הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
kfar_kish

חוות היצרנים בכפר קיש


בנוף הפסטורלי של חוות היצרנים עצרנו להפסקה שהשאירה הרבה טעם של עוד וגם מטעמים לקחת הביתה. האלכימאית ממליצה.

בדרכנו חזרה הביתה מחופשה בצפון בהמלצת חבר נסענו לבקר בחוות היצרנים, למרות שהמקום לא היה בדרך וגם לא בתכנון החלטנו להיות ספונטנים. וואלה, היה שווה!

חוות היצרנים נמצאת בכפר קיש, כבר כמה קילומטרים ספורים היו שלטים על הכביש, מה שרק הרגיע אותנו שלא טעינו בדרך, הwaze  שוב עשה עבודתו נאמנה. אי שם לא רחוק מכפר תבור בגליל התחתון נמצא כפר קיש. כבר בכניסה אל המקום נהנו מאווירה נעימה וכפרית, משק פרות ויש גם סוסים, גן שעשועים גדול מעץ, שילוט ברור למבקרים. מושלם.

חוות היצרנים אכן לא אכזבה. המקום מלא באווירת בוטיק נעימה שגורמת מעט לתחושה כאילו אנחנו בצרפת. במקום מוכרים מבחר מטעמים מתוצרת מקומית של היישובים באזור ביניהם יין מעולה, מגוון זני שמן זית, זיתים, קונפיטורות ביתיות וגבינות כמובן שבשבילן הגענו.

במקום זכינו להסבר על סוגי הגבינות הצאן שמייצרת הגבנית מיכל מור מלמד, קיבלנוהמלצות וכמובן טעימות, גם הקטנה נהנתה מאוד מהגבינות ואף ביקשה עוד. במקום יש גם גלריה עם צילומי נוף של האזור שניתן לרכוש, שולחנות עם מפות שולחן אדומות משובצות, אם כבר נסענו? אז נשב קצת וננוח, התפנקנו על תה צמחים וטאפסים למראה הנוף הפסטורלי. הקטנה נהנתה מהטעמים המיוחדים, אנחנו נרגענו עם התה והתצפית לנוף יפיפייה.

לפני שנסענו חזרה אל ביתנו במרכז, קנינו גם כמה דברים הביתה ביניהם זיתים מעולים ובשרניים, ריבת תפוז עם קפה שאני חייבת לציין שהיא פשוט מעולה. השילוב המריר והמתוק הולכים מצוין  ביחד. כמובן שלא נוסעים הביתה בלי לקחת גבינה, בחרנו בגבינה שנראית כמו פירמידה קטנה ונקראת עבדת ועשויה מחלב עיזים בסגנון VALENÇAY עטופה בפחם מאכל ובעובש לבן.

למרות שחזרנו רק אתמול מהגבינה כבר לא נותר זכר, טעמה המתחזק כבש אותנו.

מומלץ ביותר!

האתר של שירת הרועים



מה דעתך על חוות היצרנים בכפר קיש ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת negerm ב 13/08/2012 12:16 ( הפרופיל שלי ) אין לי ספק שיש לנו כמות נכבדת מאד של פינות חמד בארצינו היפה. ביקור בכפר קיש קודם כל הינו חוויה יחודית ,כל חבל תענך הוא דוגמא להצלחה של התיישבות עולי שנות ה-50 בישובים אשר בקושי שרדו מאז הקמתם. כיום ניתן לומר בבטחה שההתיישבות באזור היא "מלח הארץ"תגובה לתגובה

ידוע כחוות היצרנים בכפר קיש,שירת הרועים,גבינות צאן,מקום לשבת עם נוף בגליל התחתון
נכתב ע"י האלכימאית
בתאריך: 21/07/2013
בת 36

240 מאמרים | 1301401 כניסות
דירוג המאמר
61%
 השארת תֶּשֶׁר להאלכימאית
הקריאה לא כוללת שירות :)
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!