הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
kama

עם כמה גברים שכבת?


לפני כמה ימים דיברתי עם מישהו בצ'אט אנונימי ושאלתי אותו עם כמה גברים נראה לו נורמלי שבחורה בגיל שלי תספיק לשכב, הוא אמר מקסימום 2 לא יותר ושיותר מזה זה כבר יותר מדיי.(אחרי שאמרתי לו ששכבתי עם 4 הוא שינה את דעתו ואמר שזה לא משנה עם כמה ושבחורה יכולה לעשות מה שהיא רוצה וזה לא עיניינו של אף אחד.)
אני בת 20, שכבתי עם ארבעה גברים וחוץ מהם- לאחד עשיתי ביד ולעוד אחד רק ירדתי.
אני בכלל לא יכולה לספור לכמה ילדים או גברים נגעתי באיבר המין כשעוד הייתי בתולה (עד גיל 16)..
אז רגע.. אולי זה נחשב ששכבתי עם 6? אולי יותר? למה אני חייבת לספור? ולמה זה משנה מה עשיתי עם מה גברים?
למה יחשבו שאני זונה אם אני לא יזכור עם כמה גברים שכבתי או את השמות שלהם?
אף אחד לא יגיד לגבר שהוא היה עם יותר מדיי נשים.
אם הוא לא זוכר עם כמה ועם מי זה נורמלי.
אף אחד לא יגיד שזה מוריד מהכבוד שלו או שהוא זונה שלא שווה כלום.
אז למה זה לא בסדר כשבחורה עושה את אותם הדברים? למה היא נחשבת זולה בגלל זה?
יש אנשים שיגידו שמותר לכל בחורה לעשות מה בא לה עם מי שבא לה (אבל לא יסכימו שהבת שלהם תתנהג ככה) ויש אנשים שיגיבו בהלם ובגועל אם אני יגיד שאני לא בתולה או ששכבתי עם יותר מאחד או שניים..
אם אני לא רוצה קשר רציני כרגע אז כניראה שאני- זורמת, נותנת, זונה, שרלילה, אין לי כבוד, לא שומרת על עצמי ועוד..
ואותו דבר גם אם אני לא בטוחה שאני רוצה חתונה וילדים כי אם אני אומרת את זה אז אומרים לי שאני- חולת נפש, איבדתי אמון באנשים, עברתי טראומה אולי, כמו גבר, לסבית ועוד..
כשגבר לא רוצה את הדברים האלה בדרך כלל אומרים שהוא- גבר, מבין מהחיים שלו, זיין, חי כמו שצריך יודע מה טוב ועוד כל מני תיאורים טובים.
מה שאני מבינה מדעות של רוב האנשים שאני מכירה זה שאישה אמורה להיות צנועה, שקטה, חסרת בטחון, עדינה, רזה, חלשה, לקיים יחסי מין כמו בסרטי פורנו רק בשביל לעשות טוב לגבר שלה כי אם לא אז הוא יבגוד, היא לא אמורה לעשות סקס בשביל עצמה ולא אמורה לאהוב את זה, חס וחלילה שבחורה תגיד שהיא חרמנית או שהיא רוצה לשכב וכשבחורה רואה פורנו או מאוננת זה אסון למרות שכולם חושבים שזה ברור שכל הגברים עושים את זה..
שבחורה תדבר על סקס בצורה חופשית עם גברים? מה פתאום..
אישה צריכה להיות ביישנית וחסרת ביטחון ולהיות בהלם ולא להסכים אם גבר מבקש ממנה להראות משהו מול המצלמה אסור לה לרצות לעשות דברים כאלה.
והשיא זה כשגבר אחרי שהוא גמר פעמיים מול המצלמה אומר לה שלא תעשה את זה עם אף אחד אחר כי אף אחד לא יקח אותה ברצינות ככה ושהיא צריכה לשמור על הגוף והכבוד שלה..
ועוד דוגמא- מישהו שאמר לי אתמול שזה מוריד לו מהערך שלי שאני עושה דברים כאלה ושאני צריכה לשמור על הכבוד שלי אמר לי עכשיו שאני אדישה אליו.. הנה חלק מהתשובה שכתבתי "זה לא בסדר שאני עושה את זה עם אחרים אבל אם אני יעשה אתך זה בסדר? לא מושך אותי להיות עם מישהו שיחשוב שזה מוריד מהכבוד שלי.."
כמה שוויון ויחס הוגן.. לא יכול להיות יותר טוב..
בקיצור.. נשים אתן מדהימות תעשו מה שטוב לכן ולא מה שאומרים לכן שאתן צריכות לעשות!!!


מה דעתך על עם כמה גברים שכבת? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת מידע פנים ב 14/09/2014 15:11אני גבר ולי לא איכפת שהבת שלי תשכב עם כמה גברים שהיא רוצה. מי שחושב שאשה ששכבה עם הרבה גברים היא זולה או זונה, יש לו בעיה. כמו שאני נהנה ממין אני רוצה שגם ילדיי יהנו. שיקיימו יחסים עם מי שבא להם ומאחל להם שיהיה להם רק טוב. מאחל להם שלא יקיימו יחסים רק תחת לחץ חברתי. הכמות לא חשובה בכלל.תגובה לתגובהמאת sodsod ב 01/07/2014 02:13 ( הפרופיל שלי ) יש כאן דברים ממש שווים בפרסומות לפעמים.. שווה לבדוק :)תגובה לתגובה

ידוע כשוויון,נשים,גברים,סקס,מין,