הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
horrible

איך להיפטר מהבוס 2 - ביקורת


אין ספק שהסרט "איך להיפטר מהבוס 2" הנו המשכון מצחיק ומהנה לסרט הראשון.
הסרט "איך להיפטר מהבוס 2" הוא סרט נחמד מכל הבחינות כמו: העלילה המצחיקה והקאסט המושלם.
הסרט השני, מגולל סיפור נוסף של שלושת החברים והפעם בניגוד לסרט הראשון (שבו הם ניסו להיפטר מהבוסים שלהם,כל אחד והבוס/ית הנוראי/ת שלו) הם נהיים הבוסים של עצמם, כשהם מחליטים לפתוח עסק למוצר שעונה לשם "shower buddy". אותו תוצר של הרעיון, שאותם החבר'ה המציאו, שבעיקרון הוא סוג של תוסף עזר למקלחת. אך הסיפור מסתבך כאשר נכנס לתמונה משקיע נוכל ומרושע ש"הרס" להם את התוכניות. כתוצאה מכך השלושה החליטו לקחת את בנו של הנוכל ולבקש עליו כופר. מכאן מתפתח בעלילה סצנות אקשן ובעיקר סצנות מצחיקות.



הסרט השני הוא המשכון ראוי ומשובח אך אינו מתעלה על הראשון,הסרט הראשון היה קצת יותר מצחיק ויותר משעשע מהסרט הנוכחי מכיוון שבסרט הראשון התסריטאים הלכו על עלילה עם רעיון מקורי ומצחיק שרבים מהצופים יכלו פשוט להזדהות איתו. ואילו בסרט השני הסרט נטע קצת יותר לכיוון האקשן אך עדיין עם סצנות מצחיקות שלא הותירו את הקהל שקט. העלילה של הסרט השני הייתה נחמדה אך לאט לאט היה אפשר לראות שהעלילה קצת נמתחת יותר מדי. מבחינת ההומר של הסרט בהתחלה הוא היה הומר די רדוד וגס (כן,לרוב בסצנות של ג'ניפר אניסטון ועדיין הוא היה מצחיק) ובהמשך הסרט ההומר פנה ל"מקומות" אחרים ומצחיקים. 

וכמובן איך אפשר סרט טוב בלי שחקנים טובים. גם בסרט השני שיחקו מגוון הקומיקאים הטובים בינהם שלושת החב'רה מהסרט הראשון: ג'ייסון בייטמן, צ'ארלי דיי וג'ייסון סודייקיס. שפשוט שלושתם ביחד,מצחיקים נורא ולא מותרים רושם רע. וכמובן שבנוסף הרופאה הלוהטת והבוסית הנוראית של דייל "גניפר אניסטון". וגם השחקנים ג'ימי פוקס וקווין ספייסי שהשתתפו בסרט הקודם. וכמובן איך אפשר בלי הרשעים בסיפור (היזם ובנו) "כריסטוף וולץ" שעשה עבודה נהדרת ו "כריס פיין" שהרשים קצת פחות. 


לסיכום: הסרט השני בסרטים "איך להיפטר מהבוס" הינו סרט נחמד ומשובח אך אינו מתעלה על הראשון.
הפסקול של הסרט מצווין ומתאים לעלילה. סרט מצחיק שמתאים לצפייה עם החב'רה. ובעקבות חלק מההומר הגס מומלץ לראות מ 14+. 
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על איך להיפטר מהבוס 2 - ביקורת ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כסרט מצחיק, ג'ייסון בייטמן, צ'ארלי דיי, ג'ייסון סודייקיס, איך להיפטר מהבוס 2, איך להיפטר מהבוס 2 ביקורת , ג'ניפר אניסטון,קומדיה,סרט למשפחה,איך להיפטר מהבוס המלצה