הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
himum

הכירו את מוצרי החימום שישאירו את הלקוחות בעסק שלכם


חורף, גשם בחוץ וקר. הלקוחות שלכם מגיעים אליכם לפגישה עסקית, אך אתם שמים לב שהם נעים באי נוחות ומנסים לזרז את סיום הפגישה. לא ברור לכם למה? כנראה שזה לא אתם, אלא החימום. או יותר נכון, המחסור בחימום. בואו להכיר את המכשירים שיחממו את העסק שלכם בצורה מיטבית, ויגרמו ללקוחות והעובדים שלכם להישאר עוד ועוד בלי לברוח מהר הביתה.

אלו סוגי עסקים זקוקים למוצרי חימום בחורף?

למעשה, כשקר בחוץ כי הטמפרטורות צונחות בחודשי החורף, כל חלל או חדר, בין אם עסקי או פרטי זקוק לחימום. אין ספק שהיום קשה להישאר שעות ארוכות בחדר לא מחומם, על אחת כמה וכמה כשמדובר בעסק שלכם, כאשר אתם שואפים לכך שהלקוחות או הקונים יישארו כמה שיותר, יזמינו עוד מנות, ישוו בין המוצרים, יתלבטו ביניהם וייוועצו בצוות העובדים שלכם. בנוסף לכך, כשהחלל יהיה מחומם ונעים, תגלו מיד שגם העובדים שלכם פחות ממהרים לסיים את יום העבודה שלהם.
מי שעשוי למצוא עניין רב במוצרי חימום ותנורים למיניהם הם למשל מסעדות, משרדים, מחסנים לוגיסטיים, מבני תעשייה, מוסדות ציבוריים, אולמות תרבות, חממות, בריכות מקורות ועוד. 

 בחימום, הבטיחות היא מעל הכול

כשאתם מנהלים עסק נופלת עליכם אחריות רבה הן על הלקוחות שלכם והן על העובדים. הרי לא הייתם רוצים להתקין תנור או מאוורר שיסכן את שהותם במקום אפילו במעט, ולכן יש לתת את הדעת קודם כל לבטיחות של מוצר החימום בטרם רוכשים ומתקינים אותו במקום. בנוסף, מאחר ומדובר בדרך כלל בשעות ארוכות של חימום, למעשה במשך כל שעות הפעילות של העסק, יש לוודא כי התנור הוא חסכוני, אחרת הוא צפוי לנפח לכם משמעותית את חשבון החשמל בחורף.

סוגים נפוצים של מכשירי חימום לעסק

היום ישנו מגוון אדיר של תנורים מסוגים שונים, ויש לבחור את המכשיר הנכון על פי גודל החלל וצרכיו מאחר ולכל תנור ישנה תפוקה שונה. בנוסף, מכשירי החימום מגיעים גם בצבעים שונים כמו לבן, שחור ואפור בדרך כלל, ופעולת החימום שלהם שונה זו מזו. ישנם תנורים שפועלים על ספירלות חימום וישנם מפזרי חום, למשל.
כיום תוכלו למצוא תנורים חסכוניים ויעילים במיוחד כגון תנורי אינפרה אדום, מחמם קוורץ, מפזרי חום תעשייתיים ועוד. בנוסף, ישנו גם מעמד למחמם, במידה ויש צורך לניידות המכשיר כשלא מעוניינים להתקין אותו במקום מסוים באופן קבוע.


מה דעתך על הכירו את מוצרי החימום שישאירו את הלקוחות בעסק שלכם ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה