הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
kidumatarim

מה לקידום אתרים ועיתונות כתובה?


לשאלה זו כמעט בוודאות תענה בתשובה שהאינטרנט החליף את העיתונות הכתובה וכבר תזדרז ותיקח את העכבר על מנת ללחוץ דף אחורה ולחזור לעמוד שבו ביצעת חיפוש בגוגל תחת הנושא :קידום אתרים - "אני רוצה לקדם את האתר שלי באינטרנט מה לעשות?" ..ובכן לא זו השאלה המדויקת.
אז לפני שאתה חוזר לעמוד החיפוש ומקבל עשרות חברות שמבטיחות לך כי יקדמו את האתר שלך, ולפני שאתה נופל למושגים כמו: "מונחה המרות", דף נחיתה", "קישוריות" וכדומה...בוא ונעשה קצת סדר בבלגן.
מהי סגירת עסקה בשביל אתר אינטרנט? 
התשובה פשוטה-האתר שלך הוא לא חנות ולכן בוא ונתייחס אליו כמוצר עצמו. בשבילך סגירת עסקה היא לקוח ששם את האתר שלך במועדפים ונכנס אליו בתדירות גבוהה.עבור אותו לקוח כבר לא משנה אם אתרך יהיה הראשון שיופיע במילות החיפוש בגוגל.ברגע שקידמת את האתר שלך לאתרים המועדפים על אותו לקוח –הפלא ופלא..קיבלת מיד פירוש אחר לביטוי קידום אתרים. לאחר שהבנו מה המטרה, בוא ונחשוב איך משיגים אותה? שוב כדי לפשט את העניין נשווה את הענין למשהו מוכר וותיק – העיתונות הכתובה שהאינטרנט כיום מחליף את רובה. 
מה הופך עיתון טוב לעיתון טוב ? התוכן.
התוכן צריך להיות מעודכן ורלוונטי, כתוב בצורה עניינת ומושכת, אם זה מגזין ולא עיתון חדשות הוא צריך לפנות לקהל יעד מוגדר כמו: הורים, נוער, בריאות, אוכל וכדומה. כמובן בשביל כתיבת מאמרים טובים צריכים כותבים מקצועיים ומיומנים. אם נשאל את הדור המבוגר יותר הם מיד יענו לך איזה עיתון הם אהבו לקרוא ואף יזכרו את הכתבים המועדפים עליהם. 

אז כעת לאחר שהשכלנו מעט בוא ונחזור לנושא קידום אתרים: כדי להפוך את האתר שלך לאתר טוב שנכנסים אליו הרבה לקוחות, שומרים אותו במועדפים ואף מעבירים לינק שלו למכרים שלהם אתה צריך תוכן טוב, עם מאמרים שמתעדכנים בתדירות גבוהה  ופונים לקהל יעד אותו הגדרת. 
קידום אתרים אינו רק להיות הראשון בגוגל – זו המשוכה הראשונה.תחשוב על המקומון שמחולק בחינם. אם הוא היה עולה כסף? כמה אנשים היו קונים אותו? סביר להניח שלא הרבה כי אין בו תוכן איכותי. רובו פרסומות, רכילות מקומית וכתיבת המאמרים לא מקצועית.גם אם היו קונים אותו פעם אחת במחיר מוזל סביר להניח שלא היו עושים זאת שוב.
אז מה צריכה להיות השאלה כעת?
ובכן! איך אני יוצק תוכן איכותי לאתר שלי? שמחים שעזרנו לך להגיע לשאלה הנכונה שמענה עליה בוודאות יקדם את האתר שלך ועם השאלה הזו כדאי לך לחזור לעמוד החיפוש בגוגל.  
יואל מאור


מה דעתך על מה לקידום אתרים ועיתונות כתובה? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כמאמרים,קידום אתרים,פרסום,מועדפים,לקוחות,כותבים מקצועיים