הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
hunch

HuncH


רוקנרול!!!
 HuncH 
 
להקת רוק עם השפעות בלוז העובדת בעיקר על חומרים מקוריים באנגלית ומופיעה מעל שנתיים בארץ.בימים אלו נמצאת הלהקה לקראת הוצאת ה-EP ומופיעים בכל הארץ.
בין ההופעות האחרונות של הלהקה היו באוזן בר בת"א,אינסו בר קריות,פאב הספריה, יום הסטודנט במכללת יזרעאל ועוד מקומות שונים.
בראש ההרכב עומדת זמרת בשם לירון אורן,כמו כן היו מספר הופעות יחד עם מתן שמואלי המתופף של להקת "אורפנד לנד" שמופיעה בכל העולם...
במקור חברי הלהקה הם מהצפון ולאחרונה התגבש להרכב קהל מערצים שמלווה אותנו בכל הופעה.

הלהקה מורכבת מארבעה חברים:
שירה- לירון אורן- בוגרת מגמת מוסיקה, פיתוח קול
סטודנטית לחינוך וסוציולוגיה-אנתרופולוגיה במכללת עמק יזרעאל
מילים, לחנים ועיבודים
גיטרות- דימה קוגן-  סטודנט שנה שלישית ברימון ומורה לגיטרה.

גיטרה בס- אור חייט- סטודנט שנה שלישית למדעי המדינה וקרימינולוגיה במכללת עמק יזרעאל.
הרמוניות, לחנים ועיבודים
הלהקה מושפעת מלהקות הרוק הגדולות אז והיום (ביטלס, לד זפלין, קווין, נירוונה, רד הוט, רדיוהד ועוד) ומבלוז וג'אז של פעם (קלפטון, נינה סימון, אלה פיטצג'רלד, בי בי קינג ועוד גדולים אחרים)
יש כימיה מדהימה בין כולם.
הלהקה מגיעה בדרך כלל (לירון ואור) עם שיר כתוב באופן בסיסי ומעבדים יחד כלהקה, משם והלאה יוצאים רק דברים טובים וחמים מהתנור.
כל אחד נותן את הטון במקומות החשובים לו, יש כבוד הדדי בין כולם אחרי הכל האינטרס פה משותף- לעשות מוסיקה איכותית כמו שנראית להם.

היום רואים הרבה פחות להקות רוק, בדרך כלל כשמקשיבים לשירי הלהקה קשה לעכל בהתחלה אבל אחר כך הכל זורם ומי שנמשך לז'אנר יאהב. לעיתים נדמה שזה חסר, זה ז'אנר כל כך מפותח ועדיין בצמיחה וכל כך חבל שלא נותנים את הטון שלו בארץ. הלהקה רוצה  להראות שרוק ובלוז על טהרתם רצויים, נדרשים וחייבים להיות מושמעים יותר ברדיו ולא רק בתחנות קטנות.

מבחינת הליריקה- השירים לא מאופיינים בהרבה מילות אהבה, מחאה וכדומה. הרבה רגשות מועברים, אם זה כעס, אהבה, עצבים, ייאוש, שמחה. מה שמאפיין ברב המקרים את השירים זה הציניות והעיוות האנושי- מה שבא לידי ביטוי גם במילים, גם בלחן (אקורדים מוזרים ומעוותים לפעמים) וגם בעיבודים (אפקטים של גיטרה, עיוותי קול, טונציה, מקצב- כל דבר שילווה את ההרגשה הכללית של השיר).
אין ללהקה שום דבר נגד השפה העברית חשוב לציין. האנגלית יושבת יותר טוב על הלשון, מתגלגלת וזורמת בשירה, האופציות של הפעולות הטכניות והמכאניות שלירון הזמרת יכולה לעשות מבחינה ווקאלית פשוט הרבה יותר רחבות. נוח לה והיא  אוהבת את השפה.

החזרות של הלהקה- הלהקה עובדת בחדרי חזרות בעמק יזרעאל. החזרות מתנהלות בצורה זורמת ומהנה אך עדיין מסודרת ולוגית, תוך עבודה פרטנית על שירים וחזרה עליהם. יש עבודה מוסיקלית חיה באוויר, אווירה של עשייה ויצירה בכל רגע נתון- מוויכוח על אקורד זה או אחר והסיבות לו, מבנה שיר, קישוטי תופים ומקצבי בסיס, שינויי מילים ולחנים ואופציות שירה והעברת מסרים.
http://www.youtube.com/watch?v=8I9rknUIghQ
http://www.facebook.com/pages/HuncH/140412612713126-  חפשו אותם בפייס בוק !!!




מה דעתך על HuncH ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת ruti2410 ב 10/04/2013 10:33 ( הפרופיל שלי ) https://soundcloud.com/hunchbandתגובה לתגובהמאת חנינה ב 19/02/2013 19:03אחלה להקה!!!תגובה לתגובהמאת miketi ב 17/02/2013 14:27 ( הפרופיל שלי ) Rock On!!!תגובה לתגובה