הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
horseslife

עולם הסוסים והרכיבה


אתם מחוברים לסוסים? או שלא? חשבתם על לרכב ולא ידעתם איך להתחיל, או מה צריך? יש דברים על סוסים שאתם רוצים לדעת, או שאתם סתם מתעניינים? הכל תמצאו בכתבה הזו.
עולם הסוסים והרכיבה
מאת: הנערהבצעיףהירוק

יש אנשים שעושים את הטעות של לחשוב שכל מה שרוכב סוסים עושה היא לשבת על גב הסוס ולהנחות את דרכו.
 
האמת היא, שהרכיבה על סוס היא ספורט אתגרי שממש דורשת ידע נרחב והרבה אימון ותרגול קפדניים. כמובן, כאשר אני אומרת "מאתגרים," אני לא מתכוונת לבלתי אפשריים, כך שאם לא ניסית לרכב על סוס לפני, אתה עדיין יכול להפוך לרוכב אשף בסופו של דבר- רק אם יש לך את הגישה הנכונה וההתמדה כדי ללמוד, להתאמן, ובפועל .
כדי לתת לך ראש בראש, הנה כמה טיפים על איך ללמוד את הספורט הזה. שלבים איך לרכב על סוס
-1. חפשו מדריך רכיבה מוסמך. אתה לא יכול פשוט לקפוץ על סוס ולדהור משם, אלא אם כן נולדת עם תעוזה וכישרון מלידה לרכיבה. אם אתה חדש בספורט הזה, אתה צריך מדריך מנוסה ובעל ידע על מנת ללמד ולהדריך אותך.
-2. התכונן לרכיבה. שים לב, אתה חייב להיות בכושר ובריא. הרי זה ברור, רכיבה על סוסים היא ספורט פיזי. אם אתה נמצא בצד החלש, רוב הסיכויים שיהיה לך תקופה קשה בהתעסקות בפעילות זו. אתה צריך לרב באופן יומי כדי להיכנס לכושר. לשפר את הגמישות, טווח התנועה, כדי לא רק לרכב על סוס כראוי, אלא גם כדי להימנע מפציעות.
-3. עלה על גב הסוס. כדי לעשות זאת, דבר ראשון, עמוד בצד השמאל לידו של הסוס. אז אתה מכניס את רגל שמאל בארכובה, מחזיק במושכות ולמשוך את עצמך למעלה בזמן העברת רגל ימין שלך על הגב של הסוס. אל תחזיק את האוכף בעת העליה, כי זה יגרום לו להחליק לכיוונך.
-4. תתכונן לרכב עליו. לאחר שעלית לסוס, אסוף המושכות שלך והנח את הרגליים שלך בארכובות. בשלב הבא, אתה מתחיל בהליכה איטית. לסחוט את הרגליים שלך בעדינות על הבטן של הסוס והסוס מתחיל ללכת. אם זה לא, נותן לו כמה בעיטות עדינות. אסור בתחלית האיסור לבעוט סתם בסוס!
-5. במהלך הנסיעה הראשונה האיטית, שמור על העקבים שלך למטה, והבהונות כלפי מעלה. כמו כן, ישר את הגב והחזק את הסנטר שלך גבוה. יוצר קו ישר עם גופך מהעקב לירכיים וכתפיים.
-6. להתאמן באופן קבוע. למד את היסודות ולהפוך את זה להרגל לתרגל את מה שלמדת עד שתראה שיפור, ואז בסופו של דבר תוכל להיכנס לעניין. כמה דברים שיש לזכור בריינינג - למדו לנווט באמצעות הרגליים שלך. אם אתה רוצה ללכת ימינה, השתמש ברגל השמאל שלך כדי להפעיל לחץ על גופו של הסוס. בזמן זה שתחרר הרסן ביד שמאל ומשוך אותה כלפי חוץ כאילו כדי לפתוח דלת. עצירה - משוך לאחור המושכות שלך ולשבת עמוק. טרוט - זוהי השיטה של עלייה לקצב של ריצה קלה, סחיטה עדינה נוספת בבטן הסוס. דהירה - כדי לעשות זאת, לסחוט את הרגל מחוץ קצת על גופו של הסוס. אתה אמור לשבת זקוף, להישען מעט קדימה ולשמור את הידיים בקו המותניים. זה ידוע גם בשם "גאלופ".  דהירה- זה בהליכה המהירה ביותר, אשר יכול להילקח במהלך דהירה קלה. בעוד דהירה, לסחוט השוקיים ולאחר מכן לשבת מעט קדימה עם הגבהת הגב התחתון שלך.
עצות נוספות שכדאי לזכור לשחרר המושכות שלך כאשר אתה מפסיק. אל תהסס לשאול את המורה שלך על כל שאלה. הכר את הסוס שלך. להיות בטוח שאתה חש בנוח במהלך הרכיבה שלך. שמור על העקבים שלך למטה. תראה לאן אתה הולך. ללבוש ציוד בטיחות כגון קסדה, מגפי רכיבה, מכנסיים ארוכים, ובחזרה מגן. אי פעם לא לשבת או לכרוע ליד סוס.
*****
רכיבה על סוס יכול להיות חוויה מסעירה אך יש לזכור כי זה גם יכול להיות מסוכן למדי.. .
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על עולם הסוסים והרכיבה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה