הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
kesef

להרוויח כסף


רוצים להרוויח כסף ברשת אבל: אין לכם כישרון מיוחד שאתם יכולים לחלוק עם העולם? לא ממש למדתם מתמטיקה אז לתת שיעורים פרטיים זה לא בא בחשבון? אין לכם משהו חכם או מעניין לספר ואתם גם לא באמת מוכנים להשקיע בבלוג אישי? אתם לא חייבים. כמה דרכים לעשות כסף מהיר באינטרנט בלי להשקיע יותר מידי

1. משחקים אותה באינטרנט

סוג של ג'וב חלומי לשחק כל היום ועוד לקבל על זה כסף, לא?! אז בתחום משחקי רשת יש שתי אופציות להרוויח: הראשונה לנצח ולזכות, והשנייה פשוט לקבל תשלום תמורת השתתפות במשחק.

 

אנגרי בירדס
 
אתם גם ככה משחקים, אז לפחות תרוויחו כסף. המשחק אנגרי בירדס
צילום׃  חדשות 2
אתר moola למשל, מציע מגוון משחקים בהם ניתן להתחרות מול מספר שחקנים. כבר בהתחלה מעניק לכם האתר סכום כסף התחלתי וקטן ומשם אתם יכולים לנסות ולהכפיל אותו שוב ושוב, זאת על ידי השתתפות במשחקים שונים החל מתשבצים וכלה במשחקי קזינו.

 

מה ההיגיון?! אתרים מהסוג הזה עושים הרבה מאוד כסף מפרסומות בעזרת הטראפיק שאתם מייצרים להם, ולכן לא מפריע להם להתחלק קצת, כך שהדיל הוא win win עבורם ועבורכם. כמו כן, לאתרים יש ספונסרים שמשלמים הרבה כדי שאנשים יכנסו לשחק במשחקים שלהם. שימו לב אתם צריכים להיות מעל גיל 18.

 .2 קוראים מיילים בתשלום

ישנם הרבה אתרים שמציעים לכם לקרוא מיילים שונים תמורת תשלום, קופונים או נקודות זכות. המיילים לרוב הם בעלי תוכן שיווקי ואתם צריכים להקליק על כמה פרסומות או באנרים. האתרים מקבלים תשלום מהמפרסמים שאתם נחשפים לתכנים שלהם, ואתם מקבלים אחוז מאוד קטן מהרווח. לרוב, קריאה של כל מייל כזה תעשיר אתכם בכ-0.25 סנט בממוצע ובדרך כלל נשלחים בין 5-10 מיילים ביום (לפי בחירתכם). חשוב לציין כי אחרי שתקראו את המייל, לא תצטרכו לעשות בוחן פתע, כך שאתם לא באמת חייבים לקרוא את מה שכתוב שם, אבל אל תגלו להם. אתר לדוגמא: .getpaid5times כאן מבטיחים לכם תוספת תשלום אם תצליחו להביא עוד חברים לאתר.     

 
מי יודע, אולי האלבום המשפחתי שלכם שווה משהו

 

3. תמכרו את התמונות שלכם

הדרך הזו לא מצריכה כישרון צילום מאוד מיוחד, מומלץ שהתמונות לא יהיו מטושטשות. מה עושים? מעלים תמונות או קטעי וידאו שצילמתם ומקבלים תמלוגים עבור כל פעם שמישהו רוכש את התמונה שלכם מהאתרים הייעודיים. כמובן שככל שהתמונה תהיה טובה ומיוחדת יותר כך תקבלו יותר כסף.

צלם שמרוויח ממכירות אלה לא רע בכלל המליץ על זה בבלוג שלו וסיפר כי העלה לאתר istockphoto כ-800 תמונות ובכל חודש מרוויח בערך 600 דולר, מה שאומר שעל כל תמונה הוא מקבל בערך  0.75 דולר. נראה מעט, אבל תחשבו שאתם מעלים את התמונה רק פעם אחת והיא לעולם עובדת עבורכם.                                                                  



מה דעתך על להרוויח כסף ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת רוי ב 29/09/2012 04:18 ( הפרופיל שלי ) מדהים שווה ממשתגובה לתגובהמאת b66m99 ב 20/09/2012 22:08 ( הפרופיל שלי ) פפששש תגובה לתגובה

ידוע ככסף באינטרנט, כסף קל, להרוויח בקלות, להרוויח מהבית, איך לעשות כסף, איך לעשות כסף מהבית, איך לעשות כסף באינטרנט, הכנסה נוספת, עבודה מהבית,