הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
investing-wisely

יש לכם סכום של עד 300,000 ש"ח פנוי להשקעה? הנה האפשרויות העומדות בפניכם


היכן להשקיע סכום כסף של עד שלוש מאות אלף שקלים? מהם אפיקי ההשקעה הזמינים בסכום שכזה?
רכישת דירה בישראל בימים אלו היא לא אופציה שקיימת בעבור כל אזרח או אזרחית מכיוון שהמחירים עולים משנה לשנה. עם זאת, ישנם לא מעט אנשים שיש ברשותם סכום כסף לא מבוטל אך הם מרגישים שהוא לא מספיק להם לרכישת דירה.

למשל, אם יש ברשותכם 300,000 שקלים חדשים ובדקתם את אפשרויות הרכישה שלכם ודאי הבחנתם כי לא ניתן לרכוש נכס ראוי מבלי לקחת משכנתא או הלוואה גדולה. ובמידה ואינכם מעוניינים לקחת הלוואות או משכנתאות אלא רק מחפשים איפה להשקיע סכום של עד 300,000 ₪ יש לנו מספר אפשרויות שעומדות בפניכם.

השקעה בנדל"ן מניב עד 300,000 שקלים חדשים

אחת האפשרויות שעומדת בפניכם היא רכישת נכס באחת מן הערים או היישובים בפריפריה. באזורים אלו המחירים אינם מרקיעי שחקים כמו במרכז או בשרון ובסכום של 300,000 ₪ תוכלו בוודאי לרכוש דירת שניים או שלושה חדרים באחת מעיירות הפיתוח או היישובים בדרום או בצפון. גם אם לא מדובר בדירה מפוארת וגדולה, עדיין תופתעו לגלות כי יש ביקוש וצורך בדירות אלו ותמיד יהיו לקוחות פוטנציאלים שירצו להשכיר אותה מכם.

עם זאת, אפשרות זו כנראה תאלץ מכם גם להשקיע בדירה סכום כסף נוסף על מנת לשמור על תחזוקה הולמת ולעיתים, זה לא מתאים לכולם. במידה והנכם רוצים להשקיע את כספכם באופן חד פעמי ולא ממהרים לראות תשואה מיידית, ישנה אפשרות נוספת והיא רכישת קרקע חקלאית להשקעה באזור בעל פוטנציאל הפשרה גבוה.

בסכום של 300,000 שקלים תוכלו לרכוש קרקע חקלאית וזו בהחלט עשויה להיות השקעה רווחית ומוצלחת. עם זאת, חשוב לברר תחילה אודות הקרקע ולנסות להבין אם אכן יש סיכוי כי קרקע זו תהייה מועמדת להפשרה ואם בעתיד תתאפשר בנייה באזור זה. אפשרות של השקעה בקרקע חקלאית שטרם הופשרה מתאימה בהחלט לאנשים שיש ברשותם סכום כסף נמוך, עד 300,000 ₪, שאינם לחוצים על כסף מיידי והחזרת רווחים תוך פרק זמן קצר. למידע מקיף בנושא לחצו כאן.

ההשקעה עלולה להשתלם לכם גם לאחר מספר שנים אך יכולה גם שלא ואז תצטרכו למכור את הקרקע או להמשיך ולהמתין בסבלנות. כבר קרה לא פעם כי השקעה בקרקע חקלאית התגלתה כהזדמנות מדהימה ולאחר מספר שנים נתקבלו אישורי ההפשרה והסכום שהבעלים של הקרקע הרוויחו הינו כפול ומכופל ממה ששילמו עליה מלכתחילה.

כלומר, אפשרות זו יכולה להתאים למי שלא מפחד לקחת סיכונים ולמי שמבין כי הזמן הוא פרמטר חשוב בתהליך. יחד עם זאת, אנו ממליצים בחום לבצע את כל הבדיקות האפשריות על הקרקע החקלאית בה הנכם מתעניינים. כמו כן, מומלץ לרכוש קרקע חקלאית באזורים מבוקשים וזאת על מנת להיות יותר בטוחים בפוטנציאל של קרקע זו להיות מועמדת להפשרה בהמשך. המלצות נוספות על קרקע חקלאית אפשר למצוא כאן.


מה דעתך על יש לכם סכום של עד 300,000 ש"ח פנוי להשקעה? הנה האפשרויות העומדות בפניכם ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כהשקעה בנדלן