הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
iphonex

מי אתה iPhone X ?


אפל השיקה את המוצר המצופה ביותר שלה, ה-iPhone X, אשר מסמל את חגיגות העשור לאייפון הראשון.
השנה (2017) בשונה משנים קודמות 'אפל' הכריזה על שלושה אייפונים חדשים:  
iPhone 8,  iPhone 8 Plus  וכמובן ה-iPhone X

המכירה המוקדמת שלו תפתח ב-27 באוקטובר והשקתו תתקיים רק ב-3 בנובמבר.
משתמשים רבים מוצאים את עצמם אדישים אל מול דגמי ה-8, וממתינים ליציאת ה-iPhone X החדשני, המסקרן אך גם היקר ביותר עד כה. אנליסט בחברת KeyBanc Capital Markets מדווח כי יותר אנשים רוכשים את האייפון 7 מאשר את האייפון 8, זוהי תפנית שאפילו אפל לא חזתה.

אז איך המכשיר יראה?
ה-iPhone X מגיע עם עיצוב חדש לחלוטין ומסך המכסה כמעט את כל חזית המכשיר. תצוגת המכשיר החדשה נקראת Super Retina Display, שאמורה להיות טובה יותר מטכנולוגיית OL
ED הרגילה.
המסך של האייפון X מגיע בגודל 5.8 אינץ׳ ברזולוציה של 2436×1125 וצפיפות פיקסלים של 458 פיקסלים לאינץ׳.
מסך האייפון X תומך ב-True Tone, הטכנולוגיה שמתאימה את תצוגת המסך בהתאם לתנאי התאורה בה הוא נמצא בזמן אמת. כמו כן, המסך תמוך ב-3D Touch, ובתקן HDR ו-Dolby Vision.

מאחר ותצוגת המסך חולשת כמעט על כל חזית המכשיר, ה-iPhone X מגיע ללא כפתור בית, וכעת בכדי להגיע למסך הבית, המשתמש צריך לבצע מחוות גלילה מתחתית המסך.

אז מה עוד חדש?

אפל הציגה בפעם הראשונה במכשיריה את מערך האבטחה החדש, Face ID: בעזרת מערך חיישנים משוכלל אשר ממוקם בראש המכשיר, האייפון החדש מזהה את המשתמש כשהוא מביט בו. לאחר שהמכשיר מנתח את פני המשתמש באמצעות לא מעט חיישנים ומזהה אותו, המכשיר נפתח. Face ID לומד את פני המשתמש לאורך זמן, כך שאם תחליטו לגדל זקן, או לשים משקפיים וכובע, המכשיר עדיין יזהה אתכם. בנוסף, ואולי חשוב מכל, Face ID יכול לעבוד גם בחשיכה. לטענת אפל לא ניתן לפתוח את המכשיר באמצעות תמונה של המשתמש ומערך האבטחה החדש בטוח יותר אפילו ממערך טביעת האצבע הקודם שלה. Face ID יעבוד גם עם אפשרות התשלום, Apple Pay, וגם עם אפליקציות צד שלישי.

כמה יעלה לנו?
מחירי ה-iPhone X מתחילים מ-1000 דולרים לנפח אחסון של 64 גיגה. מחירי דגם ה-256 לא נחשפו באירוע. המכשיר זמין בשני צבעים: שחור-חלל וכסף. ה-iPhone X יהיה זמין להזמנה מוקדמת ב-27 באוקטובר, ויגיע לחנויות בארצות הברית וארצות נבחרות ב-3 בנובמבר. נכון לעכשיו, לא ידוע מתי המכשיר צפוי להיות מושק בישראל.


מה דעתך על מי אתה iPhone X ? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כאייפון X, אייפון, חדש, iphone x, iphone 8, face id