים העתיקה בעולם והיצור היחיד המסוגל לשרוד בתנאי המחיה הקיצוניים של ים המלח. המבנה הייחודי של הארכיבקטריה, המעניק לה את כוח החיים יוצא הדופן, הופך אותה למקור בלתי נדלה של חלבונים וחומצות אמינו ולאחד האנטי אוקסידנטים העוצמתיים בעולם.

 

באמצעות השימוש בנוסחה הבלעדית, הצלחנו למצות את תכונותיה הטבעיות של הארכיבקטריה ולייצר דור חדש של מוצרים מים המלח. השילוב של המיצוי עם סגולותיהן הרפואיות של תרכובות המינרלים הייחודיות מים המלח מקנה למוצרי Dr. Nona עמידות ויעילות חסרות תקדים. השימוש במוצרים השונים מאט את תהליך ההזדקנות של עורך, מגן עליו מפני פגעי הסביבה והזמן ומעניק לך מראה צעיר ורענן, לצד תחושת רוגע נעימה.

 

כיום, כולל הקטלוג של Dr. Nona למעלה מ-50 מוצרים, המבוססים על נוסחת ה-™Halo Complex ומציעים לעורך פתרון מקיף. החל מהקרמים הפעילים ועד לתוספי התזונה, מאפשרים לך המוצרים השונים לשלב את כח החיים מים המלח בשגרת יומך, בקלות ובהנאה מרביות.

 

נוסחת ה-Halo Complex פועלת על פי העיקרון הבא:

XHn

התועלת שמעניק לך המוצר = X  

H = Halo Complex

n = Natural

 

 


מה דעתך על תגלית מסעירה -הארכיבקטריה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כקוסמטיקה,יופי,טיפוח,ארכיבקטריה,דר נונה,אנטי אוקסידנטים,נוגדי חימצון,רפואה,ריפוי טבעי,ים המלח,המצאה,תגלית, מוצרים,
נכתב ע"י juda1966
בתאריך: 23/01/2017
יהודה כהן בן 57

12 מאמרים | 27267 כניסות
 השארת תֶּשֶׁר לjuda1966
יתקבל בברכה
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!