הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
lemma_-_היורש_הרוחני_של_mirrors_edge

Lemma - היורש הרוחני של Mirror's Edge?


משחק מעניין מעיד על עצמו כחווית פרקור יחידה מסוגה. באו לראות מה Lemma יכול להציע לכם.
בשנת 2009 יצא המשחק Mirror's Edge, והתקבל בביקורות נהדרות, באזז מצוין אך מכירות- לא כפי שציפו. המשחק הציג גיימפליי מהפכני, שבו אתה מגלם דמות אשר עיקר עיסוקה הנו FREE RUINING(פארקור) שבו הסיפור לוקח אותה משליחה פשוטה לבריחות נועזות מהמשטרה וחשיפת קונספירציות רצח. המשחק הציג מערכת קרב מהירה ואף GUN-PLAY(אך זה פחות נאהב). כל אלו הפכו את Mirror's Edge למשחק אגדי מבחינת היותו לא מוערך, והמשך לו כרגע מפותח על ידי EA.

אך הרעיון של Mirror's Edge אינו אקסקלוסיבי, וגם לא מאה אחוז מקורי. הבסיס, הנו פארקור ותחושת חופש, הודגשה על ידי משחקים אחרים, כגון Assassins Creed ועוד.
לכן, אני מציג לכם משחק דומה, אך עם רעיונות חדשים וזהות משל עצמו, בכך מהווה דוגמה מצוינת לאיך אפשר לקבל השראה מיוצרים, ולא פשוט להעתיק מהם.

פותח על ידי אדם אחד, בשם Evan Todd המשחק שוחרר ב12 במאי השנה, ובינתיים עומד על 100% ביקרות חיוביות בסטים.
המשחק הנו משחק פארקור מגוף ראשון, שבו אתה נהנה מפה גדולה, עם חופש תנועה לגמרי, כאשר המטרה הסופית היא להשלים את השלב.
בכדי להשלים את השלב, תצטרך לבצע מגוון דברים שונים. מלהגיע מנקודה A ל B, לבין הריסת גנרטור עצום ועוד. אני בעיקר מדבר על הגיימפלי פה, מכיוון שהסיפור יותר מכניס אותך לאווירה, ועוזר לך להתעמק בעולם. לכן חשוב שתגלו אותו בעצמכם, וכך תוכלו להנות יותר על פי דעתי.

במשחק אנו נחשפים לרעיונות וטכניקות של פארקור מגוף ראשון אשר לא נראו בעבר. האינטראקציה עם העולם הרבה יותר מוגברת, כאשר רק תנועה שלך בכיון מסוים מספיקה לגרום למשטח חדש להיווצר, בכך נותן בעצם אפשרויות לאלפי דרכים להשלמת השלב להיווצר. ההתחלה והסוף אותו דבר לכל שחקן, אבל הדרך משתנה בהתאם. בנוסף פתקים ואוספים אחרים נמצאים בעולם, אשר שווים את החיפוש.
Lemma - היורש הרוחני של Mirror's Edge?
עולם נהדר, גיימפלי מאתגר - Lemma

Lemma מציע אתגרים רבים, בהם אויבים אשר יכולים להינעל על התנועה שלך ולהרוס קירות וחלקים מהמפה, מה שמכריח אותך לחשוב על דרך אחרת להגיע לאין שאתה רוצה להגיע בדרך יצירתית יותר. המשחק גם רץ על FPS נהדר עם כל ההגדרות ברמה הכי גבוהה, לפחות על ה GTX 760 שלי, ובכלל הצבעים והגרפיקה נראים נהדר, ורק להסתכל על העולם שמסביבכם, מהנה כמו לשחק.
במשחק ישנם רגעי אקשן רבים, כגון מרדפים מאויבים או מהעולם שמתחיל פתאום לקרוס סביבכם, כך שיש איזון נהדר בין אווירה לבין אקשן.

השורה התחתונה: משחק אינדי נהדר, שמציג גיימפליי ייחודי לו, ופותח כמו שזה נראה על ידי בנאדם אחד! 
איכותי, בלי באגים, חדש ורענן, משחק שכדי לכם מאוד לנסות.


כרגע עולה 15 דולר בסטים. ממליץ!
אתם מוזמנים לראות גיימפלי ואת המשחק בסטים.


מה דעתך על Lemma - היורש הרוחני של Mirror's Edge? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כLemma הורדה Lemma סיקור משחקי פארקור סיקורי משחקי פארקור משחקים כמו Mirror Edege