הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
maraboo

מסעדת Maraboo


את יום הולדתי האחרון חגגנו במסעדת השף "מרבו". חוויה גורמה לכל החושים. האלכימאית משתפת ומספרת על אוכל גורמה שיכול להיות גם משביע וגם לא כזה שוחק במחיר כמו שחושבים.

מסעדת מרמבו של השף יואב ממוקמת במרכז העסקים של רמת גן ברחוב אבא הלל. אל המקום הגענו בזכות שובר של נופשונית שהיה ברשותי ויום הולדת זו סיבה נהדרת לצאת מאיזור המסעדות בכפר סבא ולבלות.

לאחר הנסיעה למקום, ושילוט לחניה ללקוחות המסעדה גילינו שאמנם יש חניה נוחה ללקוחות המסעדה אך היא כרוכה בתשלום של 20 שקלים ורק לאחר השעה שבע בערב החניה חינם. מה עושים אם כבר הזמנו מקום לשש בערב? משלמים. בקטנה. הולכים למסעדה יוקרתית וכבר משלמים בהתאם, החניה זה הכסף הקטן.

אל המקום הגענו כשהמסעדה הייתה ריקה, יום ראשון בשבוע ואולי עוד שני שולחנו עם אנשים. קיבלנו מקום נוח עם ספות, המקום מעוצב בנעימות, אלגנטי ומחושב עד כל הפריטים הקטנים. המקום נותן תחושה שלא סתם באים לאכול אלא חוויה עם ערך מוסף. שילוב  של העיצוב המוקפד, המוזיקה הנעימה ברקע והמלצריות השירותיות והמיקצועיות מעבירים את התחושה שמצפה לנו חוויה והפתעות בצלחות שנהנה לאכול אותן.

החצי הזמין פילה סלמון שהגיע על מצע זוקיני ופירה חלבי במרקם ממיס ביותר (84 ₪) . נהנו מכל ביס וביס, המנה הגיעה מוגשת בצלחת יפה ומעוררת תאבון. לא מנה גדולה, לא קטנה מידי אלא מאוד מחושבת בכמות כזו שתספיק לסועד אחד ממוצע.

לעצמי הזמנת פסטה  ברוטב שמנת, סילאן וציר בקר שמגיע עם חמישה מדליוני פילה בקר (96 ₪ ). הבשר היה עשוי במידה הנכונה, מדיום ריר, כנראה שלזה התכוון השף כשהרכיב את המנה הזו, שהבשר לא יהיה יבש מידי ורך במידה המדויקת ביותר. טעמה הנעים של הפסטה הורגש היטב בצלחת בליווי מגוון פטריות שהיו ברוטב. במילה אחת: טעים. המלצרית ציינה גם בעת ההזמנה שמדובר באחת המנות המומלצות במסעדה וכנראה שהיא צדקה, אני שבעתי היטב מהמנה הזו שלכאורה אינה ניראת כל כך גדולה אך ממלאת היטב.

לא נשאר לנו הרבה מקום בבטן וגם אם חשבנו שנזמין עוד מנה כי נשאר רעבים הופתענו לגלות ששבענו ואין לנו מקום, רק אולי לקינוח קליל, הרי תמיד יש חשק למשהו מתוק בסוף הארוחה.

לקינוח הזמנו בהמלצת המלצרית עוגת גבינת עיזים בליווי קציפת מלפפון (32 ₪). רק השם של הקינוח הספיק לסקרן כד שארצה לטעום ממנו. בדיעבד הקינוח היה אדיאלי, קליל מאוד, מרענן, טעם העיזים הורגש היטב וקציפת המלפפון המפתיעה איזנה את הטעמים נפלא לצד הסלט פירות הקטן שהגיע בצלחת. קינוח מעולה לצד חליטת התה  ששתיתי או הקפה שהחצי התענג עליו.

את הערב סיימנו עם בטן מלאה, חיוך על הפנים, הרגשה טובה שחווינו לא רק ארוחת ערב זוגית אלא גם חוויה לחושים. לבחור מנות מיוחדות, כאלה שלא היינו מזמינים בד"כ הייתה החלטה נבונה לתת לחך שלנו להתנסות, במרבו יודעים להכין אוכל ושלב אותו עם חומרים איכותיים וטובים, נהנו.

את החשבון סיכמנו ב250 שקלים בסה"כ הכוללים גם שתיה שהזמנו. גורמה? כן. טעים? מאוד. מומלץ? ביותר.



מה דעתך על מסעדת Maraboo ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כמסעדת מרבו,מסעדת שף מומלצת,מסעדה טובה ולא יקרה,יואב בר,maraboo
נכתב ע"י האלכימאית
בתאריך: 22/07/2013
בת 36

240 מאמרים | 1301481 כניסות
 השארת תֶּשֶׁר להאלכימאית
הקריאה לא כוללת שירות :)
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!